Divi ASV tehnoloģiju milži – Apple un Google – zaudējuši savas pozīcijas ASV desmit labāko zīmolu topā, liecina tirgus izpētes firmas YouGov BrandIndex apkopotie dati.
Abu kompāniju kritumu zīmolu izvērtējumā var uzskatīt par pārsteigumu, ņemot vērā, ka Apple produkti vēl aizvien ir labi novērtēti patērētāju apmierinātības kontekstā, savukārt Google Android pārliecinoši dominē operētājsistēmu segmentā, vēsta Business Insider.
Tikmēr kompānija Amazon topā atrodama pat divas reizes – saistībā ar uzņēmuma zīmolu kopumā, kā arī atsevišķi – ar e-grāmatas un planšetdatoru Kindle zīmolu.
YouGov BrandIndex novērtējis zīmolus, ik dienas aptaujājot aptuveni piecus tūkstošus cilvēku, kas pārstāv atšķirīgus ASV iedzīvotāju sociālos slāņus. Kopuma gadā tika veikti aptuveni 1,2 miljoni interviju.
Uzziniet, kuri zīmoli ir mīlētākie ASV, aplūkojot galeriju augstāk!
Jāpiebilst, ka saskaņā ar citu, šā gada maija beigās publicētu visu pasaules zīmolu topu «2013 Brandz Top 100 Most Valuable Global Brands», Apple un Google ierindojas augstās vietās - šajā topā zīmols Apple atrodams pašā topa augšgalā, bet Google - otrajā vietā.
#1/10
10. Cheerios. Šis ir pārtikas preču zīmols brokastu pārslām, un šā gada sākumā Cheerios sāka piedāvāt arī jaunus produktus, tostarp zemesriekstu sviestu. Cheerios nesen atzinību izpelnījās par savu reklāmu, kurā attēlota dažādu rasu pārstāvju ģimene. Lai arī sociālajos medijos daži klienti pauda neapmierinātību, kompānija General Mills, zīmola īpašniece, pavēstīja, ka reklāma atspoguļo to, kā mainās ASV sabiedrība.
#2/10
9. Kindle. Amazon planšetdators un e-grāmatu lasītājs Kindle tika laists klajā 2012. gada beigās ASV, un pašlaik ierīces ir nopērkamas visā pasaulē.
#3/10
8. Youtube. Lai arī vēl pirms Youtube izveidošanas 2005. gadā, pastāvēja arī citas videoklipu vietnes, kā, piemēram, Metacafe un Vimeo, tā kļuva par celmlauzi šajā nozarē, ieviešot iespēju ikvienam augšuplādēt video, kas redzams visiem citiem vietnes lietotājiem.
#4/10
7. Walgreen's. Pērn Walgreen's labāko zīmolu sarakstā ieņēma vien 13. vietu, taču, domājams, ka aptiekai un veselīgu produktu tirdzniecības ķēdei palīdzēja jaunā kampaņa «Laimīgo un veselīgo stūrītis» (The Corner of Happy and Healthy). Tās ietvaros tika realizēts mārketinga rīks,«pērc vienu, otru saņem par brīvu», tāpat notika zīmola kampaņa arī sociālajos tīklos, piemēram, Facebook.
#5/10
6. V8 ir dārzeņu sulu – zīmols. Ar V8 vārdu tiek pārdots arī dārzeņu un augļu sulu mikslis. Kompānijai Campell Soup Company piederošais zīmols pēdējo mēnešu laikā realizējis vairākas veiksmīgas televīzijas reklāmu kampaņas.
#6/10
5. Lowe's. Tas ir būvniecības materiālu un piederumu veikalu tīkls, kas amerikāņu mīlestību notur 5. vietas līmenī otro gadu pēc kārtas. Šogad Lowe's īpaši pievērsies Facebook un Twitter izmantošanai.
#7/10
4. History Channel. Šis televīzijas kanāls, kurš pārraida arī televīzijas seriālus Vikings, The Bible, Men Who Built America, izrādās ir populārāks par Discovery. Panākumu atslēga, iespējams, ir tas, ka TV kanālā tiek piedāvātas dažādas pārraides – sākot no Hairy Bikers, beidzot ar The Bible.
#8/10
3. Subway. Sviestmaižu tirgošanas tīklam zīmolu topā izdevies apsteigt Wendy's, Pizza Hut un McDonald's. Savu vārdu Subway spodrināja, piedāvājot kā veselīgu pārtiku pozicionētās «Fresh Fit Meals», tāpat šogad nosvinēta arī Subway 15 dzimšanas diena.
#9/10
2. Amazon.com. Iepirkšanās vietne šajā zīmolu topā savā ziņā atrodama divas reizes. Jāatgādina, ka 9. vietas ieguvējs ir e-grāmatu lasītājs Kindle.