#Telpās bez vizuālajām pārvērtībām veikti tehnoloģiskie un komunikāciju uzlabojumi, padarīta ērtāka tipogrāfiskās un elektroniskās informācijas pieejamība.
Martā pēc rekonstrukcijas durvis vēris Rīgas Tūrisma informācijas centrs (TIC) Rātslaukumā, informē Rīgas Tūrisma attīstības biroja pārstāve Anna Blaua.
Rekonstrukcijas ietvaros TIC telpas piedzīvojušas ievērojamas vizuālas pārvērtības, veikti tehnoloģiskie un komunikāciju uzlabojumi, padarīta ērtāka tipogrāfiskās un elektroniskās informācijas pieejamība, skaidro Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja valdes priekšsēdētāja Vita Jermoloviča.
2017.gadā Rīgas TIC apmeklējuši 250 tūkstoši pilsētas viesu, un tajos apkalpoti par 4,2% vairāk cilvēku nekā pērn.
Visaktīvāk interesi informācijas centros izrādījuši viesi no Vācijas (19%), Krievijas (13,9%), Latvijas (11,1%), Lielbritānijas (8,5%), Spānijas (6,7%), Francijas (5,7%). Tiem seko ārvalstu tūristi no Āzijas valstīm, Itālijas, Somijas un Beniluksa valstīm.
Kā liecina RTAB statistika, pērn TIC apmeklētāju vispieprasītākā informācija bija saistīta ar kultūru, vēsturi un būtiskākajiem apskates objektiem Rīgā, par to interesējušies 40% apmeklētāju. Otra populārākā interešu joma ir dažādi pakalpojumi, to skaitā banku un pasta pakalpojumi, kafejnīcas un restorāni, kā arī iepirkšanās iespējas. Par tiem interesējušies 20% viesu. Aizvien lielāka interese vērojama arī par SPA piedāvājumu, velotūrismu, aktīvo atpūtu, kā arī izklaidi un atpūtu ārpus Rīgas (13%). 12% viesu jautājumi bijuši par transporta iespējām Rīgā. Nemainīgi aktuāli ir jautājumi arī par pasākumiem un ekskursijām galvaspilsētā, attiecīgi 8% un 7%.
TIC nodrošina informācijas sniegšanu apmeklētājiem, Riga Pass un pasākumu biļešu tirdzniecību, ekskursijas, viesnīcu pakalpojumu, starptautisko autobusu biļešu tirdzniecību, sabiedriskā transporta biļetes u.c.