Jaunākais izdevums

Nākamgad Rumānijā un vēl pēc gada Latvijā pārdošanā nonāks jaunais Dacia Logan Pickup, Db.lv informēja autoražotāja pārstāvji Latvijā.

"Logan Pickup piemīt visas īsta Logan labākās īpašības - tas ir aprīkots ar Renault oriģinālajiem benzīna un dīzeļa dzinējiem, un tam ir tāda pati šasija kā Logan MCV, kas padara Logan Pickup gan mūsdienīgu, gan izturīgu. Logan Pickup izceļas arī ar savu praktiskumu, kas ir viena no Logan saimes pamata iezīmēm - 1,80 metrus garajā kravas nodalījumā var iekraut kravu, kas sver līdz 800 kg. Logan Pickup ir arī 300 litru kravas telpa aiz sēdekļiem," informē autoražotājs.

Pārdošanā Logan Pickup Rumānijā parādīsies 2008. gadā. Kā pastāstīja autoražotāja pārstāvji Latvijā, nonākšana līdz mūsu tirgum prasīs vismaz gadu. Dacia LoganPickup cena būšot aptuveni tāda pati, kā pašlaik pārdošanā esošajām Dacia Logan automašīnām, proti, aptuveni seši tūkstoši latu.

Latvijā Dacia pārdošanas apjomi 2007. gada 8 mēnešos ir palielinājušies par 47% salīdzinot ar 2006. gada šo pašu periodu (140 auto pērn un 206 auto šogad).

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Dacia - zīmols uz viļņa

,19.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

" 2007.gada pirmajos sešos mēnešos Dacia pārdošanas apjomi ir būtiski palielinājušies - 47 valstīs pārdotas vairāk kā 110 000 automašīnas;

" Paplašinot piedāvājumu klāstu ar Dacia Logan MCV un Dacia Logan Van, Dacia zīmols arvien lielāku popularitāti izkarojis Rietumeiropā;

" 2007.gadā Pitesti rūpnīca Rumānijā un Casablanca rūpnīca Marokā palielināja ražošanas apjomu, lai apmierinātu arvien pieaugošo pieprasījumu.

Pārdošanas apjoms turpina pieaugt

Dacia pārdošanas apjoms strauji turpināja pieaugt pēc Dacia Logan MCV un Dacia Logan Van laišanas apgrozībā 2007.gada sākumā. Jūnija beigās no kopēja Dacia pārdošanas apjoma 60% sastādīja Logan (pārdotas 74 928 automašīnas 47 valstīs), 35% - Logan MCV (32 943 automašīnas 29 valstīs) un 5% - Logan Van (3849 automašīnas Rumānijā un Bulgārijā). Straujākais pārdošanas apjoma pieaugums - 63,3% - vērojams Rietumeiropā, kur pārdotas 32 889 automašīnas. Dacia zīmolam šobrīd pieder 1,38% no pasažieru automašīnu tirgus Francijā (pārdotas aptuveni 15 000 automašīnas) un, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn, tas ir par 30,8% vairāk. Līdzīga situācija vērojama arī Vācijā - 2007.gada pirmajos sešos mēnešos Dacia pārdošanas apjomi, salīdzinot ar to pašu periodu 2006.gadā, ir trīskāršojušies. Sevišķi strauju pārdošanas apjoma pieaugumu nodrošināja Dacia Logan MCV, kas tirgū parādījās 2007.gada februārī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

85 zs 1.5dCi dzinējs tagad arī Dacia Logan un Logan MCV automašīnās

,20.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dacia Logan un Dacia Logan MCV automašīnas turpmāk būs pieejamas arī ar 85 zirgspēku 1.5dCi dzinēju, kas ir ne tikai jaudīgs, bet arī videi draudzīgāks un gana ekonomisks. Vidējais degvielas patēriņš Dacia Logan un Dacia Logan MCV automašīnām, kas aprīkotas ar šo dzinēju, ir attiecīgi 4,6 litri un 5,2 litri uz 100 kilometriem, bet CO2 emisija izplūdes gāzēs attiecīgi 120g/100km un 137g/100km. Jāatzīmē, ka šādi rādītāji tik ietilpīgām ģimenes automašīnām ir neraksturīgi.

Papildus 70zs 1.5dCi dzinējam, nākotnē Dacia Logan un Logan MCV automašīnas būs pieejamas arī ar jaudīgāku - 85zs - 1.5dCi dīzeļdzinēju. Dzinēja maksimālā jauda ir 85zs pie 3750 apgr./min, bet maksimālais griezes moments ir 200Nm pie 1900 apr./min. Dacia Logan, kas aprīkots ar 85zs 1.5dCi dzinēju, ātrumu līdz 100 km/h attīsta 13 sekundēs (par divām sekundēm ātrāk kā 70zs versija), bet Dacia Logan MCV ar 85 zs dCi motoru ātrumu 100 km/h sasniedz 14.3 sekundēs, un tas ir par 3 sekundēm ātrāk kā šī paša modeļa 70 zs 1.5dCi versija.

