Jaunākais izdevums

Pasaules kausa finālturnīrs palīdzēs mums pārspēt Nike un kļūt par lielāko sporta apģērbu un inventāra ražotāju pēc pārdošanas apjomiem, pārliecināts ir Adidas izpilddirektors Herberts Hainers (Herbert Hainer).

Jāatzīmē, ka Adidas peļņai bijuši ievērojami kāpumi un arī kritumi. Tā, piemēram, 2008. gada pēdējā ceturksnī kompānijas peļņa palielinājās par 151%, bet jau 2009. gada pirmajā ceturksnī tā saruka par 97%. Vairāki eksperti ir paziņojuši, ka kompānijas finanšu rādītāji ir pārāk svārstīgi, lai cīnītos ar Nike.

Savukārt Adidas izpilddirektors ir pārliecināts, ka Pasaules kausa finālturnīrs, kas risināsies Dienvidāfrikā no 11. jūnija līdz 11. jūlijam, ievērojami uzlabos Adidas atpazīstamību un stabilitāti, jo to vēros miljoniem skatītāju visā pasaulē.

«Adidas katru gadu nāk klajā ar jauniem produktiem un līdz šim brīdim tas mums ir izdevies. Inovācijas, manuprāt, ir panākumu atslēga. Mēs jau 11 gadus Pasaules kausa finālturnīram piedāvājam oficiālo bumbu. Tas ir rādītājs, ka mūsu augstajiem standartiem uzticas,» norāda H. Hainers.

Jāatzīmē, ka Adidas izpilddirektora plānus pārspēt Nike var ietekmēt pēdējā laikā pasaules medijos parādījušās intervijas ar slaveniem futbolistiem, kuri visi kā viens asi kritizē Pasaules kausa finālturnīra oficiālo bumbu Jabulani, pat salīdzinot to ar bumbām, kuras var nopirkt lielveikalos.

Spēlētāji saka, ka tās trajektorija gaisā ir tik neparedzama, ka tas apgrūtina spēlēšanu.

Savukārt Adidas pārstāvji izteikušies, ka bumbas veidošanā ir izmantota radikāli jauna tehnoloģija un bumbas virsma nodrošina izcili stabilu lidojumu un perfektu saķeri jebkuros apstākļos.

Bumbu, kas izgatavota uz šo finālturnīru, saucas Jabulani, kas zulu valodā nozīmē svinēt. Bumbas dizainu veido 11 krāsas. Tās simbolizē 11 spēlētājus uz laukuma katrā komandā, 11 oficiālās valodas un 11 kopienas Dienvidāfrikas Republikā (DĀR), kur norisināsies finālturnīrs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vai Tev patīk pilsētas džungļi un Tu tajos labi jūties? Mūzika Tevi pavada gandrīz ik uz soļa un Tu bieži vien pieķer sevi ejam ritmā? Vai tu braukājies ar dēli, bmx vai skritulenēm, vai varbūt vienkārši vienmēr ar apbrīnu vēro streetwear stilu un jūti, ka tas ir Tavai sirdij tuvākais stils?

Ja esi tikko sācis savu piedzīvojumu ar streetwear un vēlies noskaidrot, kādam vajadzētu būt visstilīgāko modes tērpu sastāvam, kas ne tikai piesaistīs visu garāmgājēju uzmanību, bet arī padarīs Tevi par īstu aktuālāko tendenču ekspertu, Tev jāizlasa šis raksts, kas sagatavots sadarbībā ar Sizeer, kurā mēs Tev atklāsim visus ielu modes noslēpumus.

Kā radās leģendārais ielu stils - streetwear?

Lai gan lielākā daļa ielu modes cienītāju to galvenokārt uzskata par 90. gadu fenomenu, patiesībā tā radās nedaudz agrāk. Pretēji vispārpieņemtajam uzskatam, streetwear pirmsākumi meklējami 20. gadsimta 70. un 80. gados, kad jaunieši, kuriem bija apnikuši visur vienāda izskata apģērbi, jaunieši sāka eksperimentēt ar modi un kombinēt neierastus apģērba elementus, kas rezultātā tos izcēla no pūļa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sports

adidas tomēr nav pilnībā no piedāvājuma izņēmuši kreklus ar Padomju Savienības simboliku

LETA,11.05.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs «adidas» tomēr nav pilnībā no piedāvājuma izņēmis kreklu ar Padomju Savienības simboliku, pārliecinājās aģentūra LETA.

