Kompānijas Google sociālā portāla lietotāju skaits tikai trijās nedēļās kopš tā izveidošanas ir sasniedzis jau 18 miljonus, vēsta CNET. Tikmēr Google vēlas popularizēt savu sociālo portālu, piesaistot slavenības.
Google vēlas piesaistīt sabiedrībā zināmas personas, kas izraisītu lielāku lietotāju interesi par Google+. Kompānija izstrādā sistēmu, kura palīdzēs noteikt slavenību konta autentiskumu, lai izvairītos no tā, ka kontus izveido citi cilvēki.
Nesen Google izplatīja aicinājumu uzņēmumiem pievienoties Google+ izmēģinājuma programmai, kas ļautu kompānijām izveidot speciālus sociālā tīkla kontus.
Jāatgādina, ka Google+ galvenajam konkurentam Facebook ir 750 miljoni lietotāju.
Db.lv jau vēstīja, ka 29. jūnijā tiešsaistes meklēšanas gigants Google nāca klajā ar jaunu sociālā tīkla tīmekļa vietni, izaicinot Facebook.
Google+ ļauj dalīties ar fotogrāfijām, vēstījumiem un komentāriem un arī integrē kompānijas kartes un attēlus šajā pakalpojumā. Tā mērķis ir arī palīdzēt lietotājiem viegli organizēt kontaktus grupās.
Taču daži analītiķi izteikušies, ka Google vienkārši pārņēmis Facebook piedāvājumu, pievienojot video tērzēšanas funkciju. Pati Google gan uzskata, ka Google+ palīdzēs tai kļūt par pastāvīgu spēlētāju starp sociālajiem tīkliem.
Patlaban Google+ pieejama tikai nelielam lietotāju skaitam, bet kompānija drīzumā cer padarīt sociālo tīklu pieejamu miljoniem lietotāju, kas izmanto tās pakalpojumus katru dienu.