Citas ziņas

Delfi izveido jaunu multimediju portālu

Sanita Igaune, Db,06.11.2008

Jaunākais izdevums

AS Delfi Latvijas interneta telpā piedāvā jaunu multimediju portālu Delfi.tv, kurā iespējams noskatīties gan profesionāļu radītus darbus – TV raidījumus, mūzikas klipus, humora skečus, kā arī jebkura lietotāja ievietoto saturu, liecina AS Delfi sniegtais paziņojums.

Profesionāli radītā satura sadaļās sākotnēji būs iespējams noskatīties saturu, ko radījušas tādas prominentas producentu kompānijas kā - Kas notiek Latvijā, Labvakar, HansaMedia, Mēmais šovs un citas.

Savukārt lietotāju radītā satura sadaļā plānots rādīt videofailus, sākot ar pilsoniskās žurnālistikas reportāžām, beidzot ar jauno mūziķu pirmajiem soļiem videoklipu mākslā, humora skečiem utml.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Delfi Igaunijā var zaudēt līderpozīcijas

,27.10.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijā visapmeklētākais ziņu un izklaides portāls Delfi.ee, kas kopā ar citiem Delfi portāliem kopš 2007. gada pieder kompānijai Eesti Grupp, drīzumā varētu zaudēt savu līderpozīciju portālam Postimees.ee, ziņo BBN.

Igaunijas biznesa laikraksts Aripaev norāda, ka šis fakts varētu radīt nopietnas problēmas Eesti Ekspress, kas pērn Delfi grupu iegādājās par 846 miljonu kronu lielu (38 miljonu latu) summu, no kuras lielākā daļa ir banku aizdevums.

Delfi apgrozījums no reklāmas joprojām gan esot lielāks nekā Postimees, taču iepriekšējā situācija, kad Delfi apgrozījums no reklāmas deviņos mēnešos pārsniedza Igaunijas piecu lielāko laikrakstu apgrozījumu, ir mainījusies.

Postimees izdevēja Eesti Media vadītājs Marts Kadastiks (Mart Kadastik) norāda, ka Postimees.ee jau tagad ir vairāk apmeklētāju nekā Delfi.ee.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Strauji augošs uzņēmums: Latvijā nav skolas, kur mēs nebūtu uzstādījuši kādu iekārtu

Linda Zalāne,09.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā nav nevienas skolas, kurā mēs nebūtu uzstādījuši kādu multimediju tehnoloģijas iekārtu, stāsta SIA Baltijas biroju tehnoloģijas direktors Agris Porejs.

SIA Baltijas biroju tehnoloģijas (BBT) apgrozījuma izaugsmes tempu veicinājusi Latvijas vispārizglītojošo skolu rocība un vēlme mācību procesu atvieglot ar dažādu multimediju tehnoloģiju palīdzību. Īpaši veiksmīgs bijis 2012. gads, kad Latvijā vairākas izglītības iestādes, tostarp Izglītības ministrija apguva virkni Eiropas struktūrfondu projektu, lai skolas aprīkotu ar multimediju tehnoloģijām, interaktīvajām tāfelēm un projektoriem. «Piedalījāmies iepirkumu konkursos, kā rezultātā daudz skolu izvēlējās tieši mūsu piedāvātos risinājumus – Kanādas ražotāja Smart Technologies UMC interaktīvo tāfeli Smart board. Kopš 2005. gada esam šā ražotāja oficiālie izplatītāji Latvijā. Ar vairākiem pašmāju uzņēmumiem esam nodibinājuši dīleru attiecības, kas šo produktu pārdod novados. Visus šos gadus esam aktīvi izglītojuši izglītības iestāžu pārstāvjus par šo produktu, kas pasaulē ir līderis mācību procesa jomā. 2012. gadā baudījām ieguldītā darba augļus,» atzīst A. Porejs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedokļi

Viedoklis: Nodokļu shēmošanas nacionālās īpatnības

Ēriks Jēkabsons, bijušais iekšlietu ministrs,09.03.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Laikā, kad ne tikai Latvijā, bet arī Baltijā samazinās tiešo ārvalstu investīciju plūsma, var rasties jautājums, kāpēc tā, ja jau uzņēmējdarbības vide reģionā uzlabojas? Neskaitāmus gadus dzīvojot ASV, kur ikdienā tiekos un sadarbojos ar dažādiem politikas, tiesībsargājošo iestāžu un biznesa vides pārstāvjiem, vairākkārt personīgi ir nācies dzirdēt par gadījumiem, kad, mēģinot uzsākt uzņēmējdarbību Latvijā, viņi tiešā vai netiešā veidā aicināti dot kukuli, gan no privātā, gan valsts sektora pārstāvjiem.

