2010. gadā Vitol Grupas tirgotie apjomi pieauga par 25% līdz aptuveni 394 miljoniem metrisko tonnu (mt), salīdzinot ar 316 miljoniem mt 2009. gadā. Pieaugumu galvenokārt ietekmēja lielāki jēlnaftas, elektroenerģijas un dabas gāzes apjomi.
2010. gadā ieņēmumi sasniedza 195 miljardus ASV dolāru, kas ir par 36% vairāk salīdzinājumā ar 143 miljardiem dolāru 2009. gadā. Pieaugumu veicināja pieaugošie apgrozītie apjomi un augstāka vidējā naftas cena – 79.50 ASV dolāri par barelu salīdzinājumā ar 62 dolāriem par barelu 2009. gadā.
Papildus Vitol tirdzniecības biznesam, kas ir uzņēmuma galvenais darbības virziens, arī terminālu uzņēmums VTTI un izpētes un ražošanas nozares 2010. gadā piedzīvoja izaugsmi.
«Lai arī tirdzniecība visā 2010. gadā bija apgrūtināta, Vitol Group sniegums bija pārliecinošs. Mēs piedzīvojām tirgoto apjomu pieaugumu par 25%, un vienlaikus vērā ņemama izaugsme bija vērojama jēlnaftas, dabas gāzes un elektroenerģijas jomās. Mēs pārdevām 50% mūsu uzglabāšanas un terminālu uzņēmuma VTTI Malaizijas uzņēmumam MISC Berhad, kas sniedz mums stingru pamatu turpmākajai attīstībai. Vitol Aviation un nesen iegādātie Shell naftas pārstrādes uzņēmumi 14 Āfrikas valstīs ļauj mums pietuvoties patērētāju tirgiem, kā arī, iespējams, nākotnē izveidot papildu sinerģijas ar mūsu tirdzniecības aktivitātēm. Mēs plānojam ieguldīt abos šajos uzņēmējdarbības virzienos un attīstīt tos,» sacīja Vitol Group prezidents Īens Teilors.
Raugoties nākotnē, Vitol cer, ka tirdzniecības nosacījumi paliks konkurētspējīgi arī 2011. gadā. Neskatoties uz dažām ieilgušām neskaidrībām, globālās ekonomikas nākotnes perspektīvas ir stabilas, un var cerēt uz vērā ņemamu enerģijas pieprasījuma pieaugumu, sevišķi strauji augošajās Āzijas ekonomikās, Tuvajos Austrumos un Dienvidamerikā. Naftas tirgū pieprasījuma pieaugums un krājumu samazināšanās nozīme to, ka OPEC valstīm būs jānodrošina lielākas piegādes tirgū, lai novērstu enerģijas cenu kāpumu un iespējamo ekonomikas izaugsmes apdraudējumu.
Vitol Group pieder arī Ventspils naftas termināļa akcijas, kā arī pastarpināti Latrostrans un Latvijas Kuģniecība.