Jaunākais izdevums

Sadzīves elektronikas tirgotāja Euronics veikala izveidē Stockmann universālveikalā investēs ap 250 000 eiro, atklāj SIA Euronics Latvia pārstāve Eva Volanska.

Viņa norāda, ka jaunā veikala platība būs 460 kvadrātmetri, tas būs izvietots universālveikala Stockmann ceturtajā stāvā.

Jaunā veikala atklāšana paredzēta 4.septembrī.

Šā gada sākumā Stockmann grupa pieņēma lēmumu mainīt stratēģiju un pastiprināt savu pozīciju tirgū, piedāvājot daļu no telpām nomai. Lai šo mērķi realizētu, Stockmann nekustamā īpašuma departaments ir sācis sadarbību ar Colliers.

Septembra sākumā viens no lielākajiem elektronikas veikalu tīkliem Euronics piedāvās plašu elektronikas preču sortimentu universālveikala ceturtajā stāvā. Savukārt universālveikala Stockmann pirmajā stāvā starptautiskais kafejnīcu tīkls Costa Coffee durvis klientiem vērs augusta otrajā pusē.

Euronics ir sadzīves elektronikas veikalu grupa Eiropā, kuru pārstāv 5541 uzņēmums un vairāk nekā 11 500 veikali Eiropā un Austrālijā.

Euronics veikali, kas aizņem 2,7 miljonus kvadrātmetru lielu platību, ikdienā nodrošina darbu vairāk nekā 50 000 cilvēku. Veikalu grupa Euronics nodibināta 1990.gadā piecās Eiropas Savienības dalībvalstīs: Vācijā, Itālijā, Spānijā, Nīderlandē un Beļģijā. 15 gadu laikā Euronics ar 9456 veikaliem 27 valstīs ir kļuvis par vienu no lielākajiem elektrotehnikas tirgotājiem Eiropā.

Pirmie Euronics veikali Latvijā atvērti 2006.gadā.

Kā liecina Firmas.lv informācija, Euronics Latvia pērn apgrozīja 18,52 miljonus eiro, kas ir par 31% vairāk nekā 2013.gadā, kad uzņēmums apgrozīja 14,14 miljonus eiro. Uzņēmuma peļņa pērn bija 207 707 eiro, kas ir nedaudz mazāk nekā 2013.gadā, kad peļņa bija 212 139 eiro.

SIA Euronics Latvia dibināta 2006.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2845 eiro. Euronics Latvia pieder Igaunijā reģistrētai kompānijai Raglor.

Stockmann Oyj Abp ir Somijas mazumtirdzniecības uzņēmums, kuram pieder arī savi tirdzniecības centri Baltijā, Skandināvijā un Sanktpēterburgā. Tas dibināts 1862.gadā, uzņēmuma galvenais birojs atrodas Helsinkos. Stockmann akcijas tiek kotētas biržā NASDAQ OMX Helsinki.

SIA Stockmann pērn cietis zaudējumus 176 932 eiro apmērā, liecina Firmas.lv informācija. 2013.gadā uzņēmums strādāja ar peļņu 632 506 eiro apmērā. Tikmēr Stockmann apgrozījums pērn bijis 59,11 miljoni eiro, kas ir par 3% mazāk nekā 2013.gadā, kad apgrozījums bija 61,04 miljoni eiro.

Stockmann pārstāvji iepriekš aģentūrai LETA norādīja, ka kritums pagājušā gada darbības rezultātos ir skaidrojams ar to, ka līdz 2013.gada oktobrim uzņēmuma Stockmann sastāvā bija arī apģērbu tirdzniecības tīkla Seppälä veikali.

Stockmann direktore Rīgā Dace Goldmane piebilda, ka Rīgas Stockmann pagājušajā gadā kopumā sasniedzis labākos rezultātus Somijas mazumtirdzniecības uzņēmuma Stockmann veikalu ķēdē.

Stockmann ķēdē ir 16 universālveikali Somijā, Krievijā, kā arī Latvijā un Igaunijā. Tallinas un Rīgas veikali vairākus gadus pēc kārtas uzrādījuši stabilus rezultātus.

Stockmann grupas kopējais apgrozījums pērn samazinājās līdz 1,88 miljardiem eiro, savukārt Baltijas valstīs - Tallinā un Rīgā - Stockmann apgrozījums pērn palielinājies par 2%, sasniedzot 98,6 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā "Spice Home" durvis vērs "Euronics" elektronikas un sadzīves tehnikas veikals, kur, investējot 2 miljonus eiro, realizēta Baltijas valstīs vēl nebijusi interjera dizaina koncepcija - visas preces būs iespējams novērtēt mājīgā vidē.

Dizainu ir veidojis Igaunijas arhitektu birojs “Ako In”.