Ekonomisks un videi draudzīgs dzinējs

Dacia Logan un Dacia Logan MCV, kas aprīkoti ar 85zs 1.5dCi dzinēju, ir gan ekonomiski, gan videi draudzīgāki. Ar šo dzinēju aprīkotajām Dacia Logan un Dacia Logan MCV automašīnām vidējais degvielas patēriņš uz 100 km ir attiecīgi tikai 4,6 litri un 5,2 litri. Jāatzīmē, ka Renault izstrādātais plāns "Renault Commitment 2009" sevī ietver apņemšanos līdz 2009.gadam pārdot vienu miljonu automašīnu, kuru CO2 emisija izplūdes gāzēs ir zemāka par 140g/km, bet trešdaļai no šīm automašīnām - zemāka par 120g/km. Aprīkojot Logan un Logan MCV ar 85zs 1.5dCi dzinēju, Renault tuvojas plāna sasniegšanai, jo šo auto CO2 emisija ir tik ietilpīgām ģimenes automašīnām neparasti zema - 120g/km (Logan) un 137g/km (Logan MCV). Jāatzīmē, ka 85zs 1.5dCi dzinējs atbilst Euro VI standartiem. Dzinējs ir kombinēts ar 5 pārnesumu JR5 manuālo ātrumkārbu .

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rumāņu mazcenas Dacia Logan modeļu saimei šī gada martā pievienosies praktiskie Dacia Logan Pick up un Dacia Logan Express.

Pagaidām vēl nav zināmas precīzas automašīnas cenas Latvijā, taču var paredzēt, ka Dacia jaunie modeļi kļūs par ekonomiskākajiem un praktiskākajiem pirkumiem savā segmentā. Abi taupības laikmeta modeļi ir būvēti izmantojot Dacia Logan MCV universāla platformu.

To, ka Dacia Logan Express ar prieku uzņemsies pildīt klasiskā "bulku vāģa" funkcijas, apliecinās uz āru veramas bagāžas nodalījuma durvis. Saimnieciskiem darbiem paredzētais Dacia Logan Express kravas nodalījumā varēs vizināt kravas līdz 725 kg. Kravas nodalījuma garums saniegs 1.94, bet augstums 1.02 metrus.

Praktisks palīgs ikdienā būs arī Dacia Logan Pick up. Kravas kastes izmēri atļaus vizināt līdz 1.80 metrus garus un līdz 300 kg smagus priekšmetus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2009. gada pirmajos sešos mēnešos rumāņu mazcenas autoražotāja Dacia pārdošanas apjomi pieauguši par vairāk nekā 20%, un kopumā visā pasaulē pārdotas vairāk kā 153826 vienības. Vislielākais pārdoto vienību skaits bijis Vācijā – vairāk nekā 48 tūkstoši.

Kopš Renault pārņēma Dacia 1999.gada jūlijā un kopš Dacia Logan laišanas apgrozībā 2004.gadā, Dacia ir kļuvusi par nopietnu spēlētāju auto industrijā. Pēdējo 10 gadu laikā Dacia ir radījusi vienkāršus, modernus, robustus un uzticamus automobiļus. Tieši šāds auto koncepts ir veicinājis Dacia izaugsmi pēdējo gadu laikā. Dacia turpina savu izaugsmi. Eiropā Dacia pārdošanas apjomi palielinājušies gandrīz par 95%, un pārdoto vienību skaits pārsniedz jau 100 tūkstošu, no kuriem Sandero – 60 tūkstoši. Vislielākais pārdoto vienību skaits bijis Vācijā – vairāk kā 48 tūkstoši.Rumānijā Dacia saglabāja savu tirgus daļu 30% apmērā, saglabājot arī līderpozīcijas. Marokā, kur Dacia ir otrs populārākais zīmols, tirgus daļu izdevies palielināt līdz 12.88%. Kopš 2004.gada jau vairāk nekā miljons Dacia automašīnu ir pārdotas visā pasaulē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Drīzumā pie patērētājiem nonāks Dacia Logan Pickup - praktisks auto darbam un atpūtai

,19.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dacia Logan Pickup ir jaunākais Logan saimes papildinājums. Logan Pickup tiek ražots Pitesti rūpnīcā Rumānijā, un tas būs ideāli piemērots tirdzniecības pārstāvjiem, lauku iedzīvotājiem, amatniekiem un nelielu uzņēmumu īpašniekiem, turklāt tas atbilst visām vidusmēra autovadītāja prasībām.

