Britu zemo cenu lidsabiedrības easyJet dibinātājs Stelis Hadži-Joannu veidos zemo cenu lielveikalu ķēdi, lai šajā jomā konkurētu ar tādiem mazumtirdzniecības tīkliem kā Aldi un Lidl.
Veikalu ķēde, kas nodēvēta par easyFoodstore, darbību vispirms uzsāks Lielbritānijā un galvenokārt nodarbosies ar lētu, konservētu un pusfabrikātu pārtikas produktu tirdzniecību. «Man ir sajūta, ka pārtikas tirdzniecības tirgū ir vieta vēl vienam zemo cenu spēlētājam,» sacījis Stelis Hadži-Joannu.
easyJet dibinātājs sarunā ar Bloomberg skaidroja, ka veikals būs paredzēts galvenokārt mazturīgajiem, un uz to viņu pamudinājuši novērojumi citās valstīs, kā arī pieredze, vadot labdarības organizāciju Kiprā.
Pašlaik par paredzēto tirdzniecības uzņēmuma turpmāku attīstību sīkāk pagaidām neesot izlemts, atzina easyJet dibinātājs, vien norādot, ka lielveikalu ķēde nākamajos gados varētu izplesties, izmantojot situāciju mazumtirdzniecības īpašumu tirgū, kas Lielbritānijā piedzīvojis lejupslīdi. Līdz gada beigām paredzēts atvērt vienu veikalu Austrumlondonā.
Stelis Hadži-Joannu dibinātajā easyGroup ietilpst ne tikai zemo cenu lidsabiedrība, bet arī citu virzienu kompānijas, piemēram, picu piegādes uzņēmums easyPizza, mūzikas tirdzniecības uzņēmums easyMusic, sporta zāļu tīkls easyGym u. c.
easyJet biznesa gada pirmajos sešos mēnešos, kas noslēdzās martā, zaudējumi samazinājušies līdz 47 miljoniem britu mārciņu (aptuveni 39 miljoni latu), salīdzinot ar 90 miljoniem mārciņu (aptuveni 75 miljoni latu) tādā pašā periodā pirms gada.
Jūnijā kļuva zināms, ka easyJet iegādāsies 135 aviobūves kompānijas Airbus ražotās A320 pasažieru lidmašīnas.