"Euronics" jaunā veikala kopējā platība būs 2600 kvadrāmetri. Līdz ar to tas būs lielākais šāda tipa veikals un lielākais "Euronics" veikals Latvijā. Šeit varēs apskatīt un uz vietas arī iegādāties vairāk kā 6000 preču. Šis ir pirmais "Euronics" jaunās iekštelpu dizaina koncepcijas veikals Baltijas valstīs, pēc kura parauga drīzumā tiks veidoti un atvērti "Euronics" veikali arī citu Baltijas valstu pilsētās.

"Šobrīd mūsu mērķis ir izveidot lielāko un modernāko elektronikas un sadzīves tehnikas veikalu Latvijā. Jaunā "Euronics" veikala iekštelpās daudz izmantotas koka mēbeles. Lai tās visas saražotu un veikals tiktu atvērts laikā, tika piesaistīti vairāki ražotāji," saka Dmitrijs Dzenis, "Euronics Latvia" vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Investējot aptuveni 500 000 eiro, Euronics atver lielāko elektronikas veikalu Latvijā

Dienas Bizness,11.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sadzīves elektronikas tirgotājs Eiropā Euronics uzsācis ievērojamu tirdzniecības tīkla paplašināšanu Baltijā. Rīgā, tirdzniecības centrā Mols veikta esošā Euronics veikala pārbūve. Rekonstrukcijā ieguldot aptuveni 500 000 eiro, izveidots viens no lielākajiem sadzīves elektronikas preču veikaliem visā Baltijā, informē uzņēmumā.

Euronics veikala telpas tirdzniecības centrā Mols tagad kļuvušas divreiz lielākas sasniedzot 2000 m2 platību, kas atbilst Eiropā pieņemtajam XXL standartam. Veikala piedāvājumā ir viedtālruņi, portatīvā audiotehnika, fotoaparāti, datortehnika, virtuves tehnika, televizori, veļas mazgājamās mašīnas, ledusskapji un citas preces, informē Euronics Baltic attīstības vadītājs Urmas Arula.

Tuvākajā laikā plānots rekonstruēt arī citus Euronics veikalus. Rīgā papildus jau esošajiem veikaliem plānots atvērt arī vairākus jaunus, stāsta U. Arula.

Euronics ir viena no redzamākajām sadzīves elektronikas veikalu grupām Eiropā, kuru pārstāv 5541 uzņēmumi un vairāk nekā 11500 veikali Eiropā un Austrālijā. Euronics veikali, kas aizņem 2,7 miljonus kvadrātmetru lielu platību, ikdienā dod darbu vairāk nekā 50000 cilvēku. Veikalu grupa Euronics nodibināta 1990. gadā 5 dalībvalstīs: Vācijā, Itālijā, Spānijā, Nīderlandē un Beļģijā. 15 gadu laikā Euronics ar 9 456 veikaliem 27 valstīs ir kļuvis par vienu no vadošajiem elektrotehnikas tirgotājiem Eiropā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā un Igaunijā strādājošā tehnoloģiju mazumtirdzniecības grupa Euronics iegādāsies UAB Avitelos prekyba, kas ir viena no lielākajām elektronikas mazumtirdzniecības ķēdēm Lietuvā.

Euronics izpilddirektors Igaunijā un Latvijā Āre Koppels (Aare Koppel) norāda, ka uzņēmuma iegāde sekmēs Avitelos prekyba pozīciju nostiprināšanos Lietuvas tirgū: “Izmantojot Euronics zināšanas un infrastruktūru, Avitelos prekyba var kļūt par lielāko tehnoloģiju mazumtirgotāju Lietuvā.”

Noslēdzoties iegādes darījumam, Euronics kļūs par ietekmīgāko plaša patēriņa elektronikas mazumtirdzniecības ķēdi Baltijas valstīs. Uzņēmumu grupā kopumā strādās 900 darbinieki visās trīs Baltijas valstīs: gandrīz 500 Igaunijā, 250 Lietuvā un 150 Latvijā. Mazumtirdzniecības tīkls visās trīs valstīs ietvers gandrīz 50 veikalus, kas darbosies 29 dažādas pilsētas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Euronics mazumtirdzniecības grupa ir pabeigusi Lietuvas mazumtirdzniecības ķēdes Avitelos Prekyba iegādi, kļūstot par lielāko elektronikas mazumtirgotāju Baltijas valstīs.

Kompānija Igaunijā un Latvijā darbojas ar Euronics zīmolu, savukārt Lietuvā turpinās darboties ar zīmoliem Avitela un ElektroMarkt.

Līdz ar darījuma pabeigšanu Euronics ir kļuvis par starptautisku uzņēmumu ar ievērojamu klātbūtni tirgū visās trīs Baltijas valstīs. Kopumā grupā tagad darbosies gandrīz 50 veikali 29 dažādās pilsētās. Kopumā visās trīs valstīs uzņēmumā strādā 900 darbinieki, tostarp aptuveni 500 Igaunijā, 250 Lietuvā un 150 Latvijā.

