ASV kompāniju Apple un Google zīmolu vērtība pārsniegusi 100 miljardus dolāru, tiem ierindojoties pasaulē vērtīgāko zīmolu saraksta augšgalā, ceturtdien paziņoja starptautiskais zīmolu konsultāciju uzņēmums Interbrand.
Saraksta pirmajā vietā atrodas ASV informācijas tehnoloģiju kompānija Apple Inc., kuras zīmola vērtība šogad pieaugusi par 21% un sasniegusi 118,9 miljardus dolāru.
Otro vietu ieņem interneta gigants Google, kura zīmola vērtība palielinājusies par 15% - līdz 107,43 miljardiem dolāru.
«Fakts, ka Apple un Google vērtība pārsniegusi 100 miljardus dolāru, apliecina šo zīmolu spēku,» norāda Interbrand.
Interbrand vēsta, ka šī ir pirmā reize kopš zīmola reitinga veidošanas sākšanas 1974.gadā, kad divu zīmolu vērtība ir tik liela.
Šā gada sarakstā iekļuvis arī Ķīnas zīmols - telekomunikāciju gigants Huawei, kas ieņem 94.vietu.
Savukārt vislielāko lēcienu sarakstā piedzīvojis sociālais tīkls Facebook, kura zīmola vērtība pieaugusi par 86%, tam ieņemot 29.vietu. Autoražotāja Audi zīmola vērtība palielinājusies par 27%.