Bezalkoholisko dzērienu un alus ražotāja SIA Cido Grupa pērn nopelnījusi 2,4 miljonus eiro, liecina Lursoft dati.
Uzņēmuma apgrozījums pērn, salīdzinot ar 2012. gadu, ir audzis par 13% līdz 55,8 miljoniem eiro.
2013. gadā sulu, nektāru un sulu dzērienu kategorijā Cido zīmola tirgus daļa palielinājusies par 8%. Uzņņēmuma vadība skaidro, ka to galvenokārt nodrošināja jaunu produktu ieviešana un zīmola komunikācijas atsvaidzināšana. Aizvadītajā gadā savas pozīcijas tirgū nostiprinājuši arī alus zīmoli Lāčplēsis un Līvu, aizņemot attiecīgi 10,2% un 11,4% no kopējā Latvijas alus tirgus.
Šogad SIA Cido Grupa paredzējusi saglabāt un nostiprināt savu preču zīmju tirgus pozīcijas Latvijas dzērienu tirgū. Pērn no kopējā uzņēmuma apgrozījuma 77,81% veidojuši ieņēmumi no produkcijas pārdošanas vietējā tirgū, savukārt vēl 14,74% - Lietuvā un Igaunijā.
Uzņēmums reģistrēts 1994. gadā un patlaban 99,97% tā daļu pieder dāņu Royal Unibrew AS.