Aviokompānijas airBaltic un taksometru kompānijas Baltic Taxi vadība pauž sašutumu par abu uzņēmumu nomelnošanu no dažu mediju puses.
Kā liecina airBaltic prezidenta Bertolta Flika un Baltic Taxi valdes locekļa Jāņa Nagļa izplatītais paziņojums, abas kompānijas izpelnījušās nedalītu kritisku reakciju tikai no divām personām - Sanitas Jembergas (laikraksts Diena) un Ilzes Jaunalksnes (TV3 radījums Nekā personīga), saņemot vairākus jautājumus.
airBaltic un Baltic Taxi arī publicē Dienas žurnālistes jautājumus Jānim Naglim, kas kopmānijai nav sķituši korekti:
1) Jums daļēji piederošā viesnīca Islande un kempings ABC tiek reklamēti kā airBaltic hotels. Kad šie uzņēmumi ieguva tiesības izmantot šo zīmolu? Uz kāda pamata tas notiek? Ja tas ir līgums par zīmola izmantošanu, uz cik gadiem tas noslēgts? Kādu atlīdzību airBaltic saņem par zīmola izmantošanu? Kādi kritēriji bija jāizpilda, lai abas viesu mītnes iegūtu šo nosaukumu?
2) jautājums Jums LVRA vadītājam: cik no jūsu vadītās asociācijas biedriem ir ieguvuši tiesības izmantot airBaltic hotel zīmolu? Vai tas ir brīvi pieejams katram dalībniekam un kur var iepazīties ar kritērijiem?
3) kā Jūs ar Flika kungu nonācāt līdz domai izmantot Jūsu firmu Taxi Elegance par pamatu Baltic Taxi?
4) kāpēc Jūs joprojām neesat pārreģistrējuši daļu īpašnieku maiņu Baltic Taxi, jo Jūs par vienīgo uzņēmuma īpašnieku kļuvāt maijā un uzņēmuma prezentācija notika pagājušajā nedēļā?
5) Taxi Elegance visus darbības gadus strādāja ar zaudējumiem. Kādas izmaiņas ir notikušas, kas ļauj cerēt, ka Baltic Taxi strādās ar peļņu?
6) cik uzņēmums maksā airBaltic par zīmola izmantošanu?
7) pēc kādiem kritērijiem tās ir noteiktas?
9) vai kāds no Jums daļēji piederošiem uzņēmumiem ir saistīts ar AirPort Express darbību? Ja jā, kādā veidā?