Kaut arī ar 1. martu oficiāli atļauts sākt braukt ar vasaras riepām, paraugoties uz laika apstākļiem daudziem autovadītājiem noteikti ir sajūta, ka vasaras riepas saviem rumakiem varēsim pielakot tikai ap Jāņiem.
Sodīts par braukšanu ar vasaras riepām neviens autovadītājs netiks, bet iespējamie zaudējumi šoferu bezatbildības dēļ var būt daudzkārt lielāki. Pēc 1. marta arī ikgadējo tehnisko apskati var veikt ar svasaras riepām.
Šī gada bargā ziema ar salu un sniega kupenām nav lutinājusi ne autovadītājus, ne arī ceļu uzturētājus. Lai kā ikviens no mums gribētu beidzot ieraudzīt zaļo krāsu un tīrus un sausus asfalta ceļus, visticamāk, ka tas tik drīz vēl nenotiks. Arī marts šogad ir atnācis ar mīnusiem, sniegu un apledojušiem ceļiem. Šādos laika apstākļos pastiprināta uzmanība nepieciešama braucot ar ziemas, kur nu vēl ar vasaras riepām. Jāpiebilst, ka gaisa temperatūrai esot zemākai par + 5 grādiem, vasaras riepas zaudē savu kvalitāti un bremzēšanas īpašības, tādēļ transportlīdzeklis var kļūt nekontrolējams nokļūstot slidenā ceļa posmā. Riepu tirgotāji atzīst ka iepriekšējos gados vasaras riepu tirdzniecība sākusies jau marta sākumā, tad šogad tā varētu sākties aprīļa sākumā vai pat vidū. Viss ir atkarīgs no tā, cik ilgi vēl ziema pretosies.