No šā gada 1.februāra Valsts ieņēmumu dienesta (VID) klienti ārpus Rīgas klātienē tiks apkalpoti trīs dienas nedēļā, savukārt pārējā laikā tiks veikta iesniegto dokumentu izskatīšana un apstrāde, kā arī citi ar nodokļu administrēšanu saistīti pienākumi, tādējādi paātrinot iesniegto deklarāciju apstrādi, informē VID.
Savukārt Rīgā būs mainīti klientu apkalpošanas centru darba laiks.
Šāds lēmums pieņemts, izvērtējot klientu apkalpošanas centru noslodzi un klientu plūsmu, kas ir būtiski samazinājusies. Otrs noteicošais faktors ir tas, ka ievērojami resursi ir ieguldīti tieši VID informācijas tehnoloģiju attīstībā, kā rezultātā daudzi procesi ir automatizēti un praktiski visi pakalpojumi iedzīvotājiem pieejami attālināti, izmantojot VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmu (EDS), tādējādi būtiski samazinot nepieciešamību apmeklēt VID klātienē.
No 1. februāra klātienes klientu apkalpošana tiek pārtraukta VID Tukuma klientu apkalpošanas centrā un VID Salacgrīvas iecirknī. Tukumā VID pakalpojumus klātienē iedzīvotāji arī turpmāk varēs saņemt Valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros (VPVKAC) Tukumā, Jaunpilī un Kandavā, kā arī tuvākajā VID klientu apkalpošanas centrā Jūrmalā. Savukārt Salacgrīvas iedzīvotāji - VPVKAC Salacgrīvā, kā arī tuvākajā VID klientu apkalpošanas centrā Cēsu ielā 28, Limbažos.