Lai kompensētu realizācijas apjomu kritumu Dienvidaustrumāzijā, SIA Stenders strādā pie jauniem produktiem, cer audzēt muskuļus Krievijas un Eiropas tirgū, pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Šogad SIA Stenders apgrozījums būs aptuveni 7 miljoni eiro, kas ir par vienu miljonu eiro mazāk nekā pērn, peļņa netiks gūta, pat iespējami zaudējumi, informē SIA Stenders vadītājs Jānis Bērziņš. Ir sarukuši uzņēmuma produkcijas realizācijas apjomi Dienvidaustrumāzijā.
«Jau, sākot darbību Singapūrā, zinājām, ka konkrētā tirdzniecības vieta būs pagaidu risinājums, tā tika plānota kā atspēriena punkts tālākai attīstībai gan Singapūrā, gan visā Dienvidaustrumāzijā. Mums bija svarīgi nokļūt šajā reģionā, lai varētu virzīt attīstību tālāk, diemžēl viss nesanāca tik gludi, kā bija plānots. Liela nozīme bija arī Singapūras kopējo ekonomisko rādītāju kritumam, tostarp samazinājās mazumtirdzniecības apgrozījums, ko ietekmēja gan Ķīna, gan interneta tirdzniecības tempu pieaugums. Pašlaik notiek sarunas par tirdzniecības atsākšanu Singapūrā, jo nepilna gada laikā esam stiprinājuši zīmola kopējo atpazīstamību Āzijas valstīs,» stāsta J. Bērziņš.
Visu rakstu Iegāž Singapūra, ver veikalus Maskavā lasiet 24. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.