Alus darītavai AS «Aldaris» šis gads būs finansiāli veiksmīgāks par iepriekšējo, prognozē kompānijas valdes locekle Sigita Ozola.
«2017.gads «Aldarim» ir bijis salīdzinoši veiksmīgs. Šogad tirgū ir ieviesti vairāki jauni produkti, kas vienlaicīgi bijis gan viens no lielākajiem izaicinājumiem, gan sasniegumiem, jo produkti radīti pēc jaunām receptūrām, vērojot pircēju un alus cienītāju pieprasījumu,» skaidroja Ozola.
Viņa piebilda, ka tikmēr kopējais alus tirgus šogad Latvijā ir samazinājies par 2,5%, kamēr apgrozījums ir audzis par aptuveni 0,5%. Tas liecina par alus tirgus vērtības un kvalitātes pieprasījuma pieaugumu - cilvēki arvien vairāk izvēlas augstākas kvalitātes, «premium» klases un «craft» tipa alu,» sacīja Ozola.
Vienlaikus gan «Aldara» valdes locekle piebilda, ka Latvijā alus patērētāji pārsvarā ir klasiskā jeb «lager» tipa alus cienītāji un citus alus veidus patērē mazāk. Tāpēc nozarei vēl daudz jādara, izglītojot iedzīvotājus par dažādiem nišas tipa aliem.
2013.gadā «Aldaris» paziņoja, ka Latvijā koncentrēsies uz ekskluzīvo augstākās kvalitātes un «premium» alus šķirņu brūvēšanu vēsturiskajā alus darītavā, tādēļ plastmasas pudelēs jeb PET fasētā alus ražošana pārcelta ārpus Latvijas - uz «Carlsberg» grupas alus darītavām Lietuvā un Igaunijā. 2016.gadā «Aldaris» strādāja ar 25,857 miljonu eiro apgrozījumu un 3,178 eiro zaudējumiem.
«Aldaris» ir Dānijas alus ražotāja «Carlsberg» grupas uzņēmums. «Carlsberg» kontrolē uzņēmumu «Baltic Beverages Holding».