Jaunākais izdevums

Rumāņu mazcenas automašīnu ražotājs Dacia uz Frankfurtes autoizstādi atvizināja jauno ceļojuma konceptmodeli Dacia YAV (Young Activity Van), kuram jau 2010. gada pavasarī jākļūst par sērijveida modeli.

Izmanojot Dacia MCV universāla platformu, attiecīgi arī salona plašumus Dacia ir sagatavojusi auto, ar kuru doties ceļojumus. Ši projekta īstenošana savu roku ir pielikuši kemperu speciālisti no Hymer-Gruppe.

Jaunajam auto ir paredzēti vairāki transformācijas veidi, lai ceļojuma laikā varētu izguldināt sākot no 2 līdz 4 personām. Atkarībā no automašīnas dzinēju un aprīkojuma veida jaunais Dacia sērijveida kemperis varētu maksāt sākot no 15 līdz 20 tūkst. eiro, turklāt pēc Dacia amatpersonu solītā tas jau nākamā gada pavasarī dosies pie pircējiem.

picturegallery.c6bcc84f-f90c-4fd6-998e-07ac40abe222

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2009. gada pirmajos sešos mēnešos rumāņu mazcenas autoražotāja Dacia pārdošanas apjomi pieauguši par vairāk nekā 20%, un kopumā visā pasaulē pārdotas vairāk kā 153826 vienības. Vislielākais pārdoto vienību skaits bijis Vācijā – vairāk nekā 48 tūkstoši.

Kopš Renault pārņēma Dacia 1999.gada jūlijā un kopš Dacia Logan laišanas apgrozībā 2004.gadā, Dacia ir kļuvusi par nopietnu spēlētāju auto industrijā. Pēdējo 10 gadu laikā Dacia ir radījusi vienkāršus, modernus, robustus un uzticamus automobiļus. Tieši šāds auto koncepts ir veicinājis Dacia izaugsmi pēdējo gadu laikā. Dacia turpina savu izaugsmi. Eiropā Dacia pārdošanas apjomi palielinājušies gandrīz par 95%, un pārdoto vienību skaits pārsniedz jau 100 tūkstošu, no kuriem Sandero – 60 tūkstoši. Vislielākais pārdoto vienību skaits bijis Vācijā – vairāk kā 48 tūkstoši.Rumānijā Dacia saglabāja savu tirgus daļu 30% apmērā, saglabājot arī līderpozīcijas. Marokā, kur Dacia ir otrs populārākais zīmols, tirgus daļu izdevies palielināt līdz 12.88%. Kopš 2004.gada jau vairāk nekā miljons Dacia automašīnu ir pārdotas visā pasaulē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rumāņu mazcenas krosovers Dacia Duster ir kā darba apģērbs, ko nav bailes saburzīt, sašmulēt vai pat saplēst. Ja tas arī notiks, nebūs liela bēda, jo tas tak ir darba apģērbs.

Dacia Duster nav auto, ko apjūsmot, tas ir darba instruments, kas noder ikdienā, turklāt nemaksā dārgi. Tas ir tas, kas Latvijā un pārējās postpadomju valstīs tiek vērtēts visaugstāk, proti, cena. Šāda taktika atmaksājas ar uzviju, jo salīdzinājumā kaut vai ar alianses partnera Renault pasažieru modeļiem, kas negribīgi pamet autosalona telpas, Dacia Duster par pircēju trūkumu neuztraucas. Patiesībā pieprasījums joprojām ir lielāks nekā piedāvājums, attiecīgi Dacia Duster tīkotāji joprojām ir spiesti stāvēt rindā un pacietīgi gaidīt.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Cena un daudzfunkcionālais pielietojums ir divi iedarbīgākie Dacia Duster argumenti. Jauns krosovers pat ar sulīgu aprīkojumu par 15 tūkst. eiro? Izklausās neticami, bet tas ir iespējams. Attiecīgi ne tikai mežizstrādes uzņēmumi, zemnieku saimniecības vai apsardzes firmas un cita veida kompānijas labprāt dod priekšroku Dacia Duster. Rumāņu mazcenas krosoveru ļoti iecienījušas privātpersonas, turklāt ne tikai no lauku reģioniem, bet arī pilsētām. Vēl viena stabila Dacia Duster pircēju auditorija ir pensionāri. «Augstāk sēdi, tālāk redzi» koncepcija komplektā ar draudzīgo cenu ir tas, kas patīk, turklāt Dacia tirgotājiem par prieku šie pircēji neķēpājas ar līzingu, bet auto pērk pašu spēkiem. Pēc Dacia tirgotāju stāstītā, ne tikai pensionāri, bet arī pārējā privātpersonu masa spēj par automašīnu norēķināties paši un neizmantot līzingu kompāniju atbalstu. Pat, apaugot ar dažādām noderīgām ekstrām, proti, multifunkcionālu stūri, Media Nav Evolution multimediju sistēmu, kruīza kontroli ar ātruma ierobežotāju, daudzskatu kameru sistēmu, LED dienas gaitas lukturiem u.c. labumiem, Dacia Duster maksās 14 450 eiro. Tas ir neapgāžams arguments pircēju piesaistei. Skaidrs, ka viss nav zelts, kas spīd. Multimediju sistēmas ekrānu, kā arī kameru izšķirtspēja ir draņķīga, tostarp arī LED dienas gaismas diožu virtene ir veidota, strikti ievērojot ierobežoto budžetu. Dacia Duster ir vienkāršs auto vienkāršiem cilvēkiem, ja saimniecībā vajag lētu krosoveru, kurš būs uzticams atbalsts ikdienas darbos, turklāt mīlēs braukt pa grants seguma ceļiem, tad pretinieku rumānim nav.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Pieprasījums pēc Dacia trīskāršojies