Kā ziņots, «adidas» pirms vasarā Krievijā gaidāmās Pasaules kausa izcīņas futbolā ir izlaiduši dažādus retro stila sieviešu un vīriešu kreklus, starp kuriem ir arī replikas, ko rotā uzraksts «USSR» un bijušās Padomju Savienības simbolika.

Par to lielu neizpratni pauda ne tikai Lietuvas diplomāti, bet citu valstu pārstāvji, nosodot «adidas» rīcību.

Lai arī šonedēļ daudzviet šie «USSR» krekli vairs nebija atrodami piedāvājumā, aģentūra LETA pārliecinājās, ka tos vēl joprojām iespējams iegādāties «adidas» interneta vietnē Lielbritānijā «adidas.co.uk».

Kompānijas pārstāvji ir pauduši vilšanos par sabiedrības reakciju pēc šādu kreklu laišanas klajā, taču solīja, ka tuvākajā laikā tie vairs nebūšot pieejami.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunā sporta preču zīmola adidas konceptveikala izveidē kopumā tika ieguldīti vairāk nekā 150 000 eiro, stāsta SIA adidas Baltics pārstāve Lelde Veidemane.

Šis ieguldījums no adidas puses lielākoties ir ieguldījums zīmola attīstībā. «Ieguldījumus jaunā veikala izveidē veica gan adidas Baltics, gan arī franšīzes ņēmējs un adidas Baltics partnera uzņēmums SIA Bogvila,» norāda Veidemane.

Jaunā koncepta veikals adidas Homecourt atklāts 19.augustā, tas atrodas tirdzniecības centrā Rīga Plaza, tā platība ir 240 kvadrātmetri.

Veidemane atzīmē, ka Homecourt koncepcija tulkojumā no angļu valodas nozīmē mājas laukums. Šis ir Austrumeiropas reģionā pirmais adidas veikals, kas veidots pēc šāda koncepta.

«Šāda tipa veikals paredz, ka ikviens tā apmeklētājs tajā jutīsies kā mājas laukumā. Veikala iekārtojums un tā mēbeles, kā arī stendu izvietojums ir radīts manierē, kas pietuvina apmeklētāju lielā sporta sajūtām, piemēram, ieeja veikalā veidota līdzīgi kā sportistu ieeja stadionā un apavu uzlaikošanas zona - kā bāzes vieta beisbola laukumā,» klāsta Veidemane.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs «Adidas» no piedāvājuma mājaslapā izņēmis kreklu ar Padomju Savienības simboliku.

Lietuvas diplomāti pauduši izbrīnu par Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotāja «Adidas» piedāvājumu iegādāties krekliņu, ko rotā uzraksts «USSR» un bijušās Padomju Savienības simbolika.

«Joprojām gadās saskarties ar impēriskās nostalģijas izpausmēm, bet no slavenās «Adidas» puses tas ir mazliet negaidīti,» sociālajā tīklā «Twitter» raksta Lietuvas Ārlietu ministrijas stratēģiskās komunikācijas grupa, daloties ar attēlu, kurā redzas pazīstamā ražotāja piedāvājums.

Šo ierakstu retvītojis ārlietu ministrs Lins Linkevičs.

Eiropas Parlamenta deputāts Artis Pabriks (V) interesējas, vai «Adidas» piedāvās abģērbu ar nacistiskās Vācijas simboliem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas kompānija Adidas neatpaliek no pasaules tehnoloģiju milžiem Samsung un Sony, un laidusi klajā viedpulksteni Micoach, kurš mērīs arī tā nēsātāja pulsu treniņu laikā, vēsta BBC.

Tāpat Adidas viedpulkstenī ir GPS sistēma, kas palīdzēs precīzāk noteikt skriešanas sporta piekritēju atrašanās vietu. Viedpulkstenī nebūs iespējams izmantot citu kompāniju lietojumprogrammas.

Ziņas par Adidas sperto soli tehnoloģiju lauciņā nāk neilgi pēc Nike uzlabotā pulsa mērītāja prezentēšanas.