Euronics izpilddirektors Latvijā un Igaunijā Āre Koppels (Aare Koppel): “Spēcīgas starptautiskas kompānijas izveide, kas darbojas visas trīs Baltijas valstīs, ir lieliska ziņa, īpaši mūsu klientiem. Pasaules mērogā Baltijas valstis katra atsevišķi ir salīdzinoši mazs tirgus, neraisot pārlieku aktīvu interesi no starptautisko tehnoloģiju ražotāju puses. Savukārt tagad visās trīs Baltijas valstīs darbosies viena grupa, padarot tirgu nozīmīgāku un nostiprinot sarunu pozīcijas ar piegādātājiem. Šīs jaunās pozīcijas nodrošinās labāku preču izvēli un ātrākas piegādes visās trīs Baltijas valstīs.”

Komentāri

Pievienot komentāru
Sakaru tehnoloģijas

Tirgotājs: Augstā iPhone X cena nav šķērslis pieprasījumam arī Latvijā

Rūta Lapiņa,03.11.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

3. novembrī pasaulē, un arī Latvijā, oficiāli sākta daudz aprunātā Apple iPhone X tirdzniecība. Jaunā viedierīce tiek uzskatīta par vienu no inovatīvākajām un arī dārgākajām ierīcēm pasaulē.

Uzņēmuma «Euronics» dati liecina, pircēju vēlme iegādāties aizvien jaunākus un labākus tālruņu modeļus arī Latvijā ik gadu pieaug, un paredzams, ka tuvākajā nākotnē šī tendence saglabāsies, uzskata «Euronics» mazumtirdzniecības vadītājs Dmitrijs Dzenis. Viņš gan vienlaikus norāda – sabiedrība Latvijā arī vērtē, kā nepārmaksāt.

«Euronics» pārstāvis atzīmē, ka telefoni ir viena no visātrākajām aprites precēm elektronikā, un droši varot apgalvot, ka ar katru jaunu tālruņa modeli interese pieaug, jo cilvēki vēlās iegādāties jaunāko, kas tirgū pieejams. Tehnoloģijas attīstās ļoti strauji, un ar katras nākamās ierīces iznākšanu tiek uzstādīta aizvien augstāka kvalitātes un tehnoloģisko iespēju latiņa. Produkta popularitāti arī nosakot tas, cik veiksmīgs ražotājiem produkts izdevies salīdzinot ar konkurentiem – gan tehnoloģisko jauninājumu, gan dizaina ziņā, vai tas būtiski atšķiras no iepriekšējā modeļa. To apstiprina, piemēram, iPhone 7 labie pārdošanas rezultāti.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Euronics audzē apgrozījumu par piektdaļu

Žanete Hāka,29.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Finanšu ziņā veiksmīgu 2014. gadu aizvadījis mazumtirdzniecības uzņēmums SIA Euronics Latvia, liecina Lursoft dati.

Aplūkojot Euronics Latvia iesniegto 2014. gada pārskatu, redzams, ka tā neto apgrozījums sasniedza 18,516 miljonus eiro. Euronics Latvia apgrozījums pērn, salīdzinot ar 2013. gadu, palielinājās par vairāk nekā 20%. Uzņēmuma peļņa pagājušajā gadā saglabājās iepriekšējā gada līmenī, sasniedzot 207,707 tūkstošus eiro pēc nodokļu nomaksas. Euronics Latvia 2014. gadā bija darba devējs 88 darbiniekiem.

Igauņu uzņēmumam Raglor piederošā Euronics Latvia veiktie nodokļu maksājumi Latvijas kopbudžetā pērn sasniedza 2,168 miljonus eiro.

Euronics ir elektronikas veikalu grupa Eiropā, kurā ietilpst vairāk nekā pieci tūkstoši uzņēmumu visā Eiropā un Austrālijā, un tajos ietilpst vairāk nekā 11 tūkstoši veikalu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Elektronikas un sadzīves tehnikas mazumtirgotājs SIA «Euronics Latvia» 2017.gadā palielināja apgrozījumu par 14,4%, salīdzinot ar 2016.gadu, tam sasniedzot 26,777 miljonus eiro, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Savukārt uzņēmuma peļņa pēc nodokļiem samazinājās par 4,9% un bija 626 tūkstoši eiro.

Uzņēmums 2017.gadā sasniedzis noteiktos mērķus pilnā apjomā, sacīts tā gada pārskatā.

2017.gada jūnijā SIA «Euronics» veica rekonstrukciju tā veikalā tirdzniecības centrā «Alfa», kā rezultātā dubultota veikala tirdzniecības platība, atjaunots tirdzniecības zāles aprīkojums un veikti citi uzlabojumi, kā arī paplašināts piedāvātās tehnikas sortiments.

Pagājušajā gadā uzņēmums nodarbināja vidēji 109 darbiniekus, kas bija par trim mazāk nekā gadu iepriekš. Uzņēmumam šobrīd ir septiņi veikali dažādos tirdzniecības centros Rīgā, kā arī tas tirgo preces interneta veikalā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada vasaras beigās Stockmann universālveikalā parādīsies divi jauni nomnieki, aģentūru LETA informē starptautisko nekustamā īpašuma konsultantu kompānija Colliers International Latvia (Colliers).