,17.06.2009

Populārākais eksemplārs no rumāņu mazcenas ražotāja klāsta, joprojām ir jaunais piecdurvju modelis Dacia Sandero. (Foto: Dacia)

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rumāņu mazcenas zīmols Dacia piedzīvo ziedu laikus Eiropā. Maijā pārdošanas apjomi ir trīskāršojušies, ļaujot Dacia iekarot 2 % no kopējā Eiropas tirgus pīrāga.

Dacia pieprasījums pašmāju tirgū ir palielinājies divas reizes, savukārt Rietumeiropā Dacia modeļu tirdzniecības apjoms ir trīskāršojies. Kopumā maijā tika pārdotas teju 20 tūkst. vienības. Lielākais maizes devējs joprojām ir jaunais piecdurvju modelis Dacia Sandero.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nule kā atklātībai nodotas pirmā rumāņu SUV klases modeļa Dacia Duster oficiālās fotogrāfijas. Paredzams, ka 2010. gadā Dacia Duster nonāks tirdzniecībā, un tā bāzes modeļa cena nepārsniegšot 11 tūkst. eiro.

2009. gadā Ženēvas autoizstādē izrādītais Dacia Duster konceptauto izpelnījās milzīgu ekspertu un klientu atsaucību, tādēļ franču Renault piederošais rumāņu uzņēmums nevilcinoties ķērās pie sērijveida modeļa izstrādes. Iespējams, ka jau 2010. gada Ženēvas autoizstādē Dacia Duster atgriezīsies kā sērijveida modelis.

Kā jau iepriekš tika solīts, 4.25 metrus garais Dacia Duster būs pieejams gan pilnpiedziņas, gan priekšpiedziņas versijā. Pagaidām ir zināms, ka kompaktais SUV tiks pie diviem benzīnmotoriem - 1.6 litru 110 ZS, kā arī divlitrīga 140 ZS jaudīga benzīnmotora. Dīzeļdzinēju cienītājiem galdā tiks celti arī divi spēka agregāti – 1.6 litru 110 ZS jaudīgais dīzelis, kā arī 1.9 litru dīzeļmotors, kurš attīstīs 130 ZS lielu jaudu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īstus ziedu laikus piedzīvo rumāņu mazcenas autoražotājs Dacia. 2010. gada pirmajā ceturksnī pieprasījums pēc Dacia modeļiem salīdzinājumā ar 2009. gada attiecīgo periodu ir audzis par 83.6 %.

Kopumā 2010. gadā Rietumeiropas valstīs tika reģistrētas 57 809 jaunas Dacia automašīnas. No Dacia pagaidām īsā modeļu klāsta absolūtais līderis ir bijis Dacia Sandero piecdurvju hečbeka modelis. Lielas cerības tiek saistītas ar jauno Dacia Duster krosoveru, kurš tirdzniecībā Eiropā nonāks šī gada vasarā. Pēc Dacia amatpersonu sniegtās informācija interese par Duster esot tik liela, ka uzņēmums jau prātojot vai izdosies pircēju vēlmes sbalansēt ar plānotajām ražošanas jaudām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais rumāņu mazcenas krosovers Dacia Duster ir multifunkcionāls darba instruments, kas tagad padarīts vēl parocīgāks