Rietumu investori uztver Baltiju kā vienotu veselumu

No vienas puses, mēs vēlamies, lai sabiedrotie mūs uztver kā līdzvērtīgus spēlētājus, taču, no otras puses, mēdzam uzvesties kā trešās pasaules valstis. Un attaisnojums, ka tie jau ir tikai daži gadījumi, neiztur kritiku – katrs šāds gadījums met ēnu uz visu reģionu, tāpēc nevajag brīnīties, ja reizēm rietumvalstu sabiedrotie mūs uzskata par pēlēko zonu Krievijas pievārtē, ka mums joprojām piedēvē bijušās PSRS valsts statusu u.tml.

Pirmkārt, mums ir jāpieņem, ka vidējais amerikānis īsti neatšķir Balkānus no Baltijas, tāpēc nevajag gaidīt, ka viņš nodala katru Baltijas valsti atsevišķi, piemēram, Latviju no Lietuvas. Arī mēs par ASV nedomājam kā par atsevišķām pavalstīm (štatiem), bet par visu valsti kopumā, kaut gan atšķirības starp pavalstīm ir ļoti lielas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biļešu tirdzniecības uzņēmums SIA «Biļešu paradīze», par kura īpašnieku šonedēļ kļuvis Latvijas lielākais ziņu portāls «Delfi", reģistrējis jaunu komercķīlu, ar kuru ieķīlāta preču zīme «Biļešu paradīze», kā arī visa uzņēmuma manta, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Komercķīlas nodrošinātā prasījuma maksimālā summa ir 4,5 miljoni eiro. Komercķīlas ņēmējs ir AS «Citadele banka», kas finansēja biļešu tirdzniecības uzņēmuma iegādi. Komercķīlas devējs ir SIA «Biļešu paradīze», bet parādnieks ir «Delfi» grupas uzņēmums SIA «Delfi Tickets», kam pieder 81,68% SIA «Biļešu paradīze» daļas.

Arī SIA «Delfi Tickets» reģistrējis komercķīlu, ar kuru par labu AS «Citadele banka» ieķīlāta visa uzņēmuma manta, kā arī komercķīlu devis SIA «Delfi Ticket Service», kam pieder pārējie 18,32% SIA «Biļešu paradīze» kapitāldaļu. Abu komercķīlu nodrošinātā prasījuma maksimālā summa ir 4,5 miljoni eiro, un šo komercķīlu parādnieks ir SIA «Delfi Tickets».

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Lielākais akcionārs: Mēs nopirkām Delfi neīstajā laikā

,18.09.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Teju 850 miljoni kronu (38 milj. latu), kas samaksāti par Delfi, varētu būt nedaudz par dārgu priekš šī portāla, norādījis Delfi kontrolpaketes īpašnieks Hans Luiks, raksta BBN.

«Ja mēs skatāmies no Igaunijas viedokļa, tad varbūt tas [Delfi] nebija tik lielas naudas vērts,» sacījis H. Luiks, piebilstot gan, ka Delfi tomēr esot portāls ar lielāko auditoriju gan Igaunijas krieviski runājošo vidū, gan valstī kopumā. Labās pozīcijās Delfi ir arī Rīgā un Viļņā.

H. Luiks norāda, ka varbūt nav bijis pareizais laiks šādam pirkumam, taču katrā ziņā lēmums iegādāties Delfi esot bijis pareizs, jo šāda izdevība gadās tikai vienreiz.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Delfi iegādājas Biļešu paradīzi

Lelde Petrāne,05.06.2019

(No kreisās) Jānis Daube («Biļešu paradīze» līdzdibinātājs), Mari-Līsa Rītsalu («Ekspress Grupp» izpilddirektore), Ēriks Naļivaiko («Biļešu paradīze» līdzdibinātājs), Signe Kukina («Ekspress Grupp» finanšu direktore), Konstantīns Kuzikovs (Delfi.lv izpilddirektors).

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ziņu portāls A/S «Delfi», kas ir meitasuzņēmums Tallinas biržā kotētajai AS «Ekspress Grupp», iegādāsies 100% akciju Latvijas biļešu tirdzniecības uzņēmumā «Biļešu paradīze».