Konkurējošās kompānijas, kuru pamatnodarbošanās ir sporta apģērbu un apavu piegāde, abas sper soļus tehnoloģiju virzienā, tomēr uzņēmumu pieeja ir atšķirīga. Adidias savu viedpulksteni Micoack Smart Run pārdos par teju dubultlielu cenu nekā Nike Fuelband SE. Fuelband SE pašlaik iespējams veikt iepriekšpasūtījumus par 149 ASV dolāriem, savukārt Adidas Micoach tiek pārdots par 399 ASV dolāriem. Tajā pašā laikā Adidas sportisko aktivitāšu mērītājs piedāvā arī iespēju atskaņot MP3 audio failus, kā arī ar Bluetooth palīdzību izmantot bezvadu austiņas. Tāpat Adidas piedāvā savu lietojumprogrammu izmantot arī Android, Windows Phone un iOS ierīcēs. Nike lietojumprogramma izmantojama tikai iPhone.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latviešu talants Kristaps Porziņģis gatavojas parakstīt reklāmas līgumu ar Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotāju adidas, kas būtu lielākais šāda veida kontrakts Eiropas basketbola vēsturē, vēsta vairāki Ziemeļamerikas mediji.

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) kluba Ņujorkas Knicks spēlētājam Porziņģim 1.oktobrī beidzās līgums ar citu sporta inventāra kompāniju Nike, taču nu viņš vienojies par ilgtermiņa līgumu ar adidas, informē Yahoo Sports.

Abas puses esot panākušas vienošanos uz vairākiem gadiem, turklāt tā paredz, ka Porziņģis viena gada laikā saņems no trim līdz sešiem miljoniem dolāru (2,7 - 5,3 miljoni eiro). Basketbolista nopelnītā summa atkarīga no viņa izpildītajiem bonusiem.

Iepriekš tik ienesīgs reklāmas līgums nav bijis nevienam Eiropas basketbolistam.

Pirms tam Porziņģim bija četru gadu līgums ar Nike, kas bija noslēgts, latvietim vēl spēlējot Spānijā. Tas basketbolistam ik gadu ienesa 25 000 dolāru (22 324 eiro). Tiesa, Nike līdz oktobra vidum ir tiesības pielīdzināties adidas piedāvājumam, taču tas, visticamākais, netiks darīts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV sporta preču ražotājfirma Nike ceturtdien paziņoja, ka savas restrukturizācijas ietvaros likvidēs apmēram 1400 darbavietas, samazinās piedāvāto teniskurpju fasonu skaitu, turpmāk koncentrējoties uz vislabāk pārdotajiem fasoniem, un pārdos vairāk apavu tieši klientiem internetā.

Nike pavēstīja, ka šie pasākumi tai palīdzēs ātrāk piedāvāt produktus klientiem, jo firma sastopas ar augošu konkurenci no mazāku un pieprasītu zīmolu puses. Vēl viena problēma ir arī tā, ka skriešanas un basketbola kurpes, ar kurām Nike ir slavena, var būt novecojušas.

Vairāk cilvēku izvēlas modi uz funkcionalitātes rēķina, un klasisko teniskurpju noiets visā nozarē pērn pieauga par 26%, tomēr skriešanas kurpju noiets nemainījās un basketbola kurpju noiets saruka, liecina NPD Group pētījuma dati.

«Nike palaida garām modes maiņu no basketbola kurpēm uz retro. Viņi vēl nav panākuši nokavēto,» sacīja NPD sporta industrijas analītiķis Mets Pauels.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Muitas pārvaldes amatpersonas, veicot kontroles pasākumus Rīgas brīvostā, divos konteineros atklāja lielu daudzumu - 24 528 - viltotu sporta apavu ar «Nike» preču zīmi, aģentūru LETA informēja VID.

Konteineri bija ievesti no Ķīnas. Preču zīmes īpašniekam novērstais kaitējums ir aptuveni 2,93 miljoni eiro.

Veicot muitas kontroli diviem konteineriem ar apavu kravām, VID muitas darbinieki atklājuši, ka konteineros atrodas sporta apavi. Dažās kastēs bija apavi bez zīmola un nosaukuma, bet lielais vairums - sporta apavu ar «Nike» zīmolu, kuriem bija saskatāmas iespējama viltojuma pazīmes. Lai pārliecinātos, vai aizdomas par iespējamo viltojumu ir pamatotas, «Nike» preču zīmes pārstāvim lūgts sniegt atzinumu.

