MasterCard Inc., pasaulē otrs lielākais banku karšu tīkls, paziņojis, ka ceturtā ceturkšņa peļņa palielinājusies par 41%, jo pieauguši ASV patērētāju izdevumi un pasaulē turpinājusies pāreja uz elektroniskajiem maksājumiem, ziņo Bloomberg.
Tīrā peļņa pieaugusi līdz 415 miljoniem ASV dolāru jeb 3,16 ASV dolāriem uz akciju. Tajā pašā periodā pirms gada Ņujorkā bāzētā MasterCard nopelnīja 294 miljonus ASV dolārus jeb 2,24 ASV dolārus uz akciju.
Bloomberg aptaujātie analītiķi bija prognozējuši 3,05 ASV dolāru uz akciju peļņu.
MasterCard vadītājs Ajajs Banga (Ajay Banga), kurš paziņojis par «karu pret skaidru naudu», cenšas panākt izaugsmi jaunajos tirgos, iegādājoties citas kompānijas. Piemēram, oktobrī MasterCard samaksāja 526 miljonus ASV dolāru par Lielbritānijas DataCash Group Plc, lai paplašinātu e-komercijas piedāvājumu.
Tīrie ieņēmumi trīs mēnešos līdz 31.decembrim palielinājušies par 11% līdz 1,44 miljardiem ASV dolāru.