#Svara kontrole ir plaukstoša industrija, lai gan «diēta» ir sliktais vārds; sevišķa loma ir mārketingam.
Globāli pazīstamā svara kontroles kompānija Weight Watchers International (WTW) pērn ir piedzīvojusi sevišķi strauju tirgus vērtības izaugsmi, un, atsākoties vērtspapīru tirdzniecībai, šī tendence pat ar uzrāvienu ir vērojama arī šogad, trešdien raksta laikraksts Dienas Bizness.
WTW akcijas cena pērn ir augusi par gandrīz 350%, un jaunajā gadā akcijas līkne iezīmē vēl straujāku augšupeju. Tas gan nenozīmē, ka sevišķi amerikāņi, kas veido WTW klientūras un biznesa lauvas tiesu, pēc gada nogales gastronomiskajām pārmērībām jaunajā gadā būtu masveidā notariāli apstiprinājuši apņemšanos turpmāk ēst tikai veselīgi un piekopt aktīvu dzīvesveidu.
Investīciju analītiķi no The Motley Fool vērtē, ka pērnās WTW vērtības izaugsmes dzenulis ir bijusi Ofra Vinfrija. TV dīvai kopš 2015. gada pieder 10% kompānijas akciju, un viņa ir aktīva WTW popularizētāja, sākot ar tās piesaukšanu savos hiperpopulārajos sociālo vietņu ierakstos un beidzot ar pašas nodošanos sava svara kontrolei, kas, protams, tiek rūpīgi dokumentēta un afišēta fanu pulkam.
Jaunā gada uzrāvums savukārt ir skaidrojams ar WTW spēju piesaistīt par kompānijas sociālo mediju «vēstnieku» slaveno dīdžeju Haledu – DJ Khaled. Gruntīgais tēvainis, kas mediju starmešos mēdz pozēt kopā ar sievu un dēlēnu, sevišķi ASV ir bijis publikas uzmanības magnēts WTW jaunajai Freestyle programmai, kas klīniskajos testos ir uzrādījusi sevišķi labus rezultātus. DJ Khaled, protams, ir padalījies ar saviem svara kontroles sasniegumiem šai programmā, piesaistot tai pulku jaunu klientu.
Visu rakstu Vērot svaru ir izdevīgi lasiet trešdienas, 17.janvāra laikrakstā Dienas Bizness!