Uzņēmums Booking.com nākamā gada aprīlī Lietuvas galvaspilsētā Viļņā atvērs pirmo klientu apkalpošanas zvanu centru Baltijas reģionā, liecina uzņēmuma publiskotais paziņojums.
Jaunākajā uzņēmuma Booking.com zvanu centrā plānots pieņemt darbā ap 200 cilvēku. Mērķis nākamo četru līdz piecu gadu laikā ir pieņemt darbā līdz pat 900 darbiniekiem.
Viļņas zvanu centrs būs devītais uzņēmuma Booking.com zvanu centrs Eiropā un astoņpadsmitais pasaulē. Viļņas klientu apkalpošanas centrs būs daļa no uzņēmuma Booking.com diennakts apkalpošanas komandas, kuras uzdevums ir palīdzēt viesiem un naktsmītņu partneriem, izmantojot dažādus saziņas kanālus, tajā skaitā atbildēt uz ienākošajiem zvaniem, e-pastiem un ziņām. Uzņēmuma Booking.com birojos visā pasaulē strādā vairāk nekā 7 000 klientu apkalpošanas komandas darbinieku.
«Viļņa arvien vairāk sevi parāda kā īstu reģionālo Eiropas galvaspilsētu, atklājot savu multikulturālo vidi, kas ir raksturīga arī uzņēmumam Booking.com,» komentē Džeimss Vaterss (James Waters), uzņēmuma Booking.com klientu apkalpošanas nodaļas globālais direktors. «Viļņas bagātība ir tās talantīgie cilvēki, it īpaši valodu zināšanu dēļ, kuras mums ir būtiskas. Mēs vēlamies turpināt paplašināt darbinieku loku Baltijas valstīs.»
Lai atrastu vispiemērotāko jaunā klientu apkalpošanas zvanu centra atrašanās vietu, uzņēmums Booking.com apvienoja spēkus ar uzņēmumu Invest Lithuania – pieredzējušu uzņēmējdarbības konsultantu komandu, kas atbalsta starptautiskus uzņēmumus, kuri atver jaunus birojus Viļņā.
Booking.com jaunais klientu apkalpošanas centrs būs izvietots jaunuzceltajā biznesa centrā Technopolis.
«Mūsu, kā biroju ēku attīstītāja, svarīgākais mērķis ir nodrošināt labāko infrastruktūru un elastīgumu tādu uzņēmumu kā Booking.com veiksmīgai izaugsmei,» skaidro Lina Maskoliūne (Lina Maskoliūnė), Technopolis direktore Viļņā.
3 940 kvadrātmetru plašais klientu apkalpošanas centrs, kas jaunuzceltajā Penta ēkā biznesa centrā Technopolis tiks izvietots divos stāvos, būs pirmā šāda veida ēka Baltijā, kas ir paredzēta vienam no pasaulē vadošajiem tūrisma e-komercijas digitālo tehnoloģiju uzņēmumiem. Biroja iekārtojumu ir izstrādājis arhitekts Arnolds Šordiks (Arnold Schoordijk) no uzņēmuma ATC Schoordijk Interieurontwerp, kas ir starptautisks arhitektūras, dizaina un plānošanas uzņēmums.