Noslēgusies kampaņa Uzslavē labu servisu! un noskaidroti uzslavētākie uzņēmumi, kā arī valsts un pašvaldību iestādes Latvijā.
Uzslavētāko vidū iekļuvuši uzņēmumi, kuri saņēmuši lielāko uzslavu skaitu no saviem klientiem, kā arī guvuši augstāko novērtējumu TNS Latvija veiktā klientu servisa kvalitātes vērtēšanas pētījumā.
Šogad uzslavētāko uzņēmumu vidū kategorijā lielie tirdzniecības tīkli par uzslavētāko kļuvis Statoil, vidējie tirdzniecības tīkli - Stenders un EuroAptieka, bet mazie – AVON Cosmetic.
Kategorijā Finanses un apdrošināšana (bankas) visvairāk uzslavētas Danske Bank un Nordea Bank. Savukārt sadaļā citi finanšu pakalpojumu sniedzēji – BTA. Uzslavētākais lielais uzņēmums sakaru pakalpojumu kategorijā ir Tele2, bet mazais – Balticom.
Kategorijā Tūrisms apakšnozarē Viesnīcas, viesu nami visvairāk labas atsauksmes guvis Hotel Jūrmala SPA, bet apakšnozarē Tūrisma aģentūras – Jēkaba aģentūra. Interneta veikalu vidū klientiem visvairāk patikusi apkalpošana Manaslecas.lv.
Restorānu, bāru un kafejnīcu kategorijā atzinību saņēmuši RIBS&ROCK un ZeDonats.
Nomināciju Laba Servisa sasniegums saņēmis Triatel. Tā piešķirta uzņēmumam, kas šogad proporcionāli visvairāk palielinājis saņemto uzslavu skaitu salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Tika piešķirtas arī divas Labsserviss.lv reģionālās balvas – Vidzemes slimnīcai un Hotel Jelgava.
Apbalvojumus par labo servisu saņēmuši vēl daudzi citi uzņēmumi. Šogad kampaņā piedalījušies 124 uzņēmumi un iestādes.
Īpašā atzinība Servisa PATRONS 2011 piešķirts Swedbank un Lattelecom par ieguldījumu klientu servisa kvalitātes attīstībā.