Šoruden pirmo reizi «Stockmann» «Trako Dienu» kampaņas piedāvājumus pircējiem Latvijā būs iespējams iegādāties internetā, izmantojot mājaslapu «Crazydays.com». Tiešsaistes veikals darbosies arī Igaunijā un Somijā, kur «Trakās Dienas» norisināsies vienlaicīgi ar Latviju.
Interneta veikalā preces aplūkot un izveidot vēlmju sarakstu mazumtirgotājs piedāvā no trešdienas, 25.septembra, bet veikt pirkumus būs iespējams «Trako Dienu» laikā – no 2.oktobra plkst. 7.00 līdz 7.oktobra plkst. 2.00.
««Trako Dienu» interneta veikals ir nākamais uzņēmuma solis daudzkanālu iepirkšanās vides attīstībā un pirmā reize, kad «Stockmann» Latvijā ienāk interneta veikalu segmentā, tā nodrošinot klientiem iespēju veikt pirkumus ne vien klātienē, bet arī attālināti sev ērtā vietā un laikā,» teic Dace Goldmane, universālveikala «Stockmann» direktore. Digitālā attīstība ir viens no uzņēmuma stratēģiskajiem virzieniem, un šogad jau īstenoti tādi projekti kā jaunas klientu vadības sistēmas «Salesforce» un pasaulē lielākās mobilo maksājumu sistēmas «Alipay» ieviešana.
Interneta veikalā, tāpat kā klātienē interesentiem būs pieejama plaša izvēle modes un mājas preču kategorijās. Kosmētikas un pārtikas preces būs nopērkamas tikai klātienē universālveikalā.
Kampaņa «Trakās Dienas» pirmo reizi norisinājās Somijā 1986.gadā, tālāk aizceļojot uz Krieviju, Igauniju un Latviju. Latvijā «Trakās Dienas» norisināsies 30.reizi un šoruden ilgs no 2. līdz 6.oktobrim.
«Stockmann», dibināts 1862.gadā, ir Somijas biržas sarakstā iekļauts uzņēmums, kas nodarbojas ar mazumtirdzniecību. Tajā ir gandrīz 44 000 akcionāru un aptuveni 7000 darbinieku. «Stockmann» grupas ieņēmumi 2018.gadā bija vairāk nekā 1 miljards eiro. «Stockmann» ir trīs nodaļas – «Stockmann» mazumtirdzniecība, tajā skaitā 8 universālveikali Somijā, Igaunijā un Latvijā, kā arī tiešsaistes veikals Somijā, nekustamā īpašuma pārvaldīšana, kas pārvalda «Stockmann» pašu un nomāto nekustamo īpašumu, kā arī modes ķēde «Lindex», kas darbojas 474 veikalos 18 valstīs un tiešsaistes veikals 30 valstīs.