Ar pagājušajā nedēļā saņemto preču zīmes «Nike» īpašnieka pilnvarotā pārstāvja atzinumu preces ir atzītas par kontrafaktām jeb viltotām, jo preču zīmes uz apaviem norādītas bez preču zīmju īpašnieka atļaujas. Tādējādi tas ir intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs adidas pārstās sponsorēt korupcijas un dopinga skandālu apsēsto Starptautisko Vieglatlētikas federāciju (IAAF), vēsta britu raidsabiedrība BBC.

adidas ir lielākais IAAF sponsors un plāno pārtraukt finansēt organizāciju četrus gadus ātrāk, nekā sākotnēji plānots.

Kā atklāj BBC, adidas lēmums ir tieši saistīts ar dopinga skandāliem vieglatlētikā, kur liela loma bijusi IAAF.

adidas pēc Pasaules Antidopinga aģentūru (WADA) pirmā ziņojuma par dopinga lietošanas apmēriem vieglatlētikā esot informējusi IAAF par to, ka tā apsver pārtraukt vienošanos ar organizāciju.

Janvāra vidū WADA nāca klajā ar otro daļu no ziņojuma, kur apsūdzēja bijušo IAAF prezidentu Lamīnu Djaku korupcijas pieļaušanā, kā arī IAAF tajā, ka organizācija nevarēja nezināt par sistemātiskajiem dopinga pārkāpumiem. Tieši otrais ziņojums licis adidas pieņemt lēmumu, par ko IAAF tiks informēta šonedēļ.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Kanje Vests un Adidas izveido jaunu apavu un aksesuāru zīmolu

LETA,30.06.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācu sporta apģērbu ražotājs Adidas trešdien paziņojis par jaunas apavu un aksesuāru kolekcijas izveidošanu sadarbībā ar amerikāņu reperi Kanji Vestu.

Jaunais zīmols Adidas+Kanye West papildinās Yeezy kolekciju, kas tika izveidota 2014.gadā pēc Vesta aiziešanas no Adidas konkurenta Nike.

«Mēs apgūstam jaunu teritoriju, atverot sporta pasauli Kanjes jaunradei,» sacīja Adidas pārstāvis Ēriks Līdke. «Adidas vienmēr ļāvuši radošiem cilvēkiem radīt ko jaunu.»

Abiem dzimumiem ražotie sportiskā stila apģērbi, apavi un aksesuāri tiks pārdoti vairākos Adidas veikalos.

Šī gada februārī Vests Ņujorkas modes nedēļas laikā vienlaikus prezentēja savu jauno albumu un apģērbu kolekciju.

«Šī sadarbība apliecina, ka ikviens sapņotājs var sapņot bez ierobežojumiem,» norāda Vests.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Rūgtā patiesība: nevienam neinteresē viedpulksteņi, arī Latvijā

Gunta Kursiša,24.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skarbā dzīves īstenība liecina, ka vienam no jaunākajiem «gadžetiem» jeb tā dēvētajiem sīkrīkiem – viedpulkstenim – ir nopietnas grūtības ienākt tirgū, raksta britu medijs BetaNews. Kā noskaidroja Db.lv, Rīgā ne katrā tehnoloģiju veikalā atrodama šāda ierīce.

Visas iespējas, ko piedāvā viedpulkstenis – e-pastu lasīšana, savienojums ar mājas datoru, svarīgu ziņojumu apskate, kā arī laikrāža funkcijas – šobrīd lielāko aizrautību un interesi radījušas pašos ražotājos un mārketinga veidotājos, raksta BetaNews. Lai arī mārketinga mašīna darbojas ar pilnu jaudu, tās darbam līdz šim bijis visai maz efekta. Piemēram, Lielbritānijā viedpulksteņi ir vien 0,9% no visa iedzīvotāju skaita. Teju divas trešdaļas no visiem šīs ierīces īpašniekiem ir vīrieši, un 56% ir jaunāki par 35 gadiem.

Db.lv, apzvanot tehnoloģiju tirgotāja Elkor Tehnika veikalus, secināja, ka lielākajā daļā veikalu viedpulksteņi netiek tirgoti. Šo sīkrīku iespējams iegādāties, piemēram, Elkor Plaza elektronikas nodaļā – tur pieejams Samsung Gear un Sony Smartwach viedpulkstenis. Kā Db.lv skaidroja veikala pārdevējs, pašlaik interese par šo ierīci ir noplakusi, un lielāks pircēju skaits esot bijis decembrī. Tehnoloģijas piedāvātas iespējas, kas interesē potenciālos pircējus, ir, piemēram, iespēja piezvanīt, izmantot kameru, kā arī sekot informācijai sociālajos tīklos, Db.lv stāstīja Elkor Plaza elektronikas nodaļas pārdevējs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amerikāņu zīmols Nike trešdien parakstījis astoņu gadu līgumu ar Nacionālo basketbola asociāciju (NBA).