Logan Pickup piemīt visas īsta Logan labākās īpašības - tas ir aprīkots ar Renault oriģinālajiem benzīna un dīzeļa dzinējiem, un tam ir tāda pati šasija kā Logan MCV, kas padara Logan Pickup gan mūsdienīgu, gan izturīgu. Logan Pickup izceļas arī ar savu praktiskumu, kas ir viena no Logan saimes pamata iezīmēm - 1,80 metrus garajā kravas nodalījumā var iekraut kravu, kas sver līdz pat 800 kg. Logan Pickup ir arī 300 litru kravas telpa aiz sēdekļiem.

Pārdošanā Logan Pickup parādīsies 2008. gadā.

Renault pārstāvniecība Baltijā

Papildinformācija:

Sabiedrisko attiecību aģentūra "BPS"

Tel. 7 103 202

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rumāņu mazcenas automobiļu ražotājs Dacia pērn izcēlies ar labiem komerciāliem panākumiem Francijā. 2008. gadā tika pārdots 43 682 Dacia, kas ir par 33.6% vairāk nekā 2007. gadā.

Par labiem pārdošanas rezultātiem Francijas Autopreses asociācija pagodinājusi Dacia, piešķirot tai Komerciālo panākumu balvu.

Papildus, kategorijā Ekoloģiskākā automašīna, Dacia Sandero ieņēmusi otro vietu. Sandero Francijā ir pieejami četri dzinēju varianti, tie visi emitē mazāk nekā 140 g CO2/km: dīzeļdzinēji dCi 68 un dCi 85 – 120 g CO2/ km, 1.2 16V benzīna dzinējs – 139 g CO2/km un 1.4 GPL – 135g CO2/km.

Dacia Logan, Logan MCV un Sandero kā ekonomiskām un ekoloģiskām automašīnām ir piešķirts Dacia eco2 zīmols.

Starp citu, pēdējo gadu laikā Dacia ir populāra arī Latvijas tirgū – 2008. gadā pie mums pārdota 241 automašīna. Populārākais modelis Latvijā ir Logan MCV - gandrīz puse no visām Latvijā pārdotajām Dacia bijis tieši ši modelis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rumāņu mazcenas krosovers Dacia Duster ir kā darba apģērbs, ko nav bailes saburzīt, sašmulēt vai pat saplēst. Ja tas arī notiks, nebūs liela bēda, jo tas tak ir darba apģērbs.

Dacia Duster nav auto, ko apjūsmot, tas ir darba instruments, kas noder ikdienā, turklāt nemaksā dārgi. Tas ir tas, kas Latvijā un pārējās postpadomju valstīs tiek vērtēts visaugstāk, proti, cena. Šāda taktika atmaksājas ar uzviju, jo salīdzinājumā kaut vai ar alianses partnera Renault pasažieru modeļiem, kas negribīgi pamet autosalona telpas, Dacia Duster par pircēju trūkumu neuztraucas. Patiesībā pieprasījums joprojām ir lielāks nekā piedāvājums, attiecīgi Dacia Duster tīkotāji joprojām ir spiesti stāvēt rindā un pacietīgi gaidīt.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Cena un daudzfunkcionālais pielietojums ir divi iedarbīgākie Dacia Duster argumenti. Jauns krosovers pat ar sulīgu aprīkojumu par 15 tūkst. eiro? Izklausās neticami, bet tas ir iespējams. Attiecīgi ne tikai mežizstrādes uzņēmumi, zemnieku saimniecības vai apsardzes firmas un cita veida kompānijas labprāt dod priekšroku Dacia Duster. Rumāņu mazcenas krosoveru ļoti iecienījušas privātpersonas, turklāt ne tikai no lauku reģioniem, bet arī pilsētām. Vēl viena stabila Dacia Duster pircēju auditorija ir pensionāri. «Augstāk sēdi, tālāk redzi» koncepcija komplektā ar draudzīgo cenu ir tas, kas patīk, turklāt Dacia tirgotājiem par prieku šie pircēji neķēpājas ar līzingu, bet auto pērk pašu spēkiem. Pēc Dacia tirgotāju stāstītā, ne tikai pensionāri, bet arī pārējā privātpersonu masa spēj par automašīnu norēķināties paši un neizmantot līzingu kompāniju atbalstu. Pat, apaugot ar dažādām noderīgām ekstrām, proti, multifunkcionālu stūri, Media Nav Evolution multimediju sistēmu, kruīza kontroli ar ātruma ierobežotāju, daudzskatu kameru sistēmu, LED dienas gaitas lukturiem u.c. labumiem, Dacia Duster maksās 14 450 eiro. Tas ir neapgāžams arguments pircēju piesaistei. Skaidrs, ka viss nav zelts, kas spīd. Multimediju sistēmas ekrānu, kā arī kameru izšķirtspēja ir draņķīga, tostarp arī LED dienas gaismas diožu virtene ir veidota, strikti ievērojot ierobežoto budžetu. Dacia Duster ir vienkāršs auto vienkāršiem cilvēkiem, ja saimniecībā vajag lētu krosoveru, kurš būs uzticams atbalsts ikdienas darbos, turklāt mīlēs braukt pa grants seguma ceļiem, tad pretinieku rumānim nav.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Pieprasījums pēc Dacia trīskāršojies

