Mājsaimniecības lielveikali Domo plāno iekarot ne tikai Rīgu, cer tirgoties arī aiz Baltijas robežām, vēsta laikraksts Dienas bizness.
Pirmais Domo veikals Kuldīgā atvērts pagājušajā gada septembrī. Šogad augustā atvērts nākamais - Kandavā, bet 4. novembrī - Rīgā.
«Tas ir tikai sākums. Nākamgad varētu atvērt vēl divus trīs veikalus - tas gan būs atkarīgs no mūsu kapacitātes, vietas un iespējām noslēgt līgumu,» stāsta Domo tīkla attīstītāja SIA Tendo Management valdes loceklis Valts Brazovskis (attēlā).
Uzņēmuma mērķis ir izveidot mājsaimniecības lietu veikalu tīklu. «Mūsu mērķis nav tikai Latvija, tas ir nedaudz plašāks - Baltija un varbūt pat ārpus tās,» viņš atklājis.
Uzņēmumam ir izdevies piesaistīt investoru - SIA Dyaltos Capital.
Līdz šim tīkla attīstībā - trīs veikalos, kā arī iestrādēs nākotnei, lai varētu šo tīklu paplašināt, ir ieguldīti aptuveni 300-350 tūkst. latu. Nākamgad plānots investēt vēl aptuveni 200 tūkst. latu vidēji trīs jaunos veikalos.
Šogad uzņēmums plāno apgrozījumu 2,5-3 milj. latu apmērā. Nākamgad tas varētu sasniegt 6-7 milj. latu - atkarībā no tā, kā veiksies ar tīkla attīstību.