Šī gada sākumā Stockmann grupa pieņēma lēmumu mainīt stratēģiju un pastiprināt savu pozīciju tirgū, piedāvājot daļu no telpām nomai. Lai šo mērķi realizētu, Stockmann nekustamā īpašuma departaments ir sācis sadarbību ar Colliers.

Septembra sākumā viens no lielākajiem elektronikas veikalu tīkliem Euronics piedāvās plašu elektronikas preču sortimentu universālveikala ceturtajā stāvā. Savukārt universālveikala Stockmann pirmajā stāvā starptautiskais kafejnīcu tīkls Costa Coffee durvis klientiem vērs jau augusta otrajā pusē.

Patlaban turpinās aktīvs darbs pie jaunās koncepcijas īstenošanas un jaunu nomnieku piesaistes, norāda Colliers.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirdzniecības uzņēmums SIA Stockmann pagājušajā gadā cietis zaudējumus 653 671 eiro apmērā, kas ir par gandrīz 30% mazāk nekā 2015.gadā, kad uzņēmuma zaudējumi bija 930 626 eiro, bet šogad Stockmann plāno gūt peļņu, teikts uzņēmuma gada pārskatā par 2016.gadu.

Zaudējumus plānots segt no nākamo gadu peļņas. Tikmēr šogad vēl plānots palielināt tirdzniecības apjomus, klientu skaitu, kā arī veikt mārketinga pasākumus.

Iepriekš jau vēstīts, ka Stockmann apgrozījums pērn bija 51,6 miljoni eiro, kas ir par gandrīz 5% mazāk nekā gadu iepriekš, informēja uzņēmumā. Uzņēmuma apgrozījums 2015.gadā bija 54,241 miljoni eiro.

Pēdējos divus gadus "Stockmann" vadība veltījusi uzmanību darbības fokusa maiņai, līdz ar to pārkārtojumu laikā apgrozījuma un rentabilitātes rādītāji nevarēja būt ar pozitīvu tendenci. Uzņēmums pārtrauca tirgot vairākas preču grupas un pārkārtoja darbību atbilstoši jaunās stratēģijas noteiktajiem virzieniem. 2016.gada otrajā pusgadā uzņēmums guva pārliecību par veikto pārmaiņu efektivitāti, jo apgrozījuma samazinājums bija par 0,8%, salīdzinot ar 2015.gada otro pusgadu," norādīja Kokina.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas mazumtirgotājs "Stockmann" restrukturizācijas ietvaros par 87 miljoniem eiro pārdevis tirdzniecības centrus Rīgā un Tallinā Igaunijas kompānijai "Viru Keemia Grupp" (VKG), teikts kompānijas paziņojumā biržai "Nasdaq".

"Stockmann" iegūtos līdzekļus izmantos parādu slodzes mazināšanai, kā arī turpinās izmantot tirdzniecības centrus kā īrnieks.

"Mēs esam priecīgi, ka atradām Baltijas valstīs stabilu un uzticamu īpašnieku nekustamajam īpašumam, kas vēlas attīstīties, un sola, ka "Stockmann" turpinās tur savu darbību," pavēstīja "Stockmann" izpilddirektors Jari Latvanens.

"Mēs esam priecīgi kļūt par "Stockmann" partneriem Baltijas valstīs. Abi nekustamie īpašumi atrodas ārkārtīgi labās vietās," paziņojis VKG investīciju nodaļas vadītājs Stens Pisangs.

"Stockmann" universālveikals Tallinā tika atvērts 1996.gadā, bet Rīgā - 2003.gadā, liecina informācija "Stockmann" mājaslapā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Zīmola Stockmann vēsture Latvijā

Laura Mazbērziņa,18.05.2018

Tālāk galerijā skatāmas vēsturiskās fotogrāfijas, kas saistītas ar «Stockmann» Rīgā! Piemēram, šajā fotogrāfijā redzams būvniecības process 2003. gadā.

Foto: no personīgā arhīva

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2018. gads ir universālveikala «Stockmann» jubilejas gads. «Stockmann» Rīgā atvērts 2003.gada oktobrī. Jubilejas gadā universālveikals modernizācijā ieguldīs 220 tūkstošus eiro, turpinot digitalizēt pakalpojumus klientiem.

«Stockmann» vietas izvēle notika ilgstoši, tā tika izvēlēta 5 gadu laikā. Universālveikala atvēršanai Rīgā tika meklēta vieta pilsētas centrā, kura labi pieejama iedzīvotājiem un pilsētas viesiem. Viena no sākotnēji iecerētām vietām bijusi ēka, kur iepretim stacijai tagad atrodas «McDonald`s» restorāns. Tomēr «Stockmann» iegādājās esošo vietu, kur bija iesākta un nepabeigta autostāvvietas būvniecība.

