Bez vispārējas sajūsmas, pie kā pēdējos gados ir pieradis Audi, prezentējot pasaules mēroga izstādēs savus jaunos lolojumus, šoreiz Frankfurtē debitēja jaunais Audi R8 Spyder.
Uzmanības trūkums nav meklējams tajā, ka R8 Spyder būtu izdevies mazāk iespaidīgs nekā R8 kupeja, drīzāk apkārtējo stendos šoreiz atradās spilgtākas zvaigznes. R8 Spyder 5,2 FSI quattro pēcpusē iebūvētais V10 dzinējs sarūpēs 386 kW (525 ZS) jaudu un ļauj divu sēdvietu kabrioletam uzņemt ātrumu līdz 100 km/h 4.1 sekundē, bet maksimālais ātrums atdursies pie 313 km/h atzīmes. Neapšaubāmi, ka R8 Spyder elegantāk izskatīsies ar nolocītu audekla jumtu, iespējams tādēļ pirmie oficiālie foto ir tikai ar nolaistu jumtu.
Elektrohidrauliskais auduma jumts atveras un aizveras 19 sekunžu laikā, pat braucot ar ātrumu līdz 50 km/h. Nolaižot tas salokās Z burta formā nodalījumā virs V10 dzinēja. Šī nodalījuma vāks atveras un aizveras automātiski. No auduma jumta atdalītais apsildāmais stikla logs tiek nolaists starpsienā. To iespējams pacelt un nolaist atsevišķi, nospiežot pogu gan, kad jumts ir atvērts, gan aizvērts. Papildu tīklveida vēja deflektors iekļauts standarta aprīkojumā, un to iespējams ar pāris vienkāršām darbībām ievietot starpsienā aiz sēdekļiem. Versijā ar manuālu transmisiju R8 Spyder 5.2 FSI quattro sver 1720 kilogramus. Neraugoties uz pastiprinājumiem sliekšņu zonā, centrālajā tunelī, aizmugurējā sienā, grīdas panelī, kā arī A un B balstos, virsbūve sver tikai 216 kilogramus – kas ir par 6 kilogramiem vairāk nekā R8 Coupe virsbūve.
Audi R8 Spyder 5.2 FSI ir pieejams arī ar automātisko sešu pārnesumu transmisiju. R tronic transmisija piedāvā parasto un sporta programmu, kā arī pilnībā automātisko un manuālo režīmu. Manuālais režīms ļauj braucējam neticami ātri pārslēgt pārnesumus ar sviru, kas novietota uz centrālās konsoles, vai lāpstiņām uz stūres. Atvērtais sporta automobilis ir aprīkots arī ar Launch Control – programmu, kura uzdevums pārvaldīt sajūga pielietojumu, lai uzlabotu ātruma uzņemšanu pie starta.
Audi R8 Spyder 5.2 FSI quattro divvietīgais kabriolets Vācijā tiks laists klajā 2010. gada pirmajā ceturksnī. Tā bāzes cena Vācijā būs sākot no 156 400 eiro.