2017.gads ir teju galā, tādēļ tiek izteiktas prognozes par dažādiem jautājumiem, tajā skaitā, uzņēmumu neveiksmēm un potenciālajiem bankrotiem.
Kā ik gadu, portāls 24/7 izveidojis sarakstu ar 10 zīmoliem, kuri nākamajā gadā varētu izzust no ASV tirgus vai vispār pasaulē.
Faktori, kuri tiek iekļauti, izvērtējot zīmolus, ir krītošie pārdošanas apjomi un zaudējumi, māteskompānijas izteikumi, ka nākotnē varētu zīmolu slēgt, augošās izmaksas, kuras visdrīzāk uzņēmumam neizdosies segt ar augstākām cenām, uzņēmumu pārdošanas vai apvienošanās darījumi, potenciālais uzņēmuma bankrots, ievērojamas klientu daļas zaudējums, darbība svārstīgā tirgū.
Uzņēmumiem ir izaicinājums saglabāt stipru zīmolu, un dažkārt neapdomīgi lēmumi to apdraud.
Galerijā augstāk iespējams uzzināt, kuri zīmoli nākamgad varētu izzust!
#1/10
1. The Weinstein Company
Šī kompānija ar Hārviju Veinšteinu vadībā bija viena no populārākajiem filmu producēšanas uzņēmumiem Holivudas vēsturē. Tā dibināta 2005.gadā un to izveidoja Hārvijs un viņa brālis Bobs. Tomēr svītru uzņēmuma veiksmei pārvilka daudzās apsūdzības pret Hārviju saistībā ar seksuālu uzmākšanos.
#2/10
2. Infinity qx70
Šī automašīnas marka ASV tirgū pirmoreiz parādījās 2003.gadā un kļuva populāra ar tā dizainu. QX70 praktiski tirgu iepazīstināja ar krosoveru sektoru. 2017.gada sākumā tā pārdošanas apjomi auga par 50,3%, tomēr tirgū parādījušies citi jauni modeļi, kuri kļūst iecienīti, piemēram, QX50 un QX80.
#3/10
3. House of Cards
Netflix veidotais stāsts tuvojas beigām, jo tiek filmēta sestā, noslēdzošā sezona.
#4/10
4. Kmart
Nesen Sears Holdings piederošais Kmart paziņoja par sliktākiem pārdošanas rezultātiem, un reitingu aģentūra Moody’s prognozē, ka pastāv augsta iespēja, ka Sears Holdings bankrotēs.
#5/10
5. Men’s Wearhouse
Uzņēmuma pārdošanas apjomus ietekmē augstās cenas un pircēju iepirkšanās paradumu maiņa.
#6/10
6. Diet Pepsi
Pircēju ieradumu maiņa, kā arī bažas par veselību un augstāki nodokļi ir galvenie iemesli, kādēļ bezalkoholisko dzērienu pārdošanas apjomi pēdējo gadu laikā nav spīdoši, un Diet Pepsi to izjūt īpaši krasi. Pērn pārdošanas apjomi kritās par 9,2%.
#7/10
7. Aetna
Farmācijas uzņēmums CVS Healthcare decembrī paziņoja, ka iegādāsies Aetna par 69 miljardiem dolāru, un veiks izmaiņas struktūrā.
#8/10
8. Sears
Uzņēmums ir sliktā formā un tā pārdošanas apjomi ir sarukuši par 17%. Uzņēmuma darbību ietekmē augošais iepirkumu skaits internetā, kas iedragā klātienes iepirkumus. Sears primārais risinājums ir veikalu slēgšana, un šogad tika slēgti 18 veikali. Nākamajā gadā plānots šo rīcību turpināt.
#9/10
9. Fiat
Šis ir viens no Fiat Chrysler sešiem zīmoliem, ko pārdod ASV, un, kaut arī uzņēmumam labi veicas dzimtenē Itālijā, Fiat ASV novembrī pārdeva vien 1733 vienības. Tāpat zīmolam ir sliktas atsauksmes par kvalitāti no ekspertiem.