Narvesen zīmola vēsture

Zīmola Olainfarm vēsture

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas mazumtirdzniecības kompānija «Stockmann» ir parakstījusi līgumu, kas paredz pārdot pēdējo universālveikalu Krievijā - tirdzniecības centru «Ņevskij centr» Sanktpēterburgā, teikts uzņēmuma publiskotajā paziņojumā.

Tirdzniecības centru «Ņevskij centr» par 171 miljonu eiro iegādāsies «PPF Real Estate». Darījumu plānots pabeigt līdz 2018.gada beigām.

«Šis pārdošanas darījums nodrošinās «Stockmann» iespēju pilnībā koncentrēties uz tirdzniecības centru attīstīšanu Somijā un Baltijas valstīs. Tajā pašā laikā tas dod mums finansiālu elastību un iespēju nostiprināt koncerna bilanci,» skaidro «Stockmann» vadītājs Lauri Veijalainens.

«Ņevskij centr» tika atvērts 2010.gada beigās un tajā šobrīd atrodas vairāk nekā 90 mazumtirgotāji un biroju īrnieki. Centra kopējā platība ir 46 tūkstoši kvadrātmetru.

Šis bija pēdējais «Stockmann» aktīvs Krievijā, kur pirms trīs gadiem kompānija sāka pārdot vai iznomāt visus savus universālveikalus. Par tiesībām nomāt piecus Somijas tīkla veikalus Maskavā un vienu Sanktpēterburgā un Jekaterinburgā Jakova Pančenko kompānija «Reviva Holding» samaksāja piecus miljonus eiro. Pēc darījuma «Stockmann» aktīvu portfelī Krievijā palika tikai «Ņevskij centr» Sanktpēterburgā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Redzamākās izmaiņas Rīgas universālveikalā Stockmann ir Seppala aiziešana un Costa kafejnīcas un elektropreču tirgotāja Euronics ienākšana; Somijā un Krievijā bizness mainās krietni vairāk , trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Šī gada sākumā Stockmann grupa pieņēma lēmumu mainīt stratēģiju un pastiprināt savu pozīciju tirgū, piedāvājot daļu no telpām nomai, iepriekš vēstīja Db.lv. Kā uzņēmumam ar pārmaiņām Latvijā veicies, intervijā stāsta Rīgas universālveikala direktore Dace Goldmane. Ar viņu DB tiekas neilgi pirms Stockmann Trakajām dienām. Vaicāta, kāds ir šī pasākuma pienesums, D. Goldmane atbild, ka šī ir viena no universālveikala lielākajām kampaņām, kas stāv līdzās Ziemassvētkiem. Trakās dienas notiek divas reizes gadā un kopējais abu kampaņu apgrozījums ir pielīdzināms vidēji viena mēneša apgrozījumam universālveikalā. Tā apgrozījums Latvijā pērn pieauga par 5%, sasniedzot 44,6 miljonus eiro, šogad gan nav vērojams apgrozījuma pieaugums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas mazumtirdzniecības grupas "Stockmann" direktoru padome nolēmusi sākt stratēģisku izvērtējumu, lai grupas darbības centrā izvirzītu zīmolu "Lindex" un, iespējams, mainītu grupas nosaukumu uz "Lindex Group", kā arī izpētītu "Stockmann" universālveikalu biznesa stratēģiskās alternatīvas, teikts "Stockmann" paziņojumā Helsinku biržai.

Tajā norādīts, ka iespējamā nosaukuma maiņa labāk atspoguļotu apģērbu tirdzniecības struktūrvienības "Lindex" lomu grupas uzņēmējdarbībā. 2022.gadā ar ieņēmumiem 661 miljona eiro apmērā "Lindex" nodrošināja vairāk nekā divas trešdaļas no "Stockmann" grupas ieņēmumiem, bet ar pamatdarbības peļņu 90 miljonu eiro apmērā "Lindex" bija galvenais peļņas avots "Stockmann" grupā.

Iespējamā nosaukuma maiņa gan neietekmētu "Stockmann" universālveikalus, kas turpinātu darboties ar "Stockmann" zīmolu, sacīts paziņojumā.

Izpētot stratēģiskās alternatīvas "Stockmann" universālveikalu biznesam, uzņēmums izvērtēs, kāda būtu labākā vide biznesa attīstībai nākotnē. Šīs iespējas ietvers uzņēmuma neatkarības palielināšanu grupas ietvaros, iespējamo īpašnieku maiņu vai stratēģisko partnerību apsvēršanu, vai arī darbības turpināšanu pašreizējā struktūrā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2017. gadā SIA STOCKMANN plāno 4% apgrozījuma pieaugumu Latvijā. Pabeigta biznesa stratēģijas ieviešana, kas tika uzsākta 2015. gadā.