Pēc šo rindu autora domām, viens no lielākajiem jaunā Duster ieguvumiem ir priekšējie krēsli, kas ir galvastiesu pārāki par tiem, kas bija iepriekšējā Duster. Jau kopš iznākšanas brīža kompaktais visurgājējs ar vienkāršo, bet uzticamo tehniku un pieejamo cenu ir kļuvis par pieprasītu preci daudzās Eiropas valstīs. Arī pie mums Dacia Duster ir cienīts auto, jo īpaši mežizstrādes uzņēmumu, zemnieku saimniecību, kā arī apsardzes firmu vidū. Būtiski piebilst, ka arvien vairāk par šo auto interesējas privātpersonas ne tikai lauku reģionos, bet arī galvaspilsētā.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Dacia Duster joprojām ir vienkāršs darba zirgs smagiem un brīžiem ļoti netīriem darbiem. Svarīgi, ka auto no tiem nebaidās, drīzāk uzņems tos kā izaicinājumu ar mērķi par katru cenu arī izpildīt. Ja ir vēlēšanās tikt pie lēta krosovera, kurš ar lielāko prieku un azartu mīlēs braukt pa grants seguma ceļiem, tad pretinieku rumānim nav. Uzlabojot jaunākās paaudzes modeli, konceptuāli nav sabojāts Duster džipiskais un robustais izskats. Jauna gaismas tehnika un dekoratīvās uzlikas apkārt automobilim ir tieši tas, kas ir vajadzīgs. Salonā izmaiņu ir gana daudz. Auto ir jūtami apaudzis ar visādām ekstrām - modernu vadības paneli un multifunkcionālu stūri, un dārgākajā izpildījumā ar Media NAV multimediju sistēmu, kruīza kontroli ar ātruma ierobežotāju u.c.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

SIXT TCO: pieprasītākās vēl aizvien apvidus klases automašīnas

Gunta Kursiša,28.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas iedzīvotāji vēl aizvien visvairāk izvēlēties apvidus klases automašīnas, secinājis Sixt Leasing TCO (total cost of ownership) pēc auto dzīves cikla izmaksu aprēķiniem par 2012. gada martā pārdotākajiem automobiļiem.

Statistikas dati liecina, ka martā visvairāk pārdotākās ir apvidus klases automašīnas Nissan Juke (41) un Dacia Duster (34). Salīdzinot Nissan Juke un Dacia Duster auto dzīves cikla izmaksas, secināts, ka Nissan Juke izmaksas ir par 422,76 Ls (bez pievienotās vērtības nodokļa, PVN) lielākas nekā Dacia Duster, bet starpību lielākoties veido degvielas izmaksas, kuras Nissan Juke ir augstākas, teikts Sixt TCO paziņojumā.

Ekonomiskajā klasē visvairāk pārdotas 12 Ford Fiesta automašīnas un 11 Škoda Fabia, kompaktklasē – 25 Škoda Octavia un 22 VolksWagen (VW) Golf, vidējā klasē 23 VW Passat un 18 Toyota Avensis, vieglā komertransporta klasē 17 Škoda Praktik un 12 Fiat Fiorino.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jūrmalā uzņēmums SIA Dabas krūts piedāvā izbaudīt nakti teltī ar caurspīdīgu jumtu, raugoties debesīs vai klausoties lietus skaņā

Pasaulē palikšana dažādās neparastās vietās un viesnīcās ir populāra, tā palīdz noķert savādākas izjūtas un vienreizējus iespaidus. Arī Latvijā tiek piedāvātas šādas iespējas, un viena no tām ir nakšņošana milzīgā, burbulim līdzīgā teltī ar caurspīdīgu jumtu, kas ļauj guļot vērties debesīs. Vienas no šādām vietām izveidotājs un uzņēmuma SIA Dabas krūts īpašnieks ir Mikus Gerliņš, kurš Jūrmalā savā dārzā piedāvā interesentiem nakšņot šādā paaugstināta komforta teltī. Uzņēmums pakalpojumu piedāvā pirmo gadu, bet par interesentu trūkumu sūdzēties nevar.

