Paredzams, ka rudenī rumāņu mazcenas Dacia piecdurvju hečbeku Sandero varēs apkarināt ar īpašām plastmasas uzlikām, bet virsbūves klīrensu palielināt par 20 milimetriem.
Citādi nekādu izmaiņu ar parasto Sandero nav. Starp citu, ar speciālu virsbūves papildekipējumu 4.02 metrus garais Dacia piecdurvju hečbeks Brazīlijas un Argentīnas tirgos jau tiek piedāvāts ar nosaukumu Dacia Sandero Stepway.
Ņemot vērā šā brīža Dacia Sandero milzīgo pieprasījumu Eiropas tirgos, Renault amatpersonas ir nolēmušas šo modeli piedāvāt arī Eiropā, taču atšķirībā no sava Dienvidamerikas brāļa, Eiropai paredzēto Sandero ar īpašo body kit plānots ražot Rumānijā, Pitesti ražotnē.
Spēka agregātu sarakstā bez izmaiņām. Dacia Sandero ieraudzīsim tos pašus Renault dzinējus, ko pazīstam Logan un Logan MCV motortelpā. Vispirms tas ir 1.6 litru tilpuma 87 ZS jaudīgais benzīndzinējs. Neapstrīdot benzīndzinēja spējas daudz racionālāka izvēle būs 1.5 litru dīzeļdzinējs ar 86 ZS lielu jaudu. Abiem dzinējiem palīgos norīkota piecpakāpju mehāniskā pārnesumkārba.
Pagaidām vēl nav zināmas jaunā Dacia Sandero modifikācijas cenas Eiropā, kā arī tas, vai šī modifikācija šogad sasniegs arī Latviju.