Dace Goldmane, universālveikala Stockmann direktore Latvijā, norāda, ka «jaunā stratēģija, kuras ieviešana visos Stockmann grupas uzņēmumos notika pēdējo divu gadu laikā, ir radījusi pamatu darbības rādītāju paaugstināšanai, plānojot gan apgrozījuma, gan rentabilitātes pieaugumu 2017. gadā. Pērn SIA Stockmann apgrozījuma apjoms bija 51,6 miljoni eiro, šogad to plānots palielināt par 4%. Kopējās tirgus tendences Latvijā neuzrāda strauju pieprasījuma kāpumu. Apgrozījuma pieaugumu plānojam, izmantojot Stockmann iespēju operatīvi piedāvāt Somijas un citos tirgos aktuālās preces Latvijas klientiem. Pēc Stockmann grupas investīciju projekta realizēšanas, 2017. gadā darbu sācis viens no modernākajiem loģistikas centriem Eiropā. Tas ļauj preces Latvijā saņemt daudz operatīvāk un neveido papildus loģistikas izdevumus. Savukārt, Stockmann pārtikas grupa realizē atšķirīgu konceptu, piedāvājot pieprasījumam īpaši izvēlētus pārtikas produktus. 2017. gada pirmajos divos mēnešos tas ļāvis sasniegt par 3% lielāku pieaugumu, nekā tas vērojams kopumā šajā segmentā Latvijā.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Universālveikals "Stockmann" atklājis interneta veikalu, kur varēs iegādāties modes un mājas preces, informē uzņēmumā.

Piegāde klientiem tiks veikta no centrālās noliktavas Somijā. "Stockmann" paredz, ka piegāde ilgs no 3 līdz 7 darba dienām. Klientam būs iespēja saņemt preci "Omniva" pakomātos un tās piegāde būs bez maksas.

"E-veikala atvēršana Latvijā bija "Stockmann" attīstības plānos tuvākajā laikā, bet ņemot vērā negaidīto un visus ietekmējošo situāciju pasaulē, esam gandarīti, ka spējām interneta veikalu sagatavot un atvērt trīs nedēļu laikā. Mēs turpinām darbu pie "stockmann.lv" e-veikala attīstības kosmētikas un pārtikas segmentā, lai jau šogad papildinātu e-veikalu arī šajās kategorijās," saka "Stockmann" Rīga direktore Dace Goldmane.

E-veikala platforma šobrīd ir balstīta uz Somijas e-veikala bāzes, tā ir paredzēta gan Latvijas, gan Igaunijas tirgum un tāpēc pašlaik pieejama tikai angļu valodā. Visi noteikumi un klientu atbalsts ir nodrošināts valsts valodā. Pārtikas un kosmētikas nodaļu preces pagaidām nav iespējams iegādāties interneta veikalā stockmann.lv, šobrīd tiek aktīvi strādāts pie tā, lai varētu nodrošināt arī šo preču iegādi attālināti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas universālveikals Stockmann pagājušo gadu pabeidzis ar peļņu un apgrozījuma pieaugumu par 4%

Šogad uzņēmums sācis strādāt ar jaunu biznesa modeli, noslēdzot pirmo koncesijas līgumu ar labi zināmu zīmolu Hugo Boss, kas ļaus saņemt piegādes tieši no ražotāja, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Rīgas universālveikala direktore Dace Goldmane atklāj, ka saskaņā ar kompānijas veikto aptauju lielākā daļa jeb 60% klientu izvēlas Stockmann tāpēc, ka tā sortiments ir unikāls, bet 75% atzīst, ka apkalpošana ir tāda, ko nevar saņemt nekur citur Rīgā. «Un mēs būvējam biznesu uz to, ka veikala visās nodaļās kvalitātes prasības ir vienādas, apkalpošana būs vienāda. Ideāli, ja pārdevējs jau pasaka priekšā klientam, ko vēl vajadzētu,» tā direktore.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunā «STOCKMANN» grupas biznesa stratēģija, kura tika ieviesta 2016. un 2017.gadā, uzrādījusi sekmīgu rezultātu – 2018.gadā SIA «STOCKMANN» peļņa veidojusi 1,27 miljonus eiro.

Kā norāda uzņēmumā, iegūtie rezultāti uzrāda, ka tiek realizēts konkurētspējīgs biznesa modelis. Arī 2019.gadā plānots īstenot izvēlēto stratēģiju.

«STOCKMANN» Baltijas noliktavas procesu pārcelšana uz jauno distribūcijas centru Somijā 2017.gada beigās, kā arī koncesijas biznesa modeļa uzsākšana 2018.gada sākumā ir bijuši nepieciešamie biznesa stratēģijas soļi, kas 2018.gada rezultātos uzrāda SIA «STOCKMANN» kopējā neto apgrozījuma samazinājumu par 13,9%, bet ļauj strādāt ar lielāku peļņu, koncentrējoties uz pamatdarbības attīstību.