Līgums stāsies spēkā no 2017./18.gada sezonas, kad būs noslēdzies NBA līdzšinējais līgums ar Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotāju adidas.

Vācijas gigantam līgums ar pasaules spēcīgāko basketbola līgu bija kopš 2006.gada, kad viņi iegādājās tā brīža NBA sadarbības partnerus Reebok. Tobrīd sadarbība tika noslēgta uz 11 gadiem un tā noslēgsies pēc aiznākamās sezonas, bet pirms mēneša tika pavēstīts, ka kompānija nepagarinās vienošanos.

Kā zināms, adidas daļa ASV tirgū nepārtraukti samazinās un šobrīd uzņēmums ir vien trešajā vietā aiz Nike un Under Armour.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Pasaulē labāk apmaksātie sportisti

Gunta Kursiša,06.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Golfa meistars Taigers Vudss (Tiger Woods) šogad atguvis pasaules pelnošākā sportista titulu, ko pērn bija ieguvis pusvidējā svara bokseris Floids Meivezers (Floyd Mayweather), raksta forbes.com.

T. Vudsa kopējie ienākumi veido 78,1 miljonu ASV dolāru, ko viņš guvis no uzvarām spēlēs, sponsoru piešķirtajiem bonusiem, golfa laukumu projektēšanas darba un citur, piemēram, no Tiger Woods PGA Tour video spēļu franšīzes. Kopš šī video spēle nāca klajā 1998. gadā, ASV tirgū tā nesusi 754 miljonus ASV dolāru ienākumus, liecina pētījumu uzņēmuma NPD Group dati. Tāpat T. Vudss sadarbojas ar tādiem zīmoliem kā Nike, Rolex, Upper Deck, TLC Eye Centers, NetJets, Kowa un Fuse Science.

Tā, piemēram, T. Vuds un Nike sadarbība apavu zīmolam gadā izmaksā aptuveni 20 miljonus ASV dolāru, un pastāv iespējamība, ka līgums starp golfa spēlētāju un Nike tiks parakstīs vēl uz vienu gadu, raksta Forbes. Pirmo reizi T. Vudss sadarbojās ar Nike 1996. gadā, kad tika parakstīts 40 milj. ASV dolāru vērts līgums ar piecu gadu termiņu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaulē aizvien populārāki kļūst dažādu preču regulāro piegāžu pakalpojumi – cilvēki labprāt izvēlas regulāri saņemt apģērbu, ēdienu vai skūšanās komplektus. Savu pirmo abonēšanas pakalpojumu ieviesis arī Nike, raksta CNN Business.

Kompānija paziņojusi, ka izveidojusi Nike Adventure Club – sporta apavu abonēšanas pakalpojumu bērniem vecumā no 2 līdz 10 gadiem. Nike vecākiem piedāvās trīs variantus – četrus sporta apavu pārus gadā par 20 dolāriem mēnesī, sešus pārus apavu par 30 dolāriem mēnesī vai 12 apavu pārus par 50 dolāriem mēnesī. Pircējiem tiks dota iespēja izvēlēties no aptuveni 100 apavu veidiem.

Nike mērķauditorija ir aizņemti vecāki, kas dzīvo piepilsētās un kuri nedzīvo blakus apavu veikaliem. Kompānijas pārstāvji uzsver, ka regulāra bērnu vešana uz veikalu pirkt jaunus apavus vecākiem nav patīkamākā nodarbe, līdz ar to ieviests šis piedāvājums.

«Mēs esam atklājuši, ka vecāku nesagādā prieku doties kopā ar bērniem pirkt apavus, tādēļ šī ir laba iespēja izmēģināt jaunus risinājumus,» norāda Nike Adventure Club vadītājs Deivs Kobans.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Šajā pride sezonā H&M pievienojas ballītei ar savu jauno kolekciju Love For All. Tajā pieejamas perfektas lietas ikvienam, lai piebiedrotos un svinētu mīlestības, vienlīdzības un pašizpausmes ideju,» ar šādu vēsti nācis klajā populārais apģērbu mazumtirgotājs.