2019. gada 4. jūnijā A/S «Delfi» parakstīja līgumu, saskaņā ar kuru tās meitasuzņēmumi SIA «Delfi Tickets» un SIA «Delfi Tickets Service» iegādāsies 100% Latvijas biļešu tirdzniecības uzņēmuma «Biļešu paradīze» akciju. Pārdevēji ir privātpersonas – Latvijas pilsoņi. Puses ir vienojušās neizpaust iegādes cenu, kā arī citus darījuma nosacījumus.

AS «Ekspress Grupp» izpilddirektore Mari-Līsa Rītsalu (Mari-Liis Rüütsalu) uzsver, ka darījuma mērķis ir paplašināt SIA «Delfi» darbību uz citām jomām un izmantot sinerģiju ar mediju biznesu. «Mūsu galvenais mērķis ir palielināt digitālās pārdošanas apjomu Baltijas tirgos. Šī iegāde dod iespēju «Biļešu paradīzei» un «Delfiem» rast sinerģijas to biznesā Latvijā un attīstīt grupas diversificēto digitālā biznesa portfeli. «Ekspress Grupp» apsver iespēju ilgtermiņā paplašināt biļešu pārdošanas biznesu arī citās Baltijas valstīs,» sacīja M.-L. Rītsalu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

RTU atklās ar multimediju tehnoloģijām aprīkotas auditorijas

Andra Briekmane,12.05.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Būvniecības fakultātē 13. maijā notiks pēc jaunā multimediju aprīkojuma standarta iekārtoto auditoriju atklāšana. Tās laikā notiks paraugdemonstrējums par multimediju lietojuma iespējām mācību procesā, ziņo RTU informācijas centrs.

Šobrīd pēc jaunā RTU multimediju aprīkojuma standarta iekārtotas trīs lielās mācību auditorijas Būvniecības fakultātē. Tajās izveidota standartizēta darba vieta universitātes lektoram ar studiju darbam nepieciešamo multimediju aprīkojumu: augstas izšķirtspējas projektoru, apskaņošanas sistēmu, skārienjūtīgu vadības paneli u. c. Vienā no auditorijām izvietota arī automātiska video ierakstu sistēma. Visas auditorijas aprīkotas ar elektronisku lekciju apmeklējumu uzskaites sistēmu. Izveidota centralizēta auditoriju multimediju aprīkojuma pārvaldības informācijas sistēma.

Auditoriju modernizācija veikta Eiropas Reģionālā attīstības fonda līdzfinansētā projekta «Rīgas Tehniskās universitātes vienotā teritoriālā kompleksa izveide» ietvaros. Auditorijas RTU iekārtojusi sadarbībā ar uzņēmumu SIA «Biroteh».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atsaucīgāk uz multimediju risinājumiem Latvijā reaģē izklaides industrija, tādēļ SIA Connection Codes vairāk realizē šādus projektus, taču nākotnē vēlas pierādīt sevi arī citās nozarēs , pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

«Mēs vēlamies radīt inovācijas, nevis vienkārši štancēt,» saka Kristaps Banga, multimediju laboratorijas SIA Connection Codes vadītājs. Uzņēmums ir izaudzis no Kristapam un Mārtiņam Dāboliņam piederošās reklāmas aģentūras Pegasus Group. Pirms dažiem gadiem tā arvien vairāk sāka piedāvāt multimediju pakalpojumus. «Tā ir diezgan specifiska lieta un Latvijā varbūt divi vai trīs uzņēmumi kaut ko tādu dara, jo tā nav tik pieprasīta, lai turētu atsevišķus darbiniekus. Vēlamies specializēties tieši interaktīvajos multimediju risinājumos. Arvien vairāk gribam iziet starptautiskā apritē, lai parādītu, ka varam paveikt šādus darbus ne sliktāk kā ārzemnieki. Vēlamies Latvijas vārdu pasaulē nest multimediju risinājumos līdzvērtīgi modei un arhitektūrai,» teic Kristaps.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Igaunijā Delfi varētu neļaut lasītājiem komentēt rakstus

,17.12.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijā tiesas jau otro reizi vēlējušas par labu uzņēmējam Vjačelsavam Lēdo, kurš iesūdzēja Igaunijas portālu Delfi par to, ka tas ļāvis portāla lasītājiem pie raksta pievienot aizvainojošus komentārus, atsaucoties uz Igaunijas laikraksts Postimees, ziņo BBN.