Kā teic Dace Goldmane, universālveikala «STOCKMANN» direktore Latvijā: «Gan pieredze, ko esam guvuši Latvijā darbojoties jau vairāk nekā 15 gadu garumā, gan jaunās stratēģijas realizēšana apliecinājusi, ka veiksmīga biznesa īstenošanā vienlīdz svarīgi ir kā ilgtspējīgi risinājumi, tā progresīvas inovācijas. 2018.gadā turpinājām attīstīt četrus galvenos darbības segmentus – modi, kosmētiku, mājas preces un pārtiku. Tāpat ieviesām jaunus digitālos risinājumus darbības efektivizācijai, kā arī īstenojam veiksmīgu sadarbību ar universālveikala nomniekiem. 2018.gadā arī investējām vides aizsardzības pasākumos un sadarbojāmies ar Pasaules Dabas fondu.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Papildināts - Stockmann un Colliers paraksta sadarbības līgumu par telpu iznomāšanu universālveikalā Rīgā

Lelde Petrāne,04.03.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Stockmann kompānijas nekustamā īpašuma departaments uzsācis sadarbību ar nekustamā īpašuma konsultantu kompāniju Colliers International Latvia, lai izstrādātu stratēģiju par iespējamo telpu iznomāšanu Stockmann universālveikalā Rīgā, biznesa portālu db.lv informēja Colliers.

Sadarbības mērķis ir «stiprināt Stockmann tirgus pozīcijas, attīstot centru, piesaistot spēcīgus starptautiskus zīmolus, kas papildinātu preču/pakalpojumu klāstu». Tas paverot iespējas potenciālajiem nomniekiem uzsākt sadarbību ar Stockmann. Pats Stockmann universālveikals paliks kā enkurnomnieks.

Kā skaidroja Colliers, darījuma mērķis ir atsvaidzināt universālveikala darbību ar jauniem zīmoliem. Šis process norit ne tikai Latvijas tirgū, bet arī Igaunijā, Skandināvijā un Krievijā. Stockmann esot sapratis, ka tirgus mainās un nepieciešams adaptēties tajā pastāvošajām tendencēm.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Papildināta - Stockmann par 5 miljoniem dolāru pārdod visus tirdzniecības centrus Krievijā

Zane Atlāce - Bistere,27.11.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas tirdzniecības tīkls Stockmann paziņojis par visu tirdzniecības centru pārdošanu Krievijā par pieciem miljoniem dolāru, vēsta PBK, atsaucoties uz kompānijas izplatīto paziņojumu.

Universālveikalus pirks Reviva Holdings Ltd., kas Krievijā pārstāv veikalu tīkla Debenhams franšīzi.

«Šis darījums Rīgas un Baltijas pozīcijas tirgū tikai nostiprinās, jo ļaus Stockmann grupai vēl vairāk fokusēties uz rentablajiem un ienesīgajiem tirgiem Eiropā. Rīgas Stockmann ir viens no veiksmīgākajiem grupas universālveikaliem, tādēļ Stockmann grupas ilgtermiņa plānos ietilpst Rīgas universālveikala attīstība nākotnē. Jau šī gada sākumā ieviesām jaunu biznesa stratēģiju, fokusējot savu uzņēmējdarbību uz modi, kosmētiku, mājas precēm un pārtiku. Kā liecina šī gada provizoriskie rezultāti, tad esam uz pareizā ceļa,» norāda Stockmann Rīgas universālveikala direktore Dace Goldmane.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas universālveikala «Stockmann» 1. stāvā sāk darboties bezmaksas dzeramā ūdens uzpildes punkts. Tas ļaus nodrošināt ūdens nepieciešamību, kā arī mudinās veikala klientus izvairīties no lieku plastmasas pudeļu iegādes, tā samazinot plastmasas atkritumu daudzumu.

Pieejams būs dzeramais ūdens, kas iegūts, uzstādot sešpakāpju osmozes filtru.

Realizējot ilgtspējas programmu, «Stockmann» arī pārtrauc vienreizlietojamo plastikāta trauku tirdzniecību, tos aizstājot ar videi draudzīgiem risinājumiem.

Ūdens sagatavošanā netiek izmantoti ķīmiskie reaģenti. Sešpakāpju filtrēšanas procesā ūdens tiek atbrīvots no piemaisījumiem, bet, plūstot cauri mineralizācijas filtram, ūdens uzņem minerālelementus – kalciju, magniju, nātriju, kāliju. Punkta izveidē ieguldīti 4800 eiro.

«Stockmann» ilgtspējas programma stimulē klientus un darbiniekus izvēlēties veselībai un videi draudzīgus risinājumus. «Stockmann» darbiniekiem pieejamas vairākas velosipēdu novietnes, liels akcents tiek likts uz ikdienā lietoto energoresursu, papīra un plastmasas patēriņa samazināšanu. Ikdienā, piemēram, iegādājoties kafiju «Stockmann» pārtikas nodaļā un izmantojot savu krūzi, katrs darbinieks kafiju var iegādāties ar papildu atlaidi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dzelzceļa projekta "Rail Baltica" būvniecībai Rīgā no universālveikala "Stockmann" telpu īpašnieka SIA "Stockmann centrs" atsavinās liftus 13.janvāra ielā 8, ēkas Centrāltirgus pusē, trešdien nolēma valdība.

