Jaunais Facebook konkurents, kompānijas Google izveidotais sociālais tīkls Google+, ir spējis piesaistīt vairāk nekā desmit miljonus lietotāju, atsaucoties uz kompānijas paziņojumu, vēsta CNN.
Lai arī tas veido nedaudz vairāk nekā vienu procentu no Facebook 750 miljoniem lietotāju, tomēr šāds pieaugums tik salīdzinoši īsā laikā kopš pakalpojuma prezntēšanas liecinot par portāla «satriecošo izaugsmi». Google+ vēl nav pat atvērts plašākai publikai.
«Google+ izaugsme ir bijusi izcila,» klāsta Google izpilddirektors Larijs Peidžs.
Db.lv jau rakstīja, ka 29. jūnijā tiešsaistes meklēšanas gigants Google nāca klajā ar jaunu sociālā tīkla tīmekļa vietni, izaicinot Facebook, kurai ir vairāk nekā 500 miljoni lietotāju.
Google+ ļauj dalīties ar fotogrāfijām, vēstījumiem un komentāriem un arī integrē kompānijas kartes un attēlus šajā pakalpojumā. Tā mērķis ir arī palīdzēt lietotājiem viegli organizēt kontaktus grupās.
Taču daži analītiķi izteikušies, ka Google vienkārši pārņēmis Facebook piedāvājumu, pievienojot video tērzēšanas funkciju. Pati Google gan uzskata, ka Google+ palīdzēs tai kļūt par pastāvīgu spēlētāju starp sociālajiem tīkliem.
Patlaban Google+ pieejama tikai nelielam lietotāju skaitam, bet kompānija drīzumā cer padarīt sociālo tīklu pieejamu miljoniem lietotāju, kas izmanto tās pakalpojumus katru dienu.