Paveras iespēja

«Ideja par savu uzņēmumu radās brīdī, kad es biju iestājies Nodarbinātības valsts aģentūrā (NVA) bezdarbniekos. Tur iepazinos ar tādu atbalsta programmu, kas dod iespēju bezdarbniekiem uzsākt uzņēmējdarbību. Konkrētas idejas, kas tas par uzņēmumu varētu būt, man tajā brīdī nebija, bet likās interesanti kaut ko pamēģināt. Tīri nejauši, skatoties internetā, «izleca» lapa ar TOP desmit neparastākajām viesnīcām pasaulē. Apskatot šo lapu, ieraudzīju arī šāda veida teltis un nakšņošanas iespējas, un tad radās doma, ka principā varētu pamēģināt kaut ko līdzīgu izveidot arī Latvijā,» stāsta M. Gerliņš. Uzsākās sīkākas informācijas meklēšana – kur varētu šādu telti iegādāties un cik tā varētu maksāt. No pasūtīšanas brīža līdz telts saņemšanai pagājuši aptuveni divi mēneši. Bija arī komunikācija ar piegādātājiem, jo bija daudz jautājumu. Jautāts, cik viegli vai grūti šādu telti bija atrast, M. Gerliņš norāda, ka varianti ir dažādi – sākot no Francijā ražotām teltīm, kuras ir ļoti dārgas un kuru izmaksas sasniedz tuvu 10 tūkst. eiro. Šī telts ar gaisa pūtēju ar sūtīšanu un atmuitošanu izmaksājusi aptuveni divus tūkstošus eiro. Šis nav pats lētākais variants, jo ir pieejamas teltis arī par tūkstoš eiro. Tapis arī biznesa plāns atbalsta programmai, un tas tika apstiprināts. «Atbalsta programmas ietvaros man tika arī piešķirts finansējums. Biju izveidojis sarakstu ar pamatlīdzekļiem, kurus ir nepieciešams iegādāties. Tajos ietilpa ne tikai telts, bet arī gulta, sildītājs un citas lietas. Visu pasūtīju, tomēr sākumā viss nebija tik vienkārši. Proti, standartā gaisa pūtējs bija pievienots tieši pie telts. Tas radīja milzīgu troksni, un diez vai kāds gribētu palikt šādā vietā. Bija pat tāda kā vilšanās un nesaprašana, ko tagad iesākt. Tā kā telti saņēmu tikai rudenī, bija jādomā arī, kā uzturēt tajā siltumu, lai apmešanās tur būtu komfortabla. Sāku domāt visādus variantus, kā novērst troksni, pievienot sildītāju, un pamazām tapa šis gala variants,» pieredzē dalās M. Gerliņš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Dacia pārdošanas apjomi palielinājušies par 20.5%

,18.01.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas automašīnu ražotāja Renault piederošā kompānija Dacia 2009. gadā pārdevusi 311.3 tūkst. automašīnu. Lielākie Dacia tirgi pērn bijuši Vācija un Francija, ziņo AFP.

Šis pēc kārtas ir jau piektais gads, kad Dacia pārdošanas apjomu pieaugums salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu ir rakstāms ar divciparu skaitli.

84.7 tūkst. automašīnas Dacia pārdeva Vācijā, gandrīz 66 tūkst. auto tika realizēti Francijā, savukārt Rumānijā, kur kompānijas pārdošanas apjomi sarukuši uz pusi, tika pārdoti teju 42 tūkst. automašīnu.

Dacia īpašnieku – Renault – kopējie pārdošanas apjomi 2009. gadā, salīdzinot ar 2008. gadu, sarukuši par 3.1%. Renault pērn izdevies pārdot 2.31 miljonu automašīnu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zīmola "ProudBe" radītāja Dace Vintere izveidojusi savu perfekto somu un piedāvā tādu arī citiem.

"Ceļojumos teju vienmēr dodos ar mugursomu plecos. Līdz šim esmu iegādājusies piecas dažādas somas. Bet diemžēl neviena man nešķiet perfekta. Vienā trūkst kāda man ļoti nepieciešama kabata, citā tieku iekšā tikai no augšas, vēl kādai ir neērta muguras daļa u.tml. Reiz, kāda 2018.gada ceļojuma laikā, stāvēju autobusa pieturā un vēroju cilvēkus. Pie autobusa pienāca trīs savā starpā nepazīstamas meitenes, visas ar mugursomām plecos un centās noskaidrot, ar kuru autobusu viņām jādodas tālāk savos piedzīvojumos. Sapratušas, ka kādu laiku ceļojumu turpinās kopā, meitenes uzsāka sarunu. Interesanti, ka, iepazīstoties, pirmais jautājums nebija, kā kuru sauc. Tas bija – no kurienes tu esi? Visas šīs meitenes vienojošais elements bija ceļojuma mugursoma. Viņas visas lepojās ar piederību valstij, no kuras nāk. Un tā dzima ideja par somu. Ļoti īpašu somu. Par somu, kas jau savā būtībā atbild uz šo galveno jautājumu – no kurienes tu esi," stāsta zīmola "ProudBe" izveidotāja D.Vintere.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Norisināsies pirmā virtuālā tiešsaistes auto izstāde Latvijā

Lelde Petrāne,16.04.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada 17. aprīlī norisināsies pirmā tiešsaistes auto izstāde Latvijā.

"Spītējot vīrusam, esam nākuši klajā ar inovāciju un piedāvājam visiem "Auto 2020" interesentiem aplūkot jaunākos automobiļus virtuālā izstādē, jo nevaram laist garām pavasari bez ikgadējās jaunāko auto modeļu prezentācijas," stāsta "Norde" izpilddirektors Didzis Bremze.