,17.06.2009

Populārākais eksemplārs no rumāņu mazcenas ražotāja klāsta, joprojām ir jaunais piecdurvju modelis Dacia Sandero. (Foto: Dacia)

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rumāņu mazcenas zīmols Dacia piedzīvo ziedu laikus Eiropā. Maijā pārdošanas apjomi ir trīskāršojušies, ļaujot Dacia iekarot 2 % no kopējā Eiropas tirgus pīrāga.

Dacia pieprasījums pašmāju tirgū ir palielinājies divas reizes, savukārt Rietumeiropā Dacia modeļu tirdzniecības apjoms ir trīskāršojies. Kopumā maijā tika pārdotas teju 20 tūkst. vienības. Lielākais maizes devējs joprojām ir jaunais piecdurvju modelis Dacia Sandero.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paredzams, ka rudenī rumāņu mazcenas Dacia piecdurvju hečbeku Sandero varēs apkarināt ar īpašām plastmasas uzlikām, bet virsbūves klīrensu palielināt par 20 milimetriem.

Citādi nekādu izmaiņu ar parasto Sandero nav. Starp citu, ar speciālu virsbūves papildekipējumu 4.02 metrus garais Dacia piecdurvju hečbeks Brazīlijas un Argentīnas tirgos jau tiek piedāvāts ar nosaukumu Dacia Sandero Stepway.

Ņemot vērā šā brīža Dacia Sandero milzīgo pieprasījumu Eiropas tirgos, Renault amatpersonas ir nolēmušas šo modeli piedāvāt arī Eiropā, taču atšķirībā no sava Dienvidamerikas brāļa, Eiropai paredzēto Sandero ar īpašo body kit plānots ražot Rumānijā, Pitesti ražotnē.

Spēka agregātu sarakstā bez izmaiņām. Dacia Sandero ieraudzīsim tos pašus Renault dzinējus, ko pazīstam Logan un Logan MCV motortelpā. Vispirms tas ir 1.6 litru tilpuma 87 ZS jaudīgais benzīndzinējs. Neapstrīdot benzīndzinēja spējas daudz racionālāka izvēle būs 1.5 litru dīzeļdzinējs ar 86 ZS lielu jaudu. Abiem dzinējiem palīgos norīkota piecpakāpju mehāniskā pārnesumkārba.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rumāņu mazcenas automobiļu ražotājs Dacia Ženēvu šogad ir pārsteidzis ar spilgtu konceptmodeli Dacia Duster, no kura nākotnē varētu iznāk moderns krosovers.

Skaidrs ir viens, ka no futūriskā Duster konceptmodeļā līdz ražošnai varētu nonākt kardināli atšķirīgs modelis. Tomēr, Dacia ir pelnījusi uzslavas par drosmi un uzdrīkstēšanos, īpaši jau tagad, kad autoražotāji par jauniem konceptiem runā arvien retāk.

Skatoties no vadītāja puses Dacia Duster ir kā kupeja, bet pasažieri, iekāpjot no otras puses, to redz kā MPV ar tradicionālu priekšējo durvju atvēršanu un aizmugurējām durvīm, kas iestiprinātas eņģēs, nodrošina papildus ceļošanas ērtības.

Dustera augstums ir 1.49 metri, īsā priekšpuse un aizmugure pārliecas (attiecīgi 65cm un 80cm attiecīgi) riteņu bāzei (2.80m), kompaktais apjoms (4.25 m garums, 1.64 platums) rada visaptverošu stabilitātes un sportiskuma sajūtu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais rumāņu mazcenas krosovers Dacia Duster ir multifunkcionāls darba instruments, kas tagad padarīts vēl parocīgāks