Tiesas lēmums nozīmē, ka publisko interneta portālu operatori Igaunijā ir atbildīgi par komentētāju pie raksta pievienotā komentāra saturu.

Delfi vadītājs Andruss Raudsalu norāda, ka, tā kā Delfi apelācija Augstākajā tiesā cieta neveiksmi, Delfi varētu būt spiests aizliegt portāla lasītājiem komentēt mājas lapā izvietotos rakstus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

images/article/75dd7783-ee92-4b58-a0ba-a62f28bb3964logo.jpg

Reģistrēties mācību kursiem 07.10.2008

Kā iemācīties pelnīt finanšu tirgū FOREX?

Mūsdienu pasaulē ir ļoti svarīgi mācēt pārvaldīt un lietderīgi izmantot savu kapitālu. Un kā viens no izdevīgākiem investīciju veidiem ir naudas ieguldīšana finanšu tirgū.

Finanšu tirgu (vērtspapīru, dārgmetālu, fjučersu un valūtu) var apgūt jebkurš interesents, un, lai darbotos šajā tirgū ir nepieciešams tikai dators, interneta pieslēgums un Meta Trader 4 termināls, kā arī zināšanas un pieredze.

Kompānija Admiral Markets palīdzēs Jums sasniegt jaunas virsotnes un kļūt par profesionālu treideru finanšu sfērā, kā arī būt finansiāli neatkarīgam nākotnē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

DNB Latvijas filiāles vadītāja Svetlana Kočerova sevi droši var saukt par “gandrīz norvēģieti”. Viņas darba vieta jau vairāk kā 10 gadus ir DNB Bank ASA Latvijas filiālē, un tieši šeit viņas karjera izaugusi no koordinatora līdz pat filiāles vadītājai. Šobrīd DNB Rīgas filiālē strādā ciešā sadarbība ar Norvēģijas organizāciju un nodarbina vairāk kā 400 darbinieku, kas ik dienu pavada Norvēģijas darba vidē, Rīgā. Sarunā atskatījāmies uz DNB Latvijas filiāles izaugsmes lēcienu pēdējā gada laikā, darbinieku labbūtību, kā arī to, kā 24 stundās paspēt visu – darbu, ģimeni, doktora grādu un izbrīvēt mirkli arī sev.

DNB Latvijas filiālē ir pagājis ļoti jaudīgs gads. Ar kādām sajūtām un plāniem tu pagājušajā gadā atsāki strādāt jaunajā amatā, un kādas ir sajūtas šī gada noslēgumā?

Pagājušā gada janvārī man bija liels prieks atgriezties darbā pēc bērna kopšanas atvaļinājuma un atsākt strādāt DNB. Iesākumā mans uzdevums bija nodrošināt filiāles veiksmīgu turpmāko darbību, sakārtot iekšējos procesus, pielietojot LEAN metodi, kas arī ir mana specialitāte un doktora darba tēma. Šajā laikā man bija skaidrs, ka Rīgas filiāle var daudz, un ar šo pārliecību arī gāju uz priekšu, kopā ar komandu ieviesām vērienīgas pārmaiņas iekšējā kultūrā un procesos, vienlaikus pārliecinot mūsu vadītājus Norvēģijā, ka esam spēcīgs atbalsts. Būtiski bija arī veidot DNB kā laba darba devēja tēlu Latvijā, jo, atšķirībā no Norvēģijas, kur DNB ir vislielākā un atpazīstamākā banka valstī, un ikviens darbinieks ļoti labi apzinās organizāciju, kurā strādā, Latvijā šīs atpazīstamības un sajūtas bija jārada un jāattīsta. Pavasarī Norvēģijas DNB bija gatavi pie mums, Latvijā, atvērt papildu nodaļas, tāpēc jau vasarā sākās aktīvas izaugsmes posms, kad ik mēnesi mūsu darbinieku skaits sāka pieaugt. Atskatoties varu teikt, ka kopumā šis ir bijis straujas izaugsmes gads ar lielu fokusu uz skandināvu darba kultūru un vērtībām, par ko ļoti priecājos, jo tas norāda uz to, ka kopā mēs varam daudz, arī mainīties. Rīgā ir daudz spējīgu profesionāļu, izcilu vadītāju un mūsu komandas darbs patiesi ir rezultatīvs, pateicoties visu faktoru svstarpējai mijiedarbībai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Kolektīvo iepirkšanās portālu vidējais lietotājs: sieviete - finansiste

Lelde Petrāne,30.11.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izveidots kolektīvo iepirkšanās portālu vidējā lietotāja apraksts. Tā ir aptuveni 33 gadus jauna sieviete ar augstāko izglītību un darba vietu finanšu jomā.

