Tirdzniecība un pakalpojumi

Vanilla Travel apkalpoto tūristu un pasūtījumu skaits pērn audzis par 20%

Žanete Hāka,10.05.2013

Jaunākais izdevums

Aizvadītajā gadā SIA Vanilla Travel turpinājis attīstīt savu darbību, kā rezultātā apkalpoto tūristu un pasūtījumu skaits palielinājies vidēji par 20%, liecina dati Lursoft.

Uzņēmuma kopējais apgrozījums pērn palielinājies par 28,76%, sasniedzot 5,486 miljonus latu. Ievērojami pieaugusi arī tūrisma firmas peļņa, kas gada laikā palielinājusies no 567 latiem līdz 25,96 tūkstošiem latu.

Kā norāda SIA Vanilla Travel vadība, pērn izveidoti trīs uzņēmuma attīstības virzieni – Vanilla Travel kā atpūtas ceļojumu eksperts Latvijas tirgū, Vanilla Travel kā individuālo ceļojumu izstrādāšanas eksperts un korporatīvo ceļojumu nodaļa.

Nākotnē, lai veicinātu Vanilla Travel attīstību, iecerēts turpināt investēt līdzekļus interneta vides tūrisma produktu mārketingā, kā arī Vanilla Travel piederošo zīmolu nostiprināšanā. Šogad kā savus mērķa tirgus uzņēmums izvēlējies Krieviju un Apvienoto Karalisti, individuālo ceļojumu izstrādāšanu šo valstu rezidentiem.

Lursoft pieejamā informācija liecina, ka 2008.gadā reģistrētā SIA Vanilla Travel kapitāldaļu turētāji ir Inga Kavaca (30%) un SIA Thetraveller.eu (70%), kas, savukārt, pieder Ingai Kavacai un Undai Putānei.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tūrisma pakalpojumu sniedzējs SIA "Vanilla Travel" prognozē, ka šajā gadā uzņēmuma apgrozījums samazināsies par 70%, liecina uzņēmuma gada pārskats "Lursoft".

Uzņēmuma darbība 2019.gadā bijusi stabila un nav bijuši ārēji apstākļi, kas ietekmētu pieprasījumu. "Bija svārstīgs pieprasījums, īpaši zems vasaras mēnešu laikā, kas ir netipiski, salīdzinot ar citiem gadiem. Savukārt gada pēdējā ceturksnī pieprasījums pēc ceļojumiem krasi pieauga," teikts SIA "Vanilla Travel" vadības ziņojumā. Salīdzinot ar kopējo tirgus pieaugumu, SIA "Vanilla Travel" apgrozījums audzis straujāk. Iesniegtais gada pārskats liecina, ka 2019.gadā SIA "Vanilla Travel" apgrozīja 9,19 miljonus eiro, kas ir par 7,87% vairāk nekā gadu iepriekš.

Aizvadītajā gadā SIA "Vanilla Travel" ieviesusi vairākas jaunas sistēmas, digitalizētus darījumu un komunikācijas procesus, kā arī veikusi ieguldījumus zīmola atjaunošanā un modernizēšanā. Pērno gadu tūrisma pakalpojumu sniedzējs noslēdzis ar 31,10 tūkstošu eiro peļņu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Baltijas SPA centri zaudējuši daudz krievu tūristu, tagad cīnās par vietējiem

Lāsma Vaivare,10.11.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas SPA centriem, konkurējot gan par vietējo, gan ārvalstu klientu piesaisti, nozīmīga ir cena un pakalpojuma pieejamība

«Lietuvai ir plašāks piedāvājums. Latvijā šobrīd ir viena Jūrmala, ko var dēvēt par SPA kūrortu, savukārt Lietuvā vairāku gadu laikā ir izveidojušies pieci seši šādi kūrorti. Arī tad, ja jārunā par lielām viesnīcām, kas piedāvā plašus SPA pakalpojumus, Lietuvā ir vairāk nekā 20 šādi centri, bet Latvijā – ievērojami mazāk. Tādējādi tikai likumsakarīgi ir tas, ka Lietuva šajā jomā ir krietni vien priekšā Latvijai,» DB apgalvo Lietuvas Nacionālās SPA asociācijas prezidents Lukass Mackevičs (Lukas Mackevičius).

