Pasaulē populārākā sociālā tīkla Facebook akcija kopš novembra sākuma ir sarukusi jau gandrīz par 12%. Šādu akciju cenu samazināšanos eksperti pamato ar vairākiem iemesliem, otrdien raksta laikraksts Dienas Bizness.
Kompānija atvainojusies, ka divus gadus pārspīlējusi patieso dažādu lietotāju video skatīšanas skaitu un ilgumu (dažos gadījumos pat par 60% līdz 80%). Turklāt pārspīlēti, iespējams, esot arī citi Facebook mērījumi. Jāteic gan, ka lielākā negatīvā ietekme uz akcijas cenas samazināšanos droši vien bijusi Facebook novembra sākuma paziņojumiem, ka nākotnē uzņēmuma ieņēmumi, visticamāk, augs lēnāk. Neskatoties uz to, Facebook akcija šogad saviem investoriem joprojām ir sniegusi visai labu atdevi – tās cena kopš gada sākuma ir palielinājusies par 10,3%.
Visu rakstu Facebook akcija sagurusi lasiet 6. decembra laikrakstā Dienas Bizness.