Pieaugot valsts parādam, Japāna meklē jaunus veidus kā piesaistīt valsts parādzīmju pircējus. Par mērķa auditoriju izvēlēti japāņu pensionāri, kuru uzmanību Japānas valdība cer piesaistīt ar reklāmām taksometros.
Obligāciju iegādes mērķauditorija ir 17 % Japānas nācijas: cilvēki, kas pārsnieguši 65 gadu vecumu. Japānas Finanšu ministrija izrēķinājusi, ka cilvēki, kas dzimuši laika posmā no 1947. līdz 1949. gadam, sasniegs pensionēšanās vecumu 2012. gadā, un tad viņu rīcībā būs ap 851 miljards ASV dolāru, ko, iespējams, ieguldīt valsts obligācijās.
Saskaņā ar Bank of International Settlements pētījumu , Japāna ir pasaulē lielākā valsts obligāciju tirgū.
«Valsts obligācijas ir tā vērtas lai uz tām paraudzītos pavisam citādāk,» teikts Japānas finansu ministrijas pasūtītajā reklāmā. Reklāmas galvenais varonis ir 37 gadus vecā Junko Kubo, bijusī Japānas sabiedriskās raidorganizācijas NHK diktore. Saskaņā ar reklāmām, japāņi var iegādāties valdības parādzīmes vietējās bankās par 10 tūkst. jenām (apmēram 106 ASV dolāri). Ministrijas mājas lapā akciju iegāde tiek reklamēta ar saukļiem: «Mierīgs prāts. Laime.” Aicinājumi pirkt valsts obligācijas izskanēs arī sabiedriskajā televīzijā, tiks izvietotas arī reklāmas bankās.