Ņemot vērā situāciju pasaulē un Latvijā, kas saistīta ar koronavīrusa COVID-19 pandēmiju, starptautiskās auto industrijas izstādes "Auto 2020" norise tiek pārcelta uz 25. – 29. septembri. Tomēr "Norde" nolēmusi virtuālās izstādes laikā prezentēt gan jaunākos "Nissan", "Renault" un "Dacia" modeļus, gan demonstrēt jau zināmus šo auto marku transportlīdzekļus un visas virtuālās izstādes laikā nodrošināt dzīvu saziņu un tiešsaistes konsultācijas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Mazcenas Dacia sasniedz pasaules rekordu

Miks Lūsis, Db,26.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar mazcenas spēkratiem Dacia uzstādīts pasaules rekords, izveidojot līdz šim lielāko automašīnu parādi. Rekords uzstādīts Dacia īpašnieku salidojuma laikā, kas notika Bidinghuizenā (Bddinghuizen), Nīderlandē.

Salidojuma laikā rindā sastājušās 355 Dacia markas automašīnas, tādējādi vairāk kā divas reizes pārspējot iepriekšējo pasaules rekordu - 155 automašīnas, informē Renault pārstāvniecība Baltijas valstīs.

Salidojuma laikā jūnija sākumā vairāk kā 2000 skatītāju tika prezentēts arī Dacia jaunpienācējs - Sandero Stepway, lai gan tā oficiālā prezentācija Nīderlandē plānota tikai septembra sākumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paredzams, ka 2010. gadā rumāņu mazcenas automobiļu ražotājs Dacia tirgū laidīs jauno SUV klases braucamrīku Dacia Duster. Nonākot tirdzniecībā, Duster bāzes modeļa cena nepārsniegšot 15 tūkst. eiro, vēsta Auto Motor und Sport.

2009. gadā Ženēvas autoizstādē izrādītais Dacia Duster konceptauto izpelnījās milzīgu ekspertu un klientu atsaucību, tādēļ franču Renault piederošais rumāņu uzņēmums nevilcinoties ir ķēries pie sērijveida modeļa izstrādes. Kā jau iepriekš tika solīts, 4.25 metrus garais Dacia Duster būs pieejams gan pilnpiedziņas, gan priekšpiedziņas versijā.

Visticamāk, ka sērijveida modelī neieraudzīsim daudzas ekstras, piemēram, sānu durvju atvēršanas koncepciju bez ierastā centrālā jumta balsta, taču galvenajos vilcienos ražotājs sola, ka sērijveida auto būšot līdzīgs prototipam. Pagaidām ir zināms, ka kompaktais SUV tiks pie diviem benzīnmotoriem - 1.6 litru 110 ZS, kā arī divlitrīga 140 ZS jaudīga benzīnmotora. Dīzeļdzinēju cienītājiem galdā tiks celti arī divi spēka agregāti – 1.6 litru 110 ZS jaudīgais dīzelis, kā arī 1.9 litru dīzeļmotors, kurš attīstīs 130 ZS lielu jaudu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Laikā, kad ceļošana ir ierobežota, "iKamper" piedāvā risinājumu ģimenēm, lai patvertos pie dabas, nedodoties tālāk par savu personīgo auto.

"iKamper" ir Dienvidkorejas uzņēmums, kuru dibinājis mūziķis Park Soon. Ražotājs pagājušajā gadā pārcēlās uz jaunām telpām, jo pieprasījums visā pasaulē pēc šī produkta ļoti strauji turpina pieaugt.

Ideja par "iKamper" jumta telti mūziķim radās laikā, kad viņš pats aktīvi ceļoja gan dēļ koncertturnejām, gan kopā ar ģimeni. Park Soon izmēģināja ļoti daudz nakšņošanas variantu līdz pieņēma izaicinājumu radīt savu produktu - telti, kuru uzstādīt uz auto jumta. Tā arī tapa uzņēmuma pirmais produkts - "Skycamp".

Ar šo ideju plašāka auditorija iepazinās caur pūļa finansējuma platformas "Kickstarter" programmu. Cilvēki visā pasaulē to novērtēja un ļoti īsā laika posmā Park Soon izdevās savākt vairāk nekā 1 000 000 ASV dolāru sava produkta attīstīšanai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

25. un 26. augustā Rīgā, Lucavsalā notiks inovāciju un tehnoloģiskās jaunrades festivāls iNOVUSS, kas brīvā, radošā un «pasaules elpas» piepildītā vidē pulcēs gan tos, kuri tikai plāno kļūt par uzņēmējiem, gan jau savā darbības jomā veiksmīgi strādājošos, kas meklē izaicinājums sava biznesa attīstīšanai. Pasākumā darbosies arī Dienas Bizness Atvērtā redakcija.

DB starptautisko ziņu redaktors Didzis Meļķis moderēs diskusiju «21.gadsimta sieviete mūžizglītības un tehnoloģiju varā».

Festivāla teritorijā norisināsies dažādas tematiskas diskusijas gan par cilvēku uztveri 21.gadsimtā, gan par nākotnes pilsētvidi, kā arī citām mūsdienīgām un aktuālām tēmām. Radošajās darbnīcās ikvienam būs iespēja satikt kreatīvas un starptautiskajā biznesa vidē atzītas personības, savukārt festivāla tematiskajās teltīs varēs sastapt iedvesmojošus cilvēkus, rast inovatīvus risinājumus, piedalīties diskusijās, kā arī smelties jaunas idejas.