«Ja runājam par konkurenci starp Baltijas valstīm SPA jomā, tā ir jāiedala divās daļās. Viena no tām ir konkurence par tūristu no Krievijas. Var teikt, ka šajā jomā nekādas īpašās konkurences nav, jo lielā mērā krieviem ir diezgan vienalga, kurp doties atpūsties pie Baltijas jūras. Viņi vienu gadu dodas uz Igauniju, otru – uz Latviju, trešo – uz Lietuvu. Tādējādi var teikt, ka Krievijas tūristi ir sadalījušies trīs daļās, un konkurences cīņa par šo segmentu faktiski nenotiek. Cita runa ir par Latvijas klientu. Pēdējos pāris gados ģeopolitisku notikumu rezultātā esam zaudējuši diezgan daudz krievu tūristu, un šo Krievijas atpūtnieku skaita kritumu lielā mērā kompensē tieši tūristi no Latvijas. Protams, esam priecīgi, ka latviešiem šeit patīk un viņi te brauc, bet joprojām neesam tā īsti izpratuši, kāpēc tā ir. Iespējams, tas tāpēc, ka Igaunijā SPA pakalpojumi ir lētāki nekā Latvijā. Tāpat pieļaujam, ka pēdējā laikā latviešiem naudas ir vairāk, nekā iepriekš, un nav noslēpums, ka cilvēkiem no Latvijas vienmēr ir paticis apmeklēt Igauniju – tagad tas tiek apvienots ar SPA apmeklējumu. Tāpat pieļaujam, ka sava loma ir arī apstāklim, ka Igaunijas SPA asociācija ir pārstāvēta Latvijā. Visvairāk iebraucēju šobrīd mums ir tieši no Latvijas, taču pēdējā laikā pamazām sāk atgriezties arī Krievijas tūristi,» savukārt spriež Igaunijas SPA asociācijas menedžere Aire Tofera (Aire Toffer). Statistika liecina, ka šī gada pirmajā pusē par 11% pieaudzis Latvijas tūristu skaits Igaunijā. Somijas un Krievijas tūristu, lai gan ievērojami vairāk par latviešiem, tomēr bijis mazāk nekā attiecīgajā laika posmā pērn.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Tūrisma aģentu un operatoru asociāciju turpinās vadīt Kitija Gitendorfa

Žanete Hāka,21.05.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācijas jaunievēlētā valde atkārtoti valdes priekšsēdētāja amatā ievēlējusi Kitiju Gitendorfu, informēja asociācijas pārstāvji.

Valdē darbosies Bulta Tūrs pārstāve Marina Belogolovina, Vanilla Travel pārstāve Inga Kavaca, Latvia Tours direktore Ieva Keiša, the Traveler.eu pārstāvis Aldis Kušķis, Tez Tour vadītājs Konstantīns Paļgovs un TBS Travel pārstāvis Boriss Lībermanis.

Izpilddirekotres pienākumus turpina pildīt Astrīda Trupovniece.

Latvijas tūrisma aģentu un operatoru asociācija (ALTA) ir tūrisma industrijas profesionālā asociācija Latvijā, kas apvieno vairāk nekā 70 uzņēmumus: operatorus un aģentus, kuru gada apgrozījums ir 90% no kopējā šajā sektorā. Asociācija dibināta 1991.gadā ar mērķi aizstāvēt savu biedru intereses, pārstāvēt Latvijas tūrismu starptautiskajos tirgos. ALTA ir Eiropas Nacionālo tūrisma aģentu un operatoru asociāciju apvienības ECTAA biedrs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai arī vairāku kūrortu viesnīcas cēlušas cenas, ceļotāju maciņus tas neietekmēs, sola atpūtas braucienu organizatori; izņēmums – Tenerife, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Šoziem ceļojumu cenas būtiski nemainīsies, sola abi lielākie tūroperatori – Novatours un Tez Tour.

Tez Tour produktu menedžere Marina Ulanova zina stāstīt, ka daudzas viesnīcas ir pacēlušas cenas par 5–7%. «Lielākoties tās pieaugušas numuriem Kanāriju salu viesnīcās. Tas visupirms ir saistīts ar izmitināšanas platību deficītu – tūristu plūsmu apjoms no Eiropas valstīm pieaug gan ar čarterreisiem, gan regulārajiem lidojumiem, kurus veic zemo izmaksu aviokompānijas. Rezultātā viesnīcas jau vairākus gadus ir maksimāli noslogotas visa gada garumā, bet jaunu viesnīcu atklāšanas iespējas vairumā Kanāriju salu kūrortu ir gandrīz izsmeltas – vai nu to nepieļauj noteiktais apbūves blīvums kūrortzonā vai noteiktais liegums apbūvei pludmales zonās, kā piemēram, Fuerteventuras salā, vai arī zemes gabalu un celtniecības darbu augstās izmaksas. Vienīgais loģiskais solis no viesnīcu puses – celt cenu,» skaidro M. Ulanova. Šo cenu pieaugumu izdodas neitralizēt, pateicoties agrās rezervēšanas atlaidēm, kā rezultātā tās gandrīz nemainās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Sākam biznesu: Atrod optimālu kvalitātes un cenas līdzsvaru

Anda Asere,01.11.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latviešu valoda ir liels retums, tāpēc The Words Of Latvian vēlas to popularizēt ar apģērbu, kas apdrukāts ar vārdiem latviski un to paskaidrojumiem angliski

Zīmola sortimentā ir pieaugušo un bērnu T-krekli, kā arī džemperi. Šobrīd tie ir produkti ar 13 dažādiem uzrakstiem, piemēram, «kopā», «prieks», «sapnis», «vienkārši». Vēl aptuveni tikpat daudz ir sagatavoti. Ilgu laiku populārākais krekls bija ar uzrakstu «kārumnieks», šobrīd – «luteklīte». Tāpat uzņēmuma plānā ir piedāvāt arī krūzītes un plakātus ar uzrakstiem.