Satiksmes ministrijas (SM) izstrādātajā likumprojektā noteikts, ka atsavināšana ir vienīgais veids dzelzceļa infrastruktūras projekta attīstībai.

"Rail Baltica" projekta ieviesēja Latvijā SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" pārstāvji uzrunājuši "Stockmann centrs" un telpu īpašnieks saistībā ar liftu izbūves paredzamo nojaukšanu pieteicis zaudējumus, kurus veido liftu vērtība, ņemot vērā tā iegādes vērtību un atlikušo ekspluatācijas laiku, kā arī faktu, ka liftus nebūs iespējams izmantot pēc to nojaukšanas, liftu uzstādīšanas un to šahtas būvdarbu izmaksas, ņemot vērā vidējās šādu darbu veikšanas izmaksas Latvijas tirgū un būvmateriālu vērtību, kā arī piekļuves koridora būvdarbu izmaksas, ņemot vērā vidējās šādu darbu veikšanas izmaksas Latvijas tirgū un būvmateriālu vērtību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības uzņēmums Stockmann centralizējis loģistiku vienā centrā Somijas pilsēta Juslā, DB pastāstīja Stockmann Piegādes departamenta direktore Elina Laine. Jaunā distribūcijas centra izveidē ieguldīti 30 miljoni eiro.

Preces, kas tiek piegādātas Stockmann tirdzniecības centram Rīgā, sākot ar 2017.gadu tiek sagatavotas jaunajā centrā. Preču piegādes laiks ar kravas automašīnu no distribūcijas centra Juslā uz Rīgas Stockmann aizņem nedaudz vairāk kā vienu dienu, pastāstīja Stockmann pārstāvji. Distribūcijas centralizēšana ilga 5 gadus, stāsta Laine.

No tiem 1,5 gadus aizņēma plānošana, 2 gadus – ceļš no tendera līdz kontrakta noslēgšanai, 1,5 gads no MHE (material/merchandize handling equipment) uzstādīšanai, līdz centrs 2016.gada septembrī sāka savu darbību. Noliktava Baltic Central Warehouse, no kuras līdz šim tika piegādāti pasūtījumi Baltijas veikaliem, tiks atbrīvota līdz šā gada novembra beigām. Jaunā centra platība Juslā ir 369 200 m2. Griestu augstums – 10 metri, bet automatizētā noliktava aizņem 20 metrus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Oktobra vidū universālveikala Stockmann otrajā stāvā atvērti četri jauni veikali. Starp jaunajiem nomniekiem ir pulksteņu veikals Laiks, salons Wood Religion Barber Shop, optikas salons Metropole Optika un grāmatu veikals Zvaigzne ABC, kuri kopā aizņem gandrīz 600 m2.

«Rīgā ir pabeigts ēkas reorganizācijas un pieejamo telpu nomas projekts,» norāda Brets Pirtnieks, Stockmann nekustamā īpašuma nodaļas reģionālais vadītājs.

Nekustamo īpašumu konsultāciju uzņēmums Colliers International Latvia sadarbības līguma ietvaros par telpu nomu un saskaņā ar jauno Stockmann stratēģiju un ideju par Rīgā esošās ēkas izmantošanu, piesaistījis septiņus jaunus nomniekus.

2015. gada septembrī universālveikalā ienāca divi jauni nomnieki – sadzīves tehnikas un elektronikas veikals Euronics un kafejnīca Costa Coffee. Vēlāk, 2016. gada janvārī, uzņēmums Anvol universālveikala ceturtajā stāvā atvēra veikalu XS Rotaļlietas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Universālveikala «Stockmann» pārvaldītāja SIA «Stockmann» apgrozījums 2018. gadā, salīdzinot ar gadu iepriekš, samazinājies par 13,9% jeb 6,744 miljoniem eiro un bija 41,883 miljoni eiro, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Savukārt uzņēmuma peļņa pēc nodokļiem augusi - tā pērn bija 1,266 miljoni eiro, kas bija par 7,6% jeb 90 tūkstošiem eiro lielāka nekā 2017. gadā.

SIA «Stockmann» gada pārskatā norāda, ka salīdzināmais apgrozījums no preču pārdošanas universālveikalā 2018. gadā pieauga par 0,4%. Taču kopējais neto apgrozījums samazinājies, jo Baltijas noliktavas procesi 2017. gada beigās tika pārcelti uz jaunu distribūcijas centru Somijā, kā arī tika ieviests koncesijas biznesa modelis.

SIA «Stockmann» ieņēmumi no preču pārdošanas bija 40,252 miljoni eiro, ieņēmumi no nomas pakalpojumiem - 1,066 miljoni eiro, ieņēmumi no autostāvvietas pakalpojumiem - 307 tūkstoši eiro, bet pārējie ieņēmumi bija 258 tūkstoši eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru