Visus pasažieru un kravas prāmju termināļa celtniecības darbus līdz pat brigadiera līmenim Klaipēdas ostā veiks a/s Latvijas tilti strādnieki.
Jau ziņots, ka viens no Latvijas lielākajiem būvniecības uzņēmumiem a/s Latvijas tilti uzvarējis Klaipēdas ostas pārvaldes rīkotajā konkursā un par 112,46 miljoniem Lietuvas litu jeb aptuveni 22,77 miljoniem latu būvēs pasažieru un kravas prāmju termināli, liecina informācija Klaipēdas ostas pārvaldes mājaslapā.
Latvijas tiltu padomes priekšsēdētājs Aleksandrs Milovs skaidroja, ka Latvijas tiltu speciālisti veiks arī visus tos darbus, kas saistīti ar kompānijai piederošas speciālās tehnikas pielietojumu jūras celtniecībā.
Vispārējo standarta celtniecības darbu veikšanā iespējama vietējo strādnieku piesaiste, piebilda Milovs.
«Galvenos būvdarbu veidus Klaipēdas ostā, kas saistīti ar jūras celtniecību - piestātņu izbūvēšanu, betonēšanas darbus un citus, Latvijas tilti veiks pašu spēkiem. Darbos tiks iesaistīta Latvijas tiltiem piederošā dzelzsbetona konstrukciju rūpnīca, kurā tiks izgatavotas betona plāksnes un celtniecības metālkonstrukciju rūpnīca, kurā veiks karkasu un citu metāla konstrukciju izgatavošana. Tajā pat laikā, lai veiktu atsevišķus, uzņēmumam neraksturīgus darbu veidus, mēs plānojam piesaistīt darbu apakšuzņēmējus, dodot priekšroku lietuviešu firmām,» skaidroja Milovs.
Kā ziņots, Latvijas tilti par konkursa uzvarētājiem tika atzīti, jo Latvijas uzņēmuma piedāvātā cena bija zemākā. Sākotnēji bija plānots, ka pasažieru un kravas prāmju termināla būve Klaipēdas ostai izmaksās 172,6 miljonus litu jeb aptuveni 34,83 miljonus latu.
Konkursā, kurš tika izsludināts 2009.gada 25.septembrī, tika saņemti desmit piedāvājumi, bet četri no tiem tika atzīti par konkursa nosacījumiem neatbilstošiem.
Aiz latviešiem otrajā vietā konkursā palikusi Igaunijas būvniecības kompānija Merko Ehitus, kura bija izteikusi piedāvājumu termināli uzbūvēt par 120,74 miljoniem litu jeb aptuveni 24,45 miljoniem latu.