The Words of Latvian (SIA EE un Partneri) dibinātājam Eduardam Lapiņam ir radusies sajūta, ka latviešu dizaineri un modes mākslinieki cenu ziņā mērķē mazliet par augstu. The Words Of Latvian krekli maksā 24,90 eiro un viņam šķiet, ka tā ir atbilstoša cena par šādu produktu. «Latvijā vidējā alga nav tik liela, lai katrs varētu atļauties nopirkt lietu, ar ko pasaka, ka viņš ir latvietis, un kas maksā vairāk nekā simt eiro. Gribējām piedāvāt kaut ko, kas ir lētāks. Protams, varētu piedāvāt vēl lētāk, bet tas nozīmētu, ka jāizmanto sliktākas kvalitātes materiāli un druka. Man šķiet, ka esam atraduši optimālu kvalitātes un cenas līdzsvaru,» saka Eduards.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

papildināta - Kašmiras krīzes dēļ atcelti avioreisi starp Eiropu un Taizemi

Laura Mazbērziņa/LETA,28.02.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sakarā ar Pakistānas lēmumu slēgt savu gaisu telpu pēc saspīlējuma eskalācijas ar Indiju Kašmiras dēļ atcelti daudzi reisi starp Eiropu un Taizemi, kā rezultātā iestrēguši tūkstošiem atpūtnieku.

Aviokompānija Thai Airways paziņoja, ka trešdienas vakarā un ceturtdienas rītā atcelti visi reisi uz no no Eiropas līdz tiks atrasts jauns maršruts, un par reisu atcelšanu un pārkārtošanu ziņo arī citas aviokompānijas. Domājams, ka tiks ietekmēti reisu grafiki arī citās Dienvidaustrumu Āzijas lidostās.

Taizemes galvaspilsētā Bangkokā iestrēguši tūkstošiem atpūtnieku. Thai Airways pavēstīja, ka atcelti 27 reisi, galvenokārt Eiropas maršrutos, kas ietekmējis 5000 pasažieru. «4000 ir no Eiropas reisiem un 700 līdz 800 ir no Pakistāna reisiem,» pavēstīja Thai Airways preses pārstāve. «Mēs gaidām atļauju lidot pāri citām valstīm. Šobrīd mēs kontaktējamies ar Ķīnu.» Irāna noraidījusi lūgumu lidot pāri tās teritorijai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Vēlas redzēt konkrētus rīcības scenārijus dažādiem pandēmijas attīstības modeļiem

LETA,05.07.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tūrisma nozare vēlas redzēt konkrētus valsts rīcības scenārijus dažādiem Covid-19 pandēmijas attīstības modeļiem, bet pašreiz ir tikai iebaidīšanas scenārijs, intervijā aģentūrai LETA atzina Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācijas (ALTA) prezidente un uzņēmuma "Vanilla Travel" vadītāja Inga Kavaca.

"Mēs gribētu redzēt konkrētu risinājumu gan pozitīvam attīstības scenārijam, gan negatīvai attīstībai. Tagad tas viss notiek no nedēļas uz nedēļu. Mēs taču visai loģiski jau šodien varam pieņemt, ka pienāks septembris, paliks vēsāks, bērni sāks iet uz skolu, atkal apmainīsies ar vīrusiem. Ko mēs tālāk darīsim? Kurā brīdī un kas atkal notiks? Ar to vienkārši ir jārēķinās," teica Kavaca.

Viņa atzīmēja, ka šāda īstermiņa darbība no nedēļas uz nedēļu bija pieņemama pirms gada, kad pandēmija sākās un bija liela neziņa. "Šobrīd mēs tomēr jau sagaidām konkrētu scenāriju izstrādāšanu, lai katra nozare un īpaši tās, kas ir saistītas ar ceļošanu un cilvēku tikšanos, rēķinātos ar konkrētiem risinājumiem, kuri paredzētu, ja būs tā, tad jāstrādā būs šādi," uzsvēra ALTA prezidente.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Vanilla Travel peļņa kritusies piecas reizes

Gunta Kursiša,20.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tūrisma pakalpojumu nozares uzņēmums Vanilla Travel pērn, salīdzinot ar 2012. gadu, palielināja apgrozījumu par 6%, savukārt uzņēmuma peļņa piedzīvoja kritumu pieckāršā apmērā, rāda Lursoft dati.

Uzņēmuma apgrozījums 2013. gadā sasniedza 8,2 miljonus eiro, bet peļņa veidoja 6,5 tūkstošus eiro.

Savukārt apkalpoto tūristu skaits ir audzis par 10%.

Uzņēmuma īpašnieki ir SIA Thetravel.eu un Inga Kavaca. Uzņēmumā tika nodarbināti septiņi strādājošie.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gastronomiskie prieki, māksla, arhitektūra, kalnu virsotnes un traukšanās uz veikborda dēļa – atvaļinājums ir īstais brīdis bagātināt