Jau vairākus mēnešus kompānijas Google interneta pārlūks Chrome ir pakāpeniski palielinājis savu tirgus daļu, turklāt ievērojamu lēcienu tas piedzīvoja 2010. gada decembrī, kad, salīdzinot ar novembri, Chrome tirgus daļa palielinājās no 9,3 līdz 10 %, citējot Net Applications statistiku, ziņo CNet.
Tajā pat laikā kompānijas Mozilla interneta pārlūks Firefox savu tirgus daļu nav ne palielinājis, ne samazinājis – tā palikusi 22,8% līmenī.
Apple programma Safari spējusi savu tirgus daļu decembrī, salīdzinot ar novembri, palielināt par 0,3 procenta punktiem līdz 5,9%. Interneta pārlūka Opera tirgus daļa saglabājusies nemainīga, proti, 2,2%.
Joprojām globālo tīmekli interneta lietotāji visbiežāk pārlūko ar Microsoft izstrādāto Internet Explorer, taču tā tirgus daļa 2010. gada pēdējā mēnesī samazinājusies no 58,4% līdz 57,1%. Šis kritums atspoguļo Chrome un Safari tirgus daļas pieaugumu.
Jāņem vērā gan fakts, ka interneta lietotāju skaits pakāpeniski palielinās, tāpēc nemainīga tirgus daļa tomēr nozīmē zināmu izaugsmi, ņemot vērā lietotāju skaita palielināšanos.