To secinājis kolektīvās iepirkšanās portāls CityLife.lv.

Jaunākie dati liecina, ka vidējā kolektīvās iepirkšanās portālu lietotāja vecums ir 33 gadi - sieviešu un vīriešu vidū vidējais vecums ir vienāds. Savukārt sadalījums pēc dzimuma ir krasi atšķirīgs - kolektīvās iepirkšanās portālu pakalpojumus krietni biežāk izvēlas tieši sievietes, veidojot 83,76% no visas auditorijas, kamēr vīrieši – tikai 16,24%.

Katrs ceturtais kolektīvās iepirkšanās portālu lietotājs ir ieguvis augstāko izglītību jeb bakalauru. Savukārt gandrīz katram piektajam (18,11%) lietotājam ir maģistra grāds.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Delfi pērn strādājis ar 36 miljonu kronu zaudējumiem

,03.07.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Delfi Group, kas nu jau divus gadus pieder Igaunijas kompānijai Express Grupp, 2008. gadā strādājis ar 36 miljonu Igaunijas kronu (1.6 milj. latu) lieliem zaudējumiem. 2007. gadā Delfi zaudējumi bija 10 miljoni kronu (449 tūkst latu), ziņo BBN.

Delfi apgrozījums pērn bijis 59.5 miljonu kronu (2.8 milj. latu) apjomā, kas ir divas reizes vairāk nekā 2007. gadā.

Db.lv jau ziņoja, ka portālu Delfi 2007. gada sākumā iegādājs Igaunijas vadošais mediju koncerns Express Grupp.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Latvijas digitālais dizains saņem Grand Prix starptautiskā festivālā

Vēsma Lēvalde,01.03.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskajā audiovizuālā un multimediju festivāla FIAMP 2009* konkursā Latvijas pārstāvju Dd studio un Dd laboratory veidotā multimediju programma «Latvijas Tautas fronte: dzīvā vēsture» ieguvusi Grand Prix CD/DVD kategorijā.

FIAMP, kas šogad norisinājās Turīnā, Itālijā, ir lielākais pasaules mēroga multimediju konkurss, kuru organizē Starptautiskā muzeju audio-vizuālā komiteja (AVICOM). Tajā ar radošiem un inovatīviem projektiem piedalās speciālisti, kas rada multimediju produktus muzejiem visā pasaulē un darbojas kultūras mantojuma saglabāšanas un izplatīšanas jomā, izmantojot jaunākās tehnoloģijas un digitālās kultūrvides iespējas. Latvija balvas šajā festivālā saņēmusi arī iepriekš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Īpašnieks: portāls runabildes.lv tiek pārdots par vismaz 70 000 eiro

Lelde Petrāne,21.12.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šobrīd portāls runabildes.lv ar visām saistītajām sociālo tīklu lapām tiek piedāvāts iegādei, biznesa portālam db.lv pastāstīja tā īpašnieks Artūrs Laukmanis.

«Portāls tiek pārdots, jo šobrīd, piemēram, sociālā tīkla Facebook portāla lapā ir sasniegts, manuprāt, tuvu maksimālais latviski runājošās auditorijas sekotāju (Like) skaits, kas ir 129 000,» paskaidroja A. Laukmanis.

«Nav noslēpums, ka mūsdienu interneta tehnoloģiju laikmetā lielāko apmeklētāju skaitu un sasniedzamību interneta portāli var piesaistīt tieši no sociālajiem tīkliem, tieši tāpēc līdzšinējā portāla attīstībā esmu koncentrējies tieši uz tiem. Portālam, protams, ir arī lapas sociālajos tīklos Draugiem.lv ar 78 000 un Twitter ar 1800 sekotājiem. Šajā brīdī, lai portālu attīstītu un paplašinātu, būtu nepieciešams piesaistīt vairāk darbinieku, kuri paplašinātu portālā atspoguļoto tēmu skaitu un ziņu apjomu. Īsāk sakot ir ļoti laba platforma, kuru var attīstīt vēl tālāk un sākt konkurēt arī ar tādiem portāliem kā Delfi un Apollo. Pats šobrīd (vismaz pagaidām) neesmu plānojis attīstīt portālu šajā virzienā, jo tad būtu jāiegulda pats dārgākais resurss - laiks, bet šobrīd savu laiku veltu viena starptautiska portāla izaugsmei un attīstībai, tāpēc arī tiek tirgots portāls Runabildes.lv, lai pārdošanas gadījumā iegūtos finanšu resursus varētu novirzīt šim starptautiskajam projektam,» stāsta A. Laukmanis. Viņš uzsver, ka portāls gadu gaitā esot ieguvis salīdzinoši lielu atpazīstamību Latvijā un valstīs, kurās uzturas latvieši, kā, piemēram, Anglijā, Īrijā, Vācijā un Skandināvijas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

A/s Delfi jauns padomes priekšsēdētājs

Gunta Kursiša,01.03.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ziņu portāla Delfi padomē notikušas izmaiņas, līdzšinējam padomes loceklim Gunnaram Kobinam (Gunnar Kobin) kļūstot par padomes priekšsēdētāju, liecina informācija laikrakstā Latvijas Vēstnesis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Portāls calis.lv, ko īpaši iecienījušas topošās un jaunās māmiņas, tagad pieder igauņu uzņēmumam, pastāstīja portāla dibinātāja Agnese Vīdnere.

«Cālis tagad pieder igauņu uzņēmumam. Varbūt, pateicoties viņiem, Cālis pat kļūs par starptautisku, kas zina :),» viņa rakstīja portāla lietotājiem, norādot, ka abi ar vīru no šīs interneta vietnes atvadās pavisam. Saskaņā ar Lursoft datiem calis.lv gan joprojām pieder A. Vīdnerei.

Kā norāda portāla dibinātāja, calis.lv komanda savā pamatā paliks tā, kura strādāja pēdējos gadus, bet noteikti piebiedrosies kāds jauns cilvēks.

«Gribējām pateikt jums visiem milzīgu paldies par šiem 11 gadiem, ko pavadījām kopā. Šis bija milzīgs dzīves posms, kas kādreiz pilnībā izmainīja mūsu dzīvi. Tagad ir pienācis laiks savu dzīvi atkal pilnībā mainīt. Ir padomā jauni projekti, jaunas lietas. Un, jā, mūsu ģimene vairs nedzīvo Latvijā. Bet kādreiz plānojam braukt atpakaļ, uzbūvēt skaistu mājiņu kaut kur Siguldā,» raksta A. Vīdnere.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Tvnet no SIA Sanoma Latvia iegādājies interneta ziņu un izklaides portālu Apollo.lv, lai pārspētu konkurentu Delfi un kļūtu par nozīmīgāko ziņu avotu Latvijas interneta mediju vidū, paziņoja uzņēmuma valdes loceklis Ivars Bauls.

Portāls Apollo tiks saglabāts kā atsevišķs medijs un strukturāla vienība, un Apollo darbinieki turpinās strādāt SIA Tvnet. Pirkuma mērķis, kā norādīja Bauls, ir kļūt par nozīmīgāko ziņu avotu Latvijas interneta mediju vidū.

Darījuma summa netiek atklāta.

Tvnet un Apollo auditorijas kopā sasniedzot vislielāko ziņu portālu lietotāju skaitu, kas par 21 000 unikālo lietotāju mēnesī (pēc šā gada februāra datiem) pārsniedz konkurējošā portāla Delfi auditoriju, atsaucoties uz pētījumu kompānijas Gemius Audience datiem, norādīja Buls.

SIA Sanoma Latvia joprojām pārvaldīs portālu Auto24.lv, turpinot nostiprināt tā pozīcijas tirgū. Portāla Apollo pagājušā gada apgrozījums bija 0,8 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Izdevies pārdot virtuālo tirdziņu AtverSkapi.lv

Anda Asere,06.10.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Virtuālo drēbju tirdziņu AtverSkapi.lv pirms pieciem gadiem izveidoja Marta un Guntars Sviļi, kuri to tagad pārdevuši ziņu portālam Delfi

«Gatavojāmies pārdošanas iespējām, jo jau pavasarī bija jauni plāni un dažādi projekti, kuros nepieciešama lielāka iesaiste, tāpēc nolēmām pārdot. Lai arī AtverSkapi.lv bija pašu izauklēts «bērns», jutām nepieciešamību projektu izlaist lielākos plašumos, ko veiksmīgi spēj nodrošināt Delfi,» komentē Marta Svile, bijusī AtverSkapi.lv īpašniece.

