Autoražošanas gigants General Motors (GM) uzskata, ka tā Eiropas Opel zīmols viegli var konkurēt ar Volkswagen, atsaucoties uz Eiropas vadītāja Nika Reilija sacīto, vēsta thelocal.de.
«Mēs necenšamies iespiesties Eiropas premium segmentā, kur ir BMW un tā tālāk. Mēs noteikti nemēģinām tur konkurēt,» IAA autoizstādē Frankfurtē reportieriem sacījis Reilijs.
«Tas ko mēs cenšamies pateikt ir, ka mēs jūtam - mūsu produktu klāsts var konkurēt ar jebko, kas ir apjoma tirgū..., piemēram, ar Volkswagen un jebkuru citu,» skaidrojis Reilijs.
Opel pagātnē bijusi noteikta nedaudz zemāka cena, bet tas vairs neesot nepieciešams.
GM vadītājs Dans Akersons šīs nedēļas sākumā sacīja, ka grupa plāno panākt lielāku sinerģiju starp Opel un tās Ziemeļamerikas Buick zīmolu.
Kā norāda medijs, uzlabots dizains, kvalitāte un izmaksu samazināšana ir ļāvusi Opel un tā Lielbritānijas māsas zīmolam Vauxhall palielināt pārdošanas apjomus un atgriezties pie nelielas peļņas.
Taču Reilijs atzīmējis, ka, ņemot vērā pašreizējo eirozonas parādu krīzi, GM šogad un nākamgad neparedz strauju pārdošanas apjomu kāpumu.
Kā vēstīts, laikā no 15. līdz 25. septembrim Frankfurtē, Vācijā norisināsies 64. starptautiskā autoizstāde (IAA), bet 13. un 14. septembrī tiek rīkotas preses dienas. IAA pirmsākumi meklējami vairāk nekā pirms 110 gadiem, kad 1897.gadā Berlīnē tika izstādīti astoņi mehāniskie transportlīdzekļi. Pateicoties lielajam apmeklētāju un dalībnieku skaitam, IAA kļuvusi par pastāvīgu pasažieru automašīnu un komercautomašīnu izstādi.