Pēc šo rindu autora domām, viens no lielākajiem jaunā Duster ieguvumiem ir priekšējie krēsli, kas ir galvastiesu pārāki par tiem, kas bija iepriekšējā Duster. Jau kopš iznākšanas brīža kompaktais visurgājējs ar vienkāršo, bet uzticamo tehniku un pieejamo cenu ir kļuvis par pieprasītu preci daudzās Eiropas valstīs. Arī pie mums Dacia Duster ir cienīts auto, jo īpaši mežizstrādes uzņēmumu, zemnieku saimniecību, kā arī apsardzes firmu vidū. Būtiski piebilst, ka arvien vairāk par šo auto interesējas privātpersonas ne tikai lauku reģionos, bet arī galvaspilsētā.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Dacia Duster joprojām ir vienkāršs darba zirgs smagiem un brīžiem ļoti netīriem darbiem. Svarīgi, ka auto no tiem nebaidās, drīzāk uzņems tos kā izaicinājumu ar mērķi par katru cenu arī izpildīt. Ja ir vēlēšanās tikt pie lēta krosovera, kurš ar lielāko prieku un azartu mīlēs braukt pa grants seguma ceļiem, tad pretinieku rumānim nav. Uzlabojot jaunākās paaudzes modeli, konceptuāli nav sabojāts Duster džipiskais un robustais izskats. Jauna gaismas tehnika un dekoratīvās uzlikas apkārt automobilim ir tieši tas, kas ir vajadzīgs. Salonā izmaiņu ir gana daudz. Auto ir jūtami apaudzis ar visādām ekstrām - modernu vadības paneli un multifunkcionālu stūri, un dārgākajā izpildījumā ar Media NAV multimediju sistēmu, kruīza kontroli ar ātruma ierobežotāju u.c.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nule kā atklātībai nodotas pirmā rumāņu SUV klases modeļa Dacia Duster oficiālās fotogrāfijas. Paredzams, ka 2010. gadā Dacia Duster nonāks tirdzniecībā, un tā bāzes modeļa cena nepārsniegšot 11 tūkst. eiro.

2009. gadā Ženēvas autoizstādē izrādītais Dacia Duster konceptauto izpelnījās milzīgu ekspertu un klientu atsaucību, tādēļ franču Renault piederošais rumāņu uzņēmums nevilcinoties ķērās pie sērijveida modeļa izstrādes. Iespējams, ka jau 2010. gada Ženēvas autoizstādē Dacia Duster atgriezīsies kā sērijveida modelis.

Kā jau iepriekš tika solīts, 4.25 metrus garais Dacia Duster būs pieejams gan pilnpiedziņas, gan priekšpiedziņas versijā. Pagaidām ir zināms, ka kompaktais SUV tiks pie diviem benzīnmotoriem - 1.6 litru 110 ZS, kā arī divlitrīga 140 ZS jaudīga benzīnmotora. Dīzeļdzinēju cienītājiem galdā tiks celti arī divi spēka agregāti – 1.6 litru 110 ZS jaudīgais dīzelis, kā arī 1.9 litru dīzeļmotors, kurš attīstīs 130 ZS lielu jaudu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īstus ziedu laikus piedzīvo rumāņu mazcenas autoražotājs Dacia. 2010. gada pirmajā ceturksnī pieprasījums pēc Dacia modeļiem salīdzinājumā ar 2009. gada attiecīgo periodu ir audzis par 83.6 %.

Kopumā 2010. gadā Rietumeiropas valstīs tika reģistrētas 57 809 jaunas Dacia automašīnas. No Dacia pagaidām īsā modeļu klāsta absolūtais līderis ir bijis Dacia Sandero piecdurvju hečbeka modelis. Lielas cerības tiek saistītas ar jauno Dacia Duster krosoveru, kurš tirdzniecībā Eiropā nonāks šī gada vasarā. Pēc Dacia amatpersonu sniegtās informācija interese par Duster esot tik liela, ka uzņēmums jau prātojot vai izdosies pircēju vēlmes sbalansēt ar plānotajām ražošanas jaudām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rumāņu mazcenas automašīnu ražotājs Dacia uz Frankfurtes autoizstādi atvizināja jauno ceļojuma konceptmodeli Dacia YAV (Young Activity Van), kuram jau 2010. gada pavasarī jākļūst par sērijveida modeli.

Izmanojot Dacia MCV universāla platformu, attiecīgi arī salona plašumus Dacia ir sagatavojusi auto, ar kuru doties ceļojumus. Ši projekta īstenošana savu roku ir pielikuši kemperu speciālisti no Hymer-Gruppe.

Jaunajam auto ir paredzēti vairāki transformācijas veidi, lai ceļojuma laikā varētu izguldināt sākot no 2 līdz 4 personām. Atkarībā no automašīnas dzinēju un aprīkojuma veida jaunais Dacia sērijveida kemperis varētu maksāt sākot no 15 līdz 20 tūkst. eiro, turklāt pēc Dacia amatpersonu solītā tas jau nākamā gada pavasarī dosies pie pircējiem.

picturegallery.c6bcc84f-f90c-4fd6-998e-07ac40abe222

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

SIXT TCO: pieprasītākās vēl aizvien apvidus klases automašīnas

Gunta Kursiša,28.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas iedzīvotāji vēl aizvien visvairāk izvēlēties apvidus klases automašīnas, secinājis Sixt Leasing TCO (total cost of ownership) pēc auto dzīves cikla izmaksu aprēķiniem par 2012. gada martā pārdotākajiem automobiļiem.

