Rīgas domes Pilsētas attīstības komitejas deputāti šodien, 28. aprīlī, konceptuāli atbalstījuši speciālu pieturvietu izveidošanu zemās grīdas tramvajam.
Zemās grīdas tramvaja vagonus iecerēts izmantot 6.maršrutā un radīt iespēju to izmantot arī maršrutos, kas apkalpo Vecrīgu pa Aspazijas un Zigfrīda Annas Meierovica bulvāri. Gan Aspazijas bulvārī, gan Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī, gan 6.tramvaja maršrutā aiz dzelzceļa loka virzienā uz Juglu nav grūtību labiekārtot pieturvietas atbilstošā augstumā, jo ielu platums to atļauj. Sarežģījumi rodas, izskatot iespējas izveidot pieturvietas Krišjāņa Barona ielā, it sevišķi posmos, kur saglabājies vēsturiskais ielas šķērsprofils ar bruģējumu, vēsta lēmumprojektam pievienotais informatīvais ziņojums. Vismazāk vidi ietekmējošais risinājums ir pieturvietu laukumā izveidot paaugstinājumus vienā līmenī ar trotuāru kā ātrumvaļņus jeb guļošos policistus. Šo versiju arī atbalstījuši deputāti.
Pašvaldības sabiedriskā transporta uzņēmums Rīgas satiksme realizē projektu zemās grīdas tramvaja ierīkošanai galvaspilsētā. Zemās grīdas tramvajs, tāpat kā speciālie trolejbusa un autobusa vagoni, paredzēts, lai cilvēki ratiņkrēslā vai ar bērnu ratiņiem spētu tajā iekļūt un izkļūt bez citu palīdzības. DB jau rakstīja, ka pirmos 20 zemās grīdas tramvajus Rīgai par 52 miljoniem eiro piegādās uzņēmums Škoda Transportation.