Interneta veikals 220.lv tuvāko gadu laikā investēs 1 milj. eiro mobilās aplikācijas un mobilās mājas lapas versijas attīstībā ar mērķi pilnveidot mobilo platformu lietošanas funkcionalitāti un sekmēt jaunu klientu piesaisti, informē uzņēmuma 220.lv mārketinga vadītāja Kristīne Kalēja.
Līdz šim ieguldītās investīcijas mobilās vides attīstībā sasniegušas 300 000 eiro.
Saskaņā ar interneta veikala 220.lv apkopotajiem datiem 2017. gadā par 25% palielinājies pirkumu skaits, kas veikti no mobilajām ierīcēm. Tā ir likumsakarīga tendence, jo ar katru gadu Latvijā pieaug viedtālruņu lietotāju skaits, kā arī nostiprinās iedzīvotāju paradumi pāriet uz mobilu dzīvesveidu. Reaģējot uz šo tendenci, uzņēmums mērķtiecīgi attīsta mobilo platformu, investīcijas katru gadu dubultojot.
Pēc pētījumu kompānijas RAIT datiem, patērētāji arvien biežāk pieslēdzas internetam, izmantojot tieši mobilās ierīces. 2016.gadā pieaugums sasniedza 85%. Interneta veikals 220.lv uzsver, ka šī tendence ievieš straujas korekcijas paradumos, kā tiek veikti pirkumi tiešsaistē, kas tirgotājiem nozīmē jaunus izaicinājumus.
Analizējot, kā mobilās ierīces tiek izmantotas iepērkoties, jāatzīst, ka tām ir liela loma arī veikalos klātienē. Pētījumu kompānijas RAIT dati liecina, ka aptuveni 59% patērētāju iepērkoties izmanto mobilo telefonu veikalā, lai izdarītu izvēli, atrastu labāko cenu, salīdzinātu dažādu modeļu vai krāsu pieejamību atkarībā no preces veida u.tml.