Statistikas dati liecina, ka martā visvairāk pārdotākās ir apvidus klases automašīnas Nissan Juke (41) un Dacia Duster (34). Salīdzinot Nissan Juke un Dacia Duster auto dzīves cikla izmaksas, secināts, ka Nissan Juke izmaksas ir par 422,76 Ls (bez pievienotās vērtības nodokļa, PVN) lielākas nekā Dacia Duster, bet starpību lielākoties veido degvielas izmaksas, kuras Nissan Juke ir augstākas, teikts Sixt TCO paziņojumā.

Ekonomiskajā klasē visvairāk pārdotas 12 Ford Fiesta automašīnas un 11 Škoda Fabia, kompaktklasē – 25 Škoda Octavia un 22 VolksWagen (VW) Golf, vidējā klasē 23 VW Passat un 18 Toyota Avensis, vieglā komertransporta klasē 17 Škoda Praktik un 12 Fiat Fiorino.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Dacia pārdošanas apjomi palielinājušies par 20.5%

,18.01.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas automašīnu ražotāja Renault piederošā kompānija Dacia 2009. gadā pārdevusi 311.3 tūkst. automašīnu. Lielākie Dacia tirgi pērn bijuši Vācija un Francija, ziņo AFP.

Šis pēc kārtas ir jau piektais gads, kad Dacia pārdošanas apjomu pieaugums salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu ir rakstāms ar divciparu skaitli.

84.7 tūkst. automašīnas Dacia pārdeva Vācijā, gandrīz 66 tūkst. auto tika realizēti Francijā, savukārt Rumānijā, kur kompānijas pārdošanas apjomi sarukuši uz pusi, tika pārdoti teju 42 tūkst. automašīnu.

Dacia īpašnieku – Renault – kopējie pārdošanas apjomi 2009. gadā, salīdzinot ar 2008. gadu, sarukuši par 3.1%. Renault pērn izdevies pārdot 2.31 miljonu automašīnu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Izsolēs pārdoti četri Latvijas Krājbankai piederoši transportlīdzekļi

NOZARE.LV,24.08.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vakar notikušajās vairāku likvidējamajai AS Latvijas Krājbanka piederošu transportlīdzekļu izsolēs ir izdevies pārdot četrus transportlīdzekļus, informēja bankas administratora SIA KPMG Baltics pārstāvis Oskars Fīrmanis.

Tika pārdotas automašīna Opel Astra Station Wagon, kuras sākumcena bija 2073,84 lati, automašīna Audi A6 ar sākumcenu 5392,01 lats, automašīna Audi A6 ar sākumcenu 5069,41 lats un piekabe-autovedēja Boeckmann ar sākumcenu 1705,16 lati.

«Šīs automašīnas tika pārdotas par cenu, kas pārsniedza sākumcenu, un pircējiem par tām jānorēķinās 30 dienu laikā,» sacīja Fīrmanis.

Netika pārdotas automašīna Mercedes Benz Viano, kuras sākumcena bija 6774,57 lati, automašīna Audi A8L ar sākumcenu 10 323,16 lati, automašīna Dacia Logan ar sākumcenu 1106,05 lati un automašīna Dacia Logan ar sākumcenu 921,71 lats.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Septembra beigās atkal mēģinās izsolīt četras Krājbankas automašīnas

Gunta Kursiša,04.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada septembra beigās paredzēta četru likvidējamās a/s Latvijas Krājbanka automašīnu izsole, liecina paziņojums laikrakstā Latvijas Vēstnesis.

Izsolē ar lejupejošu soli tiks pārdota Dacia Logan automašīna, kuras izsoles sākumcena noteikta 921,71 Ls apmērā, vēl viena Dacia Logan markas automašīna ar sākumcenu 1106,05 Ls, 2006. gada Audi A8L ar sākumcenu 10,323 tūkst. Ls un 2004. gada Mercedes-Benz Viano ar izsoles sākumcenu 6774,57 Ls apmērā.

Izsoles rīkos a/s Latvijas Krājbanka administrators SIA KPMG Baltics, kas pilnvarojusi Jāni Ozoliņu. 20. septembrī plānoto izsoļu norises vieta paredzēta Jāņa Daliņa ielā 15.

Minētās automašīnas ar tādu pašu sākumcenu jau tika mēģināts pārdot izsolēs augusta beigās, tomēr tas neizdevās. Jau rakstīts, ka 23. augustā izsolēs tika pārdotas četras automašīnas - Opel Astra Station Wagon, kuras sākumcena bija 2073,84 lati, automašīna Audi A6 ar sākumcenu 5392,01 lats, automašīna Audi A6 ar sākumcenu 5069,41 lats un piekabe-autovedēja Boeckmann ar sākumcenu 1705,16 lati. Kopumā minētajā augusta nedēļā izsolēs tika pārdoti Krājbankas kustamie un nekustamie īpašumi 620 tūkst. Ls apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Izsolīs Krājbankas bankomātus un bankai piederošos uzņēmumus

Gunta Kursiša,18.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šomēnes paredzēts izsolīt kopumā 219 likvidējamās a/s Latvijas Krājbanka bankomātus, kā arī divus Krājbankai piederošus uzņēmumus, liecina informācija laikrakstā Latvijas Vēstnesis.