10% procenti no pārdotās preces cenas tikšot ziedoti Apvienoto Nāciju Organizācijas Free & Equal iniciatīvai, kuras mērķis ir «veidot pasauli, kur nevienam nebūtu jābaidās savas seksuālās orientācijas vai dzimuma identitātes dēļ», informē H&M.

«H&M tic katra tiesībām mīlēt to, ko vēlas,» paziņojis Andreas Lēvenstams, H&M vīriešu nodaļas dizaina vadītājs. «Mēs ticam, ka cilvēki var izmantot H&M Love For All kolekciju, lai svinētu pride un viņu ticību vienlīdzīgai mīlestībai.»

Atbalsts no H&M tiks novirzīts «Apvienoto Nāciju Organizācijas Free & Equal kampaņas darbam kopā ar aktīvistiem un vienlīdzības aizstāvjiem, lai palielinātu sabiedrības izpratni un mobilizētu pozitīvām pārmaiņām likumos un cilvēku uzskatos».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neskatoties uz labiem rezultātiem, investori soda Nike akcijas, piektdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Šonedēļ kārta ziņot par sava finanšu gada trešā ceturkšņa rezultātiem bija pienākusi populārajam sporta preču un apģērbu ražotājam Nike. Kompānija atklāja, ka tās ieņēmumi iepriekšējā ceturksnī gada skatījumā palielinājušies par 5% – līdz 8,43 miljardiem ASV dolāru. Savukārt uzņēmuma peļņa palielinājusies gandrīz par ceturto daļu – līdz 68 dolāra centiem uz akciju.

Par šādiem finanšu rezultātiem Volstrītas eksperti gan ļoti sajūsmināti nebija. Uzmanība tika pievērsta Nike nedaudz mazākām peļņas maržām un pieņēmumiem, ka Nike zaudē tirgus daļu tādām kompānijām kā Adidas un Under Armour. Tiek norādīts, ka sportiskāku apģērbu tirgū šobrīd mēģina iespiesties arī daudzi citi ražotāji (kuri seko šobrīd aktuālajai modei), kas sit pa uzņēmumu spēju pelnīt.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Nike ceturkšņa peļņa pieaugusi par 13,8%

Gunta Kursiša,28.06.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sporta apavu un apģērbu grupas Nike pārdošanas apjomu palielināšanās visos galvenajos tirgos pārsniedza analītiķu izteiktās aplēses par ceturkšņa ieņēmumiem un peļņu, vēsta BBC.

Pasaules lielākā sporta apavu kompānija paziņojusi par uzņēmuma peļņas pieaugumu 13,8% par trim mēnešiem līdz maija beigām un ieņēmumu pieaugumu par 14%. Attiecīgi Nike ceturkšņa peļņa pieaugusi līdz 594 miljoniem ASV dolāru un ieņēmumi – līdz 5,8 miljardiem ASV dolāru.

Pārdošans apjoms pieaudzis viso galvenajos Nike tirgos, tomēr lielākie ieņēmumi uzņēmumam nākuši no Ķīnas un ASV. Šie tirgi ir bijuši uzņēmuma izaugsmes atslēga.

Analītiķi norāda, ka pārdošanas apjomu palielināšanos Nike nodrošināja lielāka uzticība patērētāju vidū.

Ceturkšņa laikā Nike atpirka 7,5 miljonus savu akciju par aptuveni 607 miljoniem ASV dolāru, maksājot aptuveni 80,93 ASV dolāru par vienu akciju. Atpirktās akcijas ir gandrīz puse no kopējā akciju atpirkšanas plāna piecu miljardu ASV dolāru vērtībā. Plānu Nike valde uzsāka 2008. gada septembrī. Kopumā ir atpirkti 30,4 miljoni akciju par aptuveni 2,3 miljardiem ASV dolāru, par katru akciju maksājot vidēji 75,65 ASV dolārus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas Komisija (EK) ceturtdien sākusi padziļinātu izmeklēšanu saistībā ar ASV sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotāja Nike nodokļu norunām Nīderlandē.

EK rūpīgi izmeklēs Nike nodokļu norunas Nīderlandē, lai izvērtētu, vai tās atbilst Eiropas Savienības (ES) noteikumiem par valsts palīdzību, norādījusi ES konkurences komisāre Margrēte Vestagere. Viņa piebildusi, ka šajā izmeklēšanā komisija centīsies noskaidrot, vai vairākas nodokļu norunas gandrīz desmit gadu garumā sniegušas Nike negodīgu priekšrocību pār konkurentiem Nīderlandē.