Dalība festivālā ir bezmaksas, taču ikvienam interesentam sava dalība ir jāpiesaka reģistrējoties iNOVUSS mājas lapā. Pēc reģistrācijas dalībnieks saņems savu unikālo ieejas QR kodu, kas kalpos gan kā ieejas karte, gan sniegs iespēju saņemt pasākuma mobilo aplikāciju, kurā var interaktīvi veidot savu īpašo festivāla programmu un sekot līdzi festivāla aktualitātēm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tātad jūs rīkojat ballīti un vēlaties to rīkot ārā. Loģiski, jums ir nepieciešams patvērums, lai pasargātu viesus no nelabvēlīgiem laikapstākļiem, taču ja neesat pārliecināts par pieejamām iespējām un jūs mēģināt saprast kāda veida svinību telts nepieciešama, lasiet tālāk.

Teltis var tikt izmantotas dažādu iemeslu dēļ. Tās iespējams izmantot ballītēm, pasākumiem, izstādēm, tirdziņos, uzglabāšanai - saraksts ir garš. Daži no populārākajiem telšu veidiem ir šādi:

Nojumes (Visizturīgākās nojumes tirgū ir izgatavotas no vinila, polietilēna un poliuretāna. Šie materiāli nodrošina jums aizsardzību pret visdažādākajiem negaidītiem laikapstākļiem. Lai gan ar terminu "nojume" parasti apzīmē auduma/metāla jumtu vai griestus, ir nojumes ar sānu sienām, kas aizsargā pret vējiem un kukaiņiem. Izvelkamie nojumes jumti, un jo īpaši ar grīdas pamatni, var pat pasargāt jūs no rāpuļiem un nodrošināt lielāku privātumu)

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Ceļojums: Savvaļā kopā ar dzīvniekiem

Linda Zalāne,18.05.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iesaka Ieva Irbina, mūzikas festivāla Positivus direktore

Ar vīru sen spriedām, ka Namībija un Botsvāna ir vietas, kur ļoti gribētos nokļūt dabas skaistuma dēļ, tur dzīvnieki ir sastopami biežk nekā cilvēki. Abas valstis teritorijas ziņā ir daudz plašākas nekā Latvija, taču iedzīvotāju skaits ir tikai nedaudz lielāks. Namībija ir valsts, kurā ir mazākais iedzīvotāju skaits uz vienu kvadrātkilometru pasaulē. Abu valstu iepazīšanai veltījām mēnesi.

Namībijā un Botsvānā bijām pagājušā gada decembrī, kad vēl nebija sākusies aktīvā tūrisma sezona. Mēs piedzīvojām dažus negaisus, turklāt tas nebija parasts, bet gan masīvs lietus, kad negribas būt ārā. Janvārī un februārī tur ir lietus sezona, tad šīs zemes neiesaka apceļot, jo tajā laikā vietējie ceļi ir grūti izbraucami. Katrā valstī ir viena divas lielās šosejas ar asfaltu, bet pārējie ceļi ir ar grants vai smilts segumu. Ja sāk līt, pa lielāko daļu šo ceļu pārvietošanās bez 4x4 automašīnas ir gandrīz vai pilnībā neiespējama.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bērniem patīk spēlēties un celt «mājas», tāpēc Kristīne Austriņa saviem un citiem mazuļiem šuj rotaļu teltis Teepee , pirmdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

«Šie ir pirmie soļi. Pirmo reizi teltis tirgū kļuva pieejamas tikai pirms dažiem mēnešiem – pagājušā gada septembra beigās,» stāsta Kristīne Austriņa, bērnu rotaļu telšu Teepee radītāja. Kad piedzima pirmā meita, bērna kopšanas atvaļinājumu viņa pilnībā veltīja mazulītes pieskatīšanai un audzināšanai. Kad piedzima otrā meita, Kristīne aizdomājās par to, ka, ja jau viņai ir dota iespēja paņemt pauzi profesionālajā dzīvē, varētu pamēģināt šajā laikā paralēli bērnu audzināšanai izdarīt vēl kaut ko.

