Latvija ir viena no pirmajām valstīm, kuras tirgū franču konjaku zīmols Courvoisier® no novembra būs pieejams jaunā dizaina un iepakojuma versijā, informē zīmola izplatītāji vietējā tirgū Amber Distribution Latvia.
Ar jauno zīmola koncepciju Courvoisier® oficiāli iepazīstināja pasauli 22. septembrī, Parīzē, atzīmējot Eifeļa torņa 126. gadadienu.
Zīmola izplatītāju Amber Distribution Latvia pārstāve Kristīne Zūpa-Rasimāviča atzīmē, ka franču konjaku zīmols Courvoisier® ir otrais pārdotākais Latvijā konjaku kategorijā, un tā tirgus daļa veido 10,5% (Nielsen dati).
«Zīmola popularitāte un veiksmīgie pārdošanas rādītāji bija noteicošie, kādēļ Latvija būs viena no pirmajām valstīm, kur no novembra Courvoisier® būs pieejams premiālā dizaina iepakojumā. Tas veidots, iedvesmojoties no Parīzes Zelta laiku (1870-1910) arhitektūras un mākslas gaisotnes, sasaucoties ar zīmola dzimšanas un veidošanās gadiem,» stāsta zīmola pārstāve Latvijā.
Courvoisier® pārdošana ASV pērn augusi par 20%, bet Eiropā tas ir visvairāk cienīts Lielbritānijā – tur zīmols aizņem vairāk nekā 50% konjaku tirgus daļas.
Zīmols Courvoisier® pieder Beam Suntory Inc. – pasaulē trešajam lielākajam premiālo alkoholisko dzērienu ražotājam.