AS DELFI valdes priekšsēdētājs Konstantīns Kuzikovs biznesa portālam db.lv skaidroja: «Pēdējā laikā mēs aktīvi investējam un attīstām biznesus, kas ir saistīti ar e-komercijas virzienu. Patlaban mums ir trīs e-komercijas projekti: zave.lv - atlaižu agregators, tobook.lv - skaistumkopšanas salonu tiešsaistes rezervācijas sistēma un tagad arī atverskapi.lv. Atverskapi.lv iegāde bija loģisks solis šajā virzienā, jo šim produktam ir sava unikāla niša, liela reģistrēto lietotāju datu bāze. Kā rāda pasaules pieredze, līdzīgas platformas tagad kļūs aizvien populārākas. Mūsu plānos arī turpmāk ir attīstīt līdzīgus projektus, kā arī palielināt mūsu portfeli ar citiem e-komercijas projektiem. Tāpēc esam gatavi turpināt investēt un iegādāties jaunus biznesus, kas ir orientēti uz servisiem internetā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Latvijas visapmeklētāko portālu kļuvis draugiem.lv. Tā liecina alexa.com apkopotā informācija.

Būtībā Latvijā apmeklējuma sadalījums sakrīt arī ar vispasaules tendencēm, populāras ir starptautiskās un nacionālās mājas lapas, kurās var virtuāli komunicēt – draugiem.lv, odnoklassniki.ru, facebook.com u.c. tamlīdzīgas, kā arī bezmaksas e-pasta serveri – Inbox, mail.ru u.c.

Nozīmīgu vietu apmeklētāko mājas lapu sarakstā ieņem vietnes, kurās iespējams lejupielādēt filmas, mūziku u.c. failus. TOP 50 ir atrodamas tādas mājas lapas kā filebase.ws, torrents.ru, newoutlaw.org, u.c.

Tomēr patīkami, ka starp TOP 50 virtuālās komunikācijas, failu ielādes un pornogrāfijas mājas lapām, nozīmīgu vietu ieņem arī ziņu portāli – delfi.lv, tvnet.lv, apollo.lv u.c., kā arī drukāto laikrakstu portāli – diena.lv, db.lv, sportacentrs.com u.c. Šīs vietnes lielākoties ir saglabājušas savas vietas sarakstā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No decembra SIA AB Line Baltijas reklāmas tirgū piedāvās inovatīvu risinājumu digitālās reklāmas jomā - Litefast MAGIC 360 LED multimediju displejus.

picturegallery.809f8bc0-df04-4b25-be88-30755d8a364b

Litefast MAGIC ir vienīgie caurspīdīgie 360 LED displeji pasaulē, kas apvieno jaunākās tehnoloģijas, īpaši izvēlētus high-tech materiālus un profesionālākos mehānismus.

Šāda veida reklāmas stendus ir iecienījuši gan patērētāji, gan reklāmas devēji visā pasaulē. Lielākie un pazīstamākie uzņēmumi, kas izmanto šo reklāmas veidu, ir Coca Cola, Nestle, Renault, BMW, Cartier un citi, turklāt arī visā pasaulē šis pakalpojums ir salīdzinoši jauns, jo pirmā tā izmantošana sākās tikai 2005. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc vairāk nekā četru gadu pārtraukuma 3.maijā Daugavpils Kultūras pilī durvis apmeklētājiem vērs multimediju zāle "Daugavpils Kino", informē Daugavpils pašvaldības Sabiedrisko attiecību nodaļā.

Multimediju zāle "Daugavpils Kino" piedāvās filmas un multfilmas no vadošajām pasaules kino studijām, tostarp "Walt Disney", "Warner Brothers", "Universal", "Sony", "Paramount" un "Lionsgate".

"Daugavpils Kino" darbosies katru nedēļu no piektdienas līdz svētdienai.

Darba dienās multimediju zālē plānots nodrošināt dažādus pasākumus, piemēram, konferences, izglītojošas programmas, privātus seansus un citas aktivitātes.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Augstskolas RISEBA studentiem durvis vērusi jauna, mūsdienīgām multimediju tehnoloģijām aprīkota datorklase, kuras izveidē ieguldīti vairāk nekā 120 000 eiro.