Pavasarī, kad Kristīne bija uztaisījusi telti savām meitenēm, bet vēl nebija izlēmusi šo nodarbi pārvērst biznesa projektā, viņa padzirdēja par Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras Mentoringa programmu. «Pieteicos un vasaras vidū mani uzaicināja piedalīties programmā. Tas man bija pirmais grūdiens noslīpēt savu ieceri,» viņa saka. Visai drīz, jau rudenī, Teepee pirmo reizi piedalījās Kalnciema ielas tirdziņā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Programmatūra

Positivus festivālā būs arī startup telts

Anda Asere,06.07.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas nozīmīgākā ikgadējā startup un tehnoloģiju konference TechChill šovasar sadarbosies ar leģendāro mūzikas festivālu Positivus un tā laikā notiks konferences vasaras sesija

Tās laikā dalībniekiem būs iespēja atpūsties un smelties iedvesmu TechChill Summer Hub teltī, apvienojot mūzikas, mākslas un tehnoloģiju pieredzi vienā pasākumā. TechChill vasaras teltī būs iespēja iepazīties ar tehnoloģiju jaunuzņēmumiem no Baltijas valstīm, dzirdēt iedvesmojošas runas un diskusijas, kā arī notiks prezentēšanas skola un ideju sacensības.

«Festivāls ir kļuvis par nozīmīgu notikumu, kas spēj pulcēt progresīvāko Baltijas sabiedrības daļu un, ja runājam par saturu, jau sen ir izaudzis ārpus mūzikas robežām un kalpo kā laba platforma, lai iepazīstinātu cilvēkus klātienē ar jaunumiem dažādās jomās, jo festivāla apmeklētāji ir atvērti un gatavi veltīt laiku un uzmanību, lai uzzinātu ko jaunu. Startup kompānijām tā ir izcila iespēja satikt klātienē savus esošos un nākotnes klientus, lai uzrunātu šo milzīgo auditoriju – pārliecinātu un testētu idejas klātienē,» teic Andis Zusts, viens no Positivus festivāla organizatoriem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Strauji augošs uzņēmums: Teltis pasākumiem bija nepieciešamas pat krīzes laikā

Kārlis Vasulis,
 speciāli DB,24.01.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Teltis pasākumiem bija nepieciešamas pat krīzes laikā.Tas pēdējos gados ir palīdzējis strauji attīstīties SIA Tent For Event Baltic.

Pašlaik uzņēmums ir pievērsies biznesa paplašināšanai Skandināvijas valstīs. DB un Lursoft veidotajā straujāk augošo uzņēmumu sarakstā Gazele SIA Tent For Event Baltic ierindojas 238. vietāvietā. Trīs gados uzņēmums ir vairāk nekā trīskāršojis savu apgrozījumu.

Krīzes priekšrocības

Tent For Event Baltic nodrošina korporatīvos pasākumus, kāzas, festivālus u.c. sarīkojumus ar lielizmēra teltīm un to labiekārtošanu. Ideja veidot šāda profila uzņēmējdarbību radusies 2006.gadā. «Tolaik ievērojām šādu potenciālu biznesa nišu, kur iespraukties,» stāsta SIA Tent For Event Baltic vadītājs Kaspars Cimermanis. Uzņēmumiem trūcis telpu, kur rīkot korporatīvos pasākumus, savukārt pieejamo piedāvājumu pasākumu telšu tirgū uzņēmuma dibinātāji uzskatījuši par dārgu. Darbību uzņēmums sāka 2008. gadā, tieši sākoties krīzes. «Šim apstāklim bija arī vairāki pozitīvi aspekti, piemēram, nepaguvām neapdomīgi ieguldīt līdzekļus, iepērkot dārgas lielizmēra konstrukcijas, kas nespētu uzreiz sevi atpelnīt, jo pieprasījums krīzei laikā nenoliedzami bija zems,» viņš skaidro. Iespējams, tas bija iemesls, kādēļ vairāki tirgus dalībnieki biznesu pameta. Uzņēmumam palīdzējis fakts, ka tā darbības sākumā bijis viegli atrast darbiniekus. «Izmaksas bija zemākas, nebija daudz darbinieku ar lielām algām, nebija kredītu. Ar pašu līdzekļiem attīstījām biznesu, cik varējām atļauties – nopelnīto uzreiz ieguldījām attīstībā,» stāsta K. Cimermanis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nepālu otrdien satricinājusi 7,4 magnitūdu zemestrīce, kas laupījusi vismaz 58 cilvēku dzīvības.

Zemestrīces epicentrs atradās 68 kilometrus uz rietumiem no Nāmče Bāzāras, netālu no Everesta, paziņoja ASV Ģeoloģijas dienests (USGS). Taču tā bija jūtama arī Indijas ziemeļos un pat Deli.

Nepālā zemestrīcē, kurai sekoja vairāki pēcgrūdieni, bojā gājuši vismaz 40 cilvēki, bet ievainoti 1129, liecina Nepālas amatpersonu sniegtā informācija.

Zemestrīce skārusi 32 no Nepālas 75 rajoniem, tostarp apgabalus, kas smagi cieta 25.aprīlī notikušajā zemestrīcē.

Sešos rajonos zemestrīce izraisījusi zemes nogruvums.

