Amerikāņu tehnoloģiju kompānija Apple atteikusies sava jaunā planšetdatora reklāmās izmantot saukli, kas vēsta, ka jaunais iPad aprīkots ar 4G datu tīklu, vēsta BBC.
Jau vēstīts, ka jaunā Apple sīkrīka reklāma «iPad with WiFi + 4G» izraisījusi neapmierinātību vairāku valstu pircējos, tostarp, Austrālijas un Apvienotās Karalistes Apple panšetdatora lietotāju vidū. Pircēji bijuši neapmierināti ar to, ka minētajās valstīs 4G tīkls nemaz nav pieejams, taču iPad reklāmā solīts, ka to varēs izmantot. Neapmierinātība jau iepriekš likusi Apple, piemēram, Austrālijas klientiem piedāvāt saņemt naudu par planšetdatoru atpakaļ, ja viņus neapmierināta tas, ko viņi nopirkuši un ja, viņuprāt, reklāmā paustais nav sakritis ar jaunajā iPad pieejamo.
Arī brīdī, kad valstīs, kurās 4G tīkls vēl nav pieejams, tas tiks ieviests, jaunāko iPad varētu arī nebūt iespējams izmantot 4G tīklā. Tas saistāms ar to, ka dažādās valstīs šī tīkla frekvences ir atšķirīgas.
Pircēju neapmierinātība piesaistījusi arī par Reklāmas standartiem atbildīgo institūciju (Advertising Standards Authority, ASA) Lielbritānijā, kas uzsākusi izmeklēšanu, un galu galā panākusi, ka Apple piekritis savā reklāmas frāzē neizmantot 4G funkciju.
Savukārt kompānija Apple, kas piekritusi neizmantot 4G tīklu jaunākā iPad reklamēšanā, tomēr uzsvēra, ka «jaunākās bezvadu iespējas jaunajam iPad nav mainījušās», kā arī atkārtoti norādīja, ka nesakritība saistāma ar to, ka dažādi tīkla nodoršinātāji ar 4G funkciju apzīmē atšķirīgas kvalitātes mobilo datu tīklu.