Šā gada 28. septembrī Jāņa Daliņa ielā 15 gaidāmas divas likvidējamās a/s Latvijas Krājbanka bankomātu izsoles. Pulksten 12.00 kā lietu kopība ar izsoles sākumcenu 72 tūkst. Ls apmērā tiks izsolīti 57 uzstādīti bankomāti Rīgā un citās Latvijas pilsētās, savukārt pulksten 12.40 kā kustamās mantas lietu kopība ar sākumcenu 335 tūkst. Ls tiks izsolīti 162 demontēti bankomāti, liecina paziņojums par izsoli. Kā uzstādīto, tā arī demontēto bankomātu lietu kopības augstākā izsolē nosolītā cena ir apliekama ar pievienotās vērtības nodokli (PVN). Lai piedalītos izsolē, pretendentiem līdz izsoles dienai jāieskaita likvidējamās bankas a/s Citadele banka norēķinu kontā kustamās manu kopības pirkuma nodrošinājums 10% apmērā no novērtējuma, kas attiecīgi veido 7200 Ls un 33,5 tūkst. Ls.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Čehu ražotājs Škoda plāno būvēt mazcenas ģimenes sedanu, kura galvenais konkurents būšot rumāņu mazcenas modelis Dacia Logan, vēsta Automotive news.

Škoda vadītājs Reinhards Jungs (Reinhard Jung) apstiprinājis kompānijas mērķi tuvāko divu vai trīs gadu laikā Škoda modeļu paletē iekļaut modeli, kura cena būšot no 10 līdz 12 tūkst. euro. Viņš gan pagaidām nesniedza sīkāku informāciju, taču vācu presē ir jau paspējuši uzzināt, ka Škoda sedanam vajadzēs iekārtoties starp Octavia un Fabia modeļiem, vienlaikus izmantojot radniecīgo modeļu komplektējošās detaļas. Jungs uzsvēra, ka Volkswagen AG čehu apakšvienības uzdevums ir nostiprināt savu produktu klāstu, īpašu uzmanību veltot zemo izmaksu automobiļiem. Atgādināsim, ka Dacia Logan sedana cena Vācijā ir sākot no 7300 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Norisināsies pirmā virtuālā tiešsaistes auto izstāde Latvijā

Lelde Petrāne,16.04.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada 17. aprīlī norisināsies pirmā tiešsaistes auto izstāde Latvijā.

"Spītējot vīrusam, esam nākuši klajā ar inovāciju un piedāvājam visiem "Auto 2020" interesentiem aplūkot jaunākos automobiļus virtuālā izstādē, jo nevaram laist garām pavasari bez ikgadējās jaunāko auto modeļu prezentācijas," stāsta "Norde" izpilddirektors Didzis Bremze.

Ņemot vērā situāciju pasaulē un Latvijā, kas saistīta ar koronavīrusa COVID-19 pandēmiju, starptautiskās auto industrijas izstādes "Auto 2020" norise tiek pārcelta uz 25. – 29. septembri. Tomēr "Norde" nolēmusi virtuālās izstādes laikā prezentēt gan jaunākos "Nissan", "Renault" un "Dacia" modeļus, gan demonstrēt jau zināmus šo auto marku transportlīdzekļus un visas virtuālās izstādes laikā nodrošināt dzīvu saziņu un tiešsaistes konsultācijas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paredzams, ka 2010. gadā rumāņu mazcenas automobiļu ražotājs Dacia tirgū laidīs jauno SUV klases braucamrīku Dacia Duster. Nonākot tirdzniecībā, Duster bāzes modeļa cena nepārsniegšot 15 tūkst. eiro, vēsta Auto Motor und Sport.

2009. gadā Ženēvas autoizstādē izrādītais Dacia Duster konceptauto izpelnījās milzīgu ekspertu un klientu atsaucību, tādēļ franču Renault piederošais rumāņu uzņēmums nevilcinoties ir ķēries pie sērijveida modeļa izstrādes. Kā jau iepriekš tika solīts, 4.25 metrus garais Dacia Duster būs pieejams gan pilnpiedziņas, gan priekšpiedziņas versijā.