Tikmēr Indijā dzīvību zaudējuši 17 cilvēki un 39 ievainoti, paziņojusi Indijas Iekšlietu ministrija. Visvairāk upuru - 16 cilvēki - ir Bihāras štatā. Vēl viens cilvēks gājis bojā Utarpradēšas štatā. Reģionā sagruvušas un bojātas daudzas ēkas. Deli apturēta metro satiksme un evakuētas skolas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums Norde no oktobra paplašinājis piedāvājumu, kļūstot par oficiālo Renault un Dacia autokoncerna pārstāvi Latvijā.

Līdz ar tiesībām izplatīt Renault un Dacia zīmola automašīnas, Norde piedāvājums kļuvis plašāks.

«Automašīnu industrija piedzīvo nemitīgas pārmaiņas. Arvien svarīgāka kļūst vides aizsardzības tēma, satiksmes problēmu risināšana, parādās jauni patērētāju ieradumi, popularitāti gūst automašīnu koplietošana un dažādas citas izmaiņas,» skaidro Norde pārstāvji.

Norde ir arī Nissan oficiālais dīleris Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Melioratoriem tiks iegādāti 13 jauni apvidus auto

Gunta Kursiša,08.09.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

VSIA Zemkopības ministrijas nekustamie īpašumi ir noslēgusi iepirkumu par jaunu automobiļu iegādi finanšu līzingā, Db.lv stāstīja valsts kapitālsabiedrības pārstāvis Vidmants Bielins.

VSIA Zemkopības ministrijas nekustamie īpašumi noslēgusi līgumu ar SIA DnBNORD Līzings, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājas lapā. Noslēgtā līgumcena ir 119 tūkstoši latu bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN).

«Iegādāsimies 13 jaunas Dacia Duster automašīnas. Tās nepieciešamas meliolatoriem braucieniem pa laukiem,» norādīja V. Bielins. Viņš stāstīja, ka vienas Dacia apvidus automašīnas cena ir 8180 lati bez PVN.

Līdz šim SIA Zemkopības ministrijas nekustamie īpašumi melioratori pārvietojās ar pirms trijiem gadiem pirktajām automašīnām Ņiva. Līgums par to izmantošanu šogad ir beidzies, tādēļ tika iegādātas jaunas automašīnas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ņemot vērā valdības atbalsta programmas, novembrī Francijā jauno auto tirdzniecība pret pērnā gada attiecīgo mēnesi ir augusi par 48.4 %, vēsta Automobilwoche.

Kopumā pēc 11 mēnešiem tirdzniecības apjomi pret pērno gadu ir palielinājušies par 7.6%. Lielākie ieguvēji Francijas tirgū ir vietējie ražotāji, īpaši ir jāizceļ Renault meitas uzņēmuma Dacia sensacionālie panākumi, proti, rumāņu mazcenas automobiļu tirdzniecība ir palielinājusies par 90.4 %.(!) Lielākais panākumu kaldinātājs ir bijis Dacia Sandero hečbeks. Gandarīti par paveikto ir arī Ford un Opel, attiecīgi ar 87.3 % un 83.5 % pieaugumu pret pērnā gada novembri. PSA koncerna alianses partneri Peugeot un Citroen ir sasnieguši 65.9 % un 65 % pieaugumu. Turpretim Renault tirdzniecības apjomi ir palielinājušies tikai par 40 %.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Izsolīs Krājbankas bankomātus un bankai piederošos uzņēmumus

Gunta Kursiša,18.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šomēnes paredzēts izsolīt kopumā 219 likvidējamās a/s Latvijas Krājbanka bankomātus, kā arī divus Krājbankai piederošus uzņēmumus, liecina informācija laikrakstā Latvijas Vēstnesis.

Šā gada 28. septembrī Jāņa Daliņa ielā 15 gaidāmas divas likvidējamās a/s Latvijas Krājbanka bankomātu izsoles. Pulksten 12.00 kā lietu kopība ar izsoles sākumcenu 72 tūkst. Ls apmērā tiks izsolīti 57 uzstādīti bankomāti Rīgā un citās Latvijas pilsētās, savukārt pulksten 12.40 kā kustamās mantas lietu kopība ar sākumcenu 335 tūkst. Ls tiks izsolīti 162 demontēti bankomāti, liecina paziņojums par izsoli. Kā uzstādīto, tā arī demontēto bankomātu lietu kopības augstākā izsolē nosolītā cena ir apliekama ar pievienotās vērtības nodokli (PVN). Lai piedalītos izsolē, pretendentiem līdz izsoles dienai jāieskaita likvidējamās bankas a/s Citadele banka norēķinu kontā kustamās manu kopības pirkuma nodrošinājums 10% apmērā no novērtējuma, kas attiecīgi veido 7200 Ls un 33,5 tūkst. Ls.

Komentāri

Pievienot komentāru