Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde Hesburger Latvijas tirgū ieviesusi mobilo aplikāciju, kas paredzēta produktu pasūtīšanai tiešsaistē, informē uzņēmuma pārstāvji.
«Mobilā aplikācija tika veidota, reaģējot uz mūsdienu patērētāju steidzīgo dzīves ritmu – tā domāta, lai padarītu klientu ikdienu vienkāršāku un ērtāku,» saka Hesburger attīstības direktore Ieva Salmela.
Aplikācija paredzēta produktu pasūtīšanai tiešsaistē un piedāvā dažādas aplikācijas izmantošanas priekšrocības, piemēram, elektroniskos atlaižu kuponus, restorānu atrašanās karti, informāciju par produktu uzturvērtībām un citas.
Latvija ir trešā valsts, kurā pieejama Hesburger aplikācija pieejama. Šī gada jūlijā tā atklāta kaimiņvalstī Igaunijā, savukārt pagājušā gada maijā – Somijā. Lejuplāžu skaits šajās valstīs sasniedz attiecīgi 40 000 un 760 000. Igaunijā, kur aplikācija pieejama kopš šī gada jūlija, ar tās palīdzību līdz šim veikti vairāk nekā 55 100 pasūtījumu. Pateicoties šai aplikācijai, Bonuskluba biedru skaits Igaunijā ir trīskāršojies, savukārt pirktākais produkts kaimiņvalstī ar Hesburger aplikāciju ir siera burgers un tā komplekts.
Ņemot vērā līdzīgās patērētāju tendences Baltijas tirgū, paredzams, ka mobilās aplikācijas rādītāji Latvijā būs līdzīgi.
«Mūsu mērķis tuvāko gadu laikā ir ieviest mobilo aplikāciju visās valstīs, kurās ir Hesburger restorāni, nākamā gada sākumā plānojam to atklāt arī Lietuvā,» piebilst I. Salmela.
Hesburger savu darbību sāka 1966. gadā, kad Naantali pilsētā atvēra pirmo grila kiosku. Pirmais ātrās ēdināšanas restorāns ar nosaukumu Hesburger tika atvērts 1980. gadā Turku, uzņēmumam pakāpeniski iekarojot stabilas tirgus pozīcijas pašu mājās, kā arī tuvākajos kaimiņu reģionos. Šobrīd Hesburger vada 451 restorānu 9 valstīs, uzņēmuma darbinieku skaits pārsniedz 6700.