Jaunajā mācību telpā RISEBA Mediju un radošo tehnoloģiju fakultātes un Arhitektūras un dizaina fakultātes studentiem tagad ir pieejamas 25 darba vietas, kas aprīkotas ar Apple Mac Studio M2 datoriem, kas komplektēti ar monitoriem, multimediju aprīkojumu un optisko tīklu.

Izmantojot šo tehnisko aprīkojumu, studentiem paveras iespēja veidot kvalitatīvu multimediju saturu. Jaunie monitori palīdz precīzi un niansēti atspoguļot saturu un formu – jo monitori nodrošina precīzas kalibrācijas krāsu atspoguļojumu. Telpa ir aprīkota ar daudzkanālu skaņas sistēmu kuras skaņas arhitektūrā izmantoti Marantz Soundun un Acoustic Energy tehniskie risinājumi kuru kopums papildināts ar profesionālu akustisko izolāciju, kā arī augstas izšķirtspējas lāzerprojecijas iekārtu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Papildināta - Google AdWords tālākpārdevējam Interinfo Latvijā uzsākts tiesiskās aizsardzības process

Gunta Kursiša,17.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pilnvarotais Google AdWords tālākpārdevējs Interinfo Latvijā uzsācis tiesiskās aizsardzības procesu (TAP), liecina ieraksts Maksātnespējas reģistrā. Kā portālam Db.lv pastāstīja Interinfo Latvijā pārstāvis Krists Kreklis, TAP uzsākts, lai uzņēmums varētu atgūt maksātspēju un nokārtot esošās saistības.

TAP ierosināts šā gada 5. aprīlī, un divu mēnešu laikā uzņēmumam jāizstrādā TAP plāns. Galvenais Interinfo Latvijā kreditors ir Valsts ieņēmumu dienests (VID), atklāja K. Kreklis.

«Pēdējo gadu laikā esam zaudējuši līdzekļus un uzkrājuši parādu, ar ko vairs netiekam galā,» Db.lv stāstīja Contact Holding izpilddirekotrs Jons Martisens (Jon Martisen).

Viņš norāda, ka uzņēmums jau ir mainījis biznesa virzību, ko atbalstījuši arī kreditori, tomēr tehnisku iemeslu dēļ tiesa plānu noraidīja, tādēļ tas jāizstrādā atkal. «Uzskatu, ka kreditori apstiprinās jauno plānu, jo uzņēmums tagad jau atkal darbojas ar peļņu, pagaidām gan nespējot segt visus vecos parādus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pērn kolektīvās iepirkšanās portāli bijuši e-komercijas dzinulis; Latvijā populārākais – vietējais Perkamkopa.lv

Gunta Kursiša,20.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērnais gads e-komercijas jomā Austrumeiropā pagājis uz kolektīvās iepirkšanās viļņa, liecina Centrālās uz Austrumeiropas (CAE) valstu dati par šos portālus izmantojošās auditorijas apmēriem. Savukārt, kā noskaidrojies Gemius pētījumā, cīņā par Latvijas auditoriju vismaz pagaidām uzvarējis portāls Perkamkopa.lv.

Salīdzinot Latvijas, Krievijas un Polijas iepirkšanās portālu tendences, iezīmējas dažas atšķirības. Neņemot vērā faktu, ka Polijas interneta lietotāju skaits gandrīz 13 reizes pārsniedz interneta lietotāju skaitu Latvijā, kolektīvās iepirkšanās portālu skaits abās valstīs ir līdzīgs. Kamēr Polijā kolektīvās iepirkšanās portālu laurus plūc starptautiskais spēlētājs Groupon, Krievijā līderis ir vietējais spēlētājs Biglion.ru, savukārt par līderpozīcijām Latvijā noris cīņa starp vietējiem un starptautiskajiem spēlētājiem, novērojis Gemius.

Šā gada martā Perkamkopa.lv auditorijas sasniedzamība (reach) jeb proporcija no kopējās interneta auditorijas bija vislielākā no visiem Latvijas kolektīvās iepirkšanās portāliem – nedaudz virs 11%. Tam uz papēžiem min portāls Zizu.lv, kura auditorijas sasniedzamība martā bija 10,5%. Savukārt portāla Citylife.lv auditorija no kopējās interneta auditorijas sasniedza 9,5%, bet Cherry.lv ar nedaudz vairāk kā 8,5% auditorijas sasniedzamību bija ceturtais apmeklētākais Latvijas kolektīvās iepirkšanās portāls.

Komentāri

Pievienot komentāru