Izmeklēšana koncentrēsies uz divām Nike Nīderlandē bāzētām struktūrvienībām, kuru maksātie nodokļi varētu neatspoguļot ekonomisko realitāti, vēsta EK.

EK skaidro, ka struktūrvienības Nike European Operations Netherlands BV un Converse Netherlands BV patiesībā nodarbina vairāk nekā 1000 cilvēku, un tās iesaistītas tirdzniecības un marketinga darbībās visā Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āzijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs adidas paziņojis, ka Krievijā slēgs 200 veikalus, šādu lēmumu skaidrojot ar rubļa vērtības krituma negatīvo ietekmi uz uzņēmuma darbību.

adidas jau pērnā gada augustā sāka pārskatīt attīstības stratēģiju Krievijā, ņemot vērā valsts ekonomikas problēmas. Tajā laikā uzņēmums paziņoja, ka 2014.gadā samazinās Krievijā atvēršanai paredzēto jauno veikalu skaitu no 150 līdz 80.

Taču ceturtdien adidas pavēstīja, ka šogad kompānija pasaulē slēgs 290 veikalu, no kuriem aptuveni 200 atrodas Krievijā. Vienlaikus uzņēmums gan nav atteicies no iepriekšējiem plāniem šogad Krievijā atvērt 100 jaunus veikalus.

Analītiķi vēsta, ka adidas lēmums slēgt Krievijā veikalus skaidrojams ar kompānijas optimizācijas pasākumiem un nepieciešamību atbrīvoties no zaudējumus nesošajiem veikaliem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā, Toma ielā 4 atvērts Adidas birojs, kas, kā norāda uzņēmuma pārstāvji, ir lielākais Baltijas valstīs.

Pirms septiņiem gadiem Adidas pārstāvniecība tika atvērta Baltijā un kopš tā brīža uzņēmums atbalstījis Baltijas valstu sportistus gan Olimpiskajās spēlēs, gan Pasaules un Eiropas čempionātos, gan arī citos nozīmīgos sporta pasākumos.

Adidas izveidotājs Ādolfs ”Adi” Dasslers pirmos sporta apavus, kopā ar brāli Rūdolfu izgatavoja savas mātes virtuvē. Pēc otrā pasaules kara brāļu ceļi pašķīrās un Adi Daslers 1948. gadā izveidoja kompāniju Adidas, bet Rūdolfs – Puma.

Oficiālu pārstāvniecību Adidas Latvijā atvēra 2006. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotāja "adidas" tīrā peļņa šogad pirmajā ceturksnī pieaugusi līdz 558 miljoniem eiro, salīdzinot ar 31 miljonu eiro attiecīgajā laika periodā pērn, teikts piektdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Tādējādi uzņēmuma peļņa pietuvojusies līmenim, kāds tika reģistrēts pirms koronavīrusa pandēmijas. 2019.gada pirmajos trīs mēnešos "adidas" peļņa veidoja 632 miljonus eiro.

Peļņas kāpumu veicinājusi pārdošanas apjoma palielināšanās.

"adidas" tirdzniecības apjoms pirmajā ceturksnī pakāpies par 20% un veidojis 5,3 miljardus eiro.

Uzņēmums norāda, ka pārdošanas apjoms Ķīnā pagājušajā ceturksnī pieaudzis par 156%, bet ASV un Eiropā - par aptuveni 8%.

"adidas" februārī paziņoja, ka nolēmis pārdot ar zaudējumiem strādājošo ASV meitasuzņēmumu "Reebok".

"adidas" iegādājās "Reebok" 2006.gadā par 3,1 miljardu eiro. Pašlaik "Reebok" vērtība ir apmēram 800 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daļa Latvijas, Lietuvas un Igaunijas Eiropas Parlamenta (EP) deputāti un valdību pārstāvji nosūtījuši vēstuli ASV un pasaules lielākajam mazumtirgotājam «Wal-Mart Stores Inc.», kurā aicina pārtraukt t-kreklu ar PSRS simboliku tirdzniecību, sociālajā tīklā «Facebook» norāda Eiropas Parlamenta (EP) deputāte Sandra Kalniete (V).

«Wal-Mart pārdod t-kreklus ar totalitārā režīma, kurš nogalināja miljonus, simboliku,» raksta Kalniete, kura ir viena no šīs vēstules parakstītājām.