Visticamāk, ka sērijveida modelī neieraudzīsim daudzas ekstras, piemēram, sānu durvju atvēršanas koncepciju bez ierastā centrālā jumta balsta, taču galvenajos vilcienos ražotājs sola, ka sērijveida auto būšot līdzīgs prototipam. Pagaidām ir zināms, ka kompaktais SUV tiks pie diviem benzīnmotoriem - 1.6 litru 110 ZS, kā arī divlitrīga 140 ZS jaudīga benzīnmotora. Dīzeļdzinēju cienītājiem galdā tiks celti arī divi spēka agregāti – 1.6 litru 110 ZS jaudīgais dīzelis, kā arī 1.9 litru dīzeļmotors, kurš attīstīs 130 ZS lielu jaudu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Mazcenas Dacia sasniedz pasaules rekordu

Miks Lūsis, Db,26.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar mazcenas spēkratiem Dacia uzstādīts pasaules rekords, izveidojot līdz šim lielāko automašīnu parādi. Rekords uzstādīts Dacia īpašnieku salidojuma laikā, kas notika Bidinghuizenā (Bddinghuizen), Nīderlandē.

Salidojuma laikā rindā sastājušās 355 Dacia markas automašīnas, tādējādi vairāk kā divas reizes pārspējot iepriekšējo pasaules rekordu - 155 automašīnas, informē Renault pārstāvniecība Baltijas valstīs.

Salidojuma laikā jūnija sākumā vairāk kā 2000 skatītāju tika prezentēts arī Dacia jaunpienācējs - Sandero Stepway, lai gan tā oficiālā prezentācija Nīderlandē plānota tikai septembra sākumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2007.gadā visā pasaulē pārdotas 2 487 453 Renault automašīnas - tas ir par 2,2% vairāk nekā 2006.gadā. Renault pieder 3,6% pasaules automašīnu tirgus, uzskata kompānija.

„2007.gada pārdošanas rezultāti ir tādi, kādus mēs paredzējām – gada pirmajā pusē tie samazinājās, bet pieauga gada otrajā pusē, pateicoties tādiem jaunievedumiem kā jaunais Renault Twingo un jaunā Laguna,” norāda Patriks Bleins (Patrick Blain), pārdošanas un mārketinga nodaļas viceprezidents.

2007.gadā Eiropas tirgū (neieskaitot Franciju) kopā pārdotas 1 624 266 Renault zīmola automašīnas (vieglie pasažieru auto un komercauto), un tas ir par 4,1% mazāk kā 2006.gadā.

Francija tirgū Renault 2007.gadā esot saglabājis līderpozīcijas – kopā pārdotas 594 069 Renault zīmola automašīnas (vieglie pasažieru auto un komercauto), un Renault piederot 23,5% no Francijas tirgus. Sevišķi strauji pieauguši Dacia pārdošanas apjomi – par 74,1%, un tas ierindojot Dacia 13.vietā starp vieglajām pasažieru automašīnām Francijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Renault pārdošanas apjomi turpina palielināties

,28.04.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Statistikas dati liecina, ka 2008.gada pirmajā ceturksnī Renault grupas pārdošanas apjomi (pasažieru automašīnas un vieglie komercauto), salīdzinot ar 2007.gada pirmo ceturksni, palielinājušies par 6,5% - kopā pārdoti 638 554 auto.

Renault zīmola pārdošanas apjomi pieauguši par 4,7%, Dacia par 37%, savukārt Renault Samsung Motors pārdošanas apjomi samazinājušies par 9%.

„Renault grupas pārdošanas apjomi, kā jau tas iepriekš tika paredzēts, ir palielinājušies, un tas lielākoties ir pateicoties jaunajiem modeļiem – jaunajam Renault Kangoo, kas ir gan pasažieru, gan komercauto, Clio Grand Tour un Grand Modus. Ņemot vērā, ka 2008.gadā plānots laist apgrozībā vēl piecus jaunus modeļus, paredzam, ka palielināsies arī kopējie pārdošanas apjomi,” atzīst Patriks Bleins, Renault Pārdošanas un mārketinga daļas viceprezidents.

Eiropas tirgū Renault pārdošanas rezultāti bijuši stabili – pārdotas 418 322 vienības, un tas ir par 0,2% mazāk kā pērn šajā laika periodā. Jāatzīmē, ka Renault pieder 8,9% Eiropas tirgus. Visstraujāk Renault pārdošanas apjomi palielinājušies Austrijā (+20,1%), Vācijā (+19,5%), Šveicē (+13,8%) un Nīderlandē (+9,9%). Kā norāda kompānijas pārstāvji, pārdošanas apjomu pieaugums jau bija iepriekš paredzams, pateicoties ievērojamajam jauno modeļu klāstam. Sevišķus panākumus piedzīvojis jaunais Renault Twingo (pārdošanas apjoms jau sasniedz 36 190 vienības) un jaunā Renault Laguna (30 500).

Komentāri

Pievienot komentāru