Joprojām ar superērtu salonu, joprojām ar priekšpiedziņu, tikai zem motora pārsega paslēpts 182 ZS turbomotors. Augstas veiktspējas turbomotora klātbūtne ir Honda HR-V Sport galvenā sastāvdaļa.
Uz ikdienišķo Honda HR-V fona Sport versija atšķirsies ar īpašo virsbūves krāsojumu, kas izdaiļots ar melnas krāsas virsbūves elementiem, melnas krāsas 18 collu vieglmetāla diskiem, bet salonā dominēs vīnsarkana ādas apdare.
Kāpēc tas būtu jāpērk
Neatkarīgi no tā, kāds motors ir automašīnas degungalā, Honda HR-V ir superērts auto, to pašu var teikt par Honda HR-V Sport. Ņemot vērā, ka HR-V Sport arī būs priekšpiedziņas pseidokrosovers, tas ir saglabājis savu vieglumu un praktiskumu. Neraugoties uz automobiļa apkārtmēriem, tam ir negaidīti plašs salons gan priekšā, gan aizmugurē sēdošajiem, turklāt tam visam klāt arī brangs bagāžas nodalījums. Skaitļu valodā tie būs 470 litri, bet, noguldot HR-V otro sēdekļu rindu, bagāžas telpa sasniegs 1103 litrus. Arī Sport versijas funkcionalitāti izcels Hondas aizmugurējie maģiskie krēsli, kas atļauj sēdekļa apakšējo daļu uzlocīt tā, lai izveidotu plašu telpu nestandarta bagāžas vizināšanai.
Unikāla un ikdienā noderīga ekstra, kas atļauj pārvadāt, piemēram, novusa galdu, bērnu velosipēdu, gleznas un citas mantas. Pie automobiļa plusiem ir minams arī tas, ka visi Honda HR-V atjaunotie modeļi, tostarp arī Honda HR-V Sport, ir made in Japan produkti. Atgādināsim, ka pirms tam Honda HR-V mūsu tirgum tika ražoti Meksikas rūpnīcā. Kopumā Honda HR-V Sport ar 182 ZS jaudīgo turbomotoru un CVT variatoru ir enerģisks un ikdienā patīkams auto. Vienīgā bēda ir modeļa cena, proti, 32 tūkst. eiro. Tas ir liels «cipars» ne tikai savas klases ietvaros, bet arī ārpus tās.
Visu auto apskatu lasiet 28. jūnija laikrakstā Dienas Bizness, vai meklējot tirdzniecības vietās.
Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!