Viņa norāda, ka vēstulē aicina mazumtirgotāju demonstrēt korporatīvo atbildību, cienīt to cilvēku atmiņu, kas cietuši no Padomju totalitārā režīma un nekavējoties pārtraukt šādu preču tirdzniecību.

Vēstuli parakstījuši četri Lietuvas politiķi un trīs Igaunijas politiķi, kuru vidū ir arī Igaunijas tieslietu ministrs Urmass Reinsalu. No Latvijas vēstuli parakstījis arī EP deputāts Krišjānis Kariņš (V).

Kā liecina eiroparlamentārietes sociālā tīkla ierakstam pievienotais attēls no «walmart.com» interneta veikala, par 19,99 ASV dolāriem (17 eiro) tiek pārdots sarkans vīriešu t-krekls, uz kura attēlota piecstaru zvaigzne, kā arī sirpis un āmurs un uzraksts «CCCP».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts ieņēmumu dienesta (VID) muitas amatpersonas, izskatot administratīvā pārkāpuma lietu par muitas režīma piemērošanu kontrafaktām precēm, pieņēma lēmumu konfiscēt kādam uzņēmumam izņemtās preces – 13 616 apavu pārus, kuru atsevišķi elementi bija sajaucami līdzīgi uzņēmuma Adidas AG reģistrētajai preču zīmei.

2011.gada 30.jūlijā VID muitas amatpersonas Liepājas ostas muitas kontroles punktā veica fizisko kontroli kādai Ķīnā ražotu apavu kravai. Muitas kontroles laikā muitas amatpersonām radās aizdomas par iespējamu uzņēmuma Adidas AG intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, jo kravā atradās apavi, kuru vairāki būtiski elementi bija sajaucami līdzīgi uzņēmuma Adidas AG reģistrētajai preču zīmei.

Kravā esošo apavu paraugi tika nodoti ekspertīzes veikšanai uzņēmuma Adidas AG intelektuālā īpašuma tiesību pārstāvim Latvijā. Ekspertu sniegtais atzinums apliecināja, ka daļa no kravā esošajiem apaviem – 13 616 pāri – ir kontrafaktas preces, kas pārkāpj uzņēmuma Adidas AG intelektuālā īpašuma tiesības.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

T/c Domina Shopping ar modes skati, ko izdejoja Līgas Libertes dejas teātra dejotājas un deju grupa Schytians, atvērts pirmais adidas Group apģērbu un sporta aprīkojuma veikals Latvijā.

Pasākumā piedalījās vairāki pazīstami sportisti.

Lai varētu atvērt adidas franšīzes veikalu Latvijā, bijis rūpīgi jāievēro daudzus kvalitātes un zīmola kritērijus, jo adidas Group rūpīgi sekojot to ievērošanai visās pasaules valstīs.

Jaunā veikala īpašnieki ir R&E Sport, kas ieguvis tiesības atvērt franšīzes veikalus Baltijas valstīs. Sadarbības līgums dod iespējas izmantot adidas, adidas Originals un Reebok zīmolu, kā arī ražošanas tehnoloģiju un uzņēmējdarbības modeli. Līdz šim R&E Sport ir atvēruši 3 franšīzes veikalus Lietuvā – Viļņā, Kauņā un Šauļos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Adidas daļu preču ražos Eiropā

LETA,27.03.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs Adidas prezentējis restrukturizācijas plānu, kas paredz daļu no precēm ražot Eiropā, nevis Āzijā.

Uzņēmuma vadītājs Herberts Hainers norāda, ka mēs atgriezīsim ražošanu tur, kur ir mūsu galvenie tirgi.

adidas cer, ka šīs izmaiņas palīdzēs kompānijai nodrošināt krietni ātrāku jaunu produktu pieejamību, kā arī palielinās tīro peļņu līdz 2020.gadam par 15% gadā.

Uzņēmums šādas izmaiņas iecerējis, tam cenšoties apturēt konkurenta Nike tirgus daļas pieaugumu.

adidas arī paziņoja, ka šobrīd izmēģina automatizētas ražošanas līnijas, kas paātrinātu ražošanu un nodrošinātu klientiem iespēju personalizēt savus pirkumus.

Stratēģiskais plāns arī paredz, ka uzņēmums investēs, lai piesaistītu talantīgus darbiniekus un attīstītu marketingu Losandželosā, Ņujorkā, Londonā, Parīzē, Šanhajā un Tokijā.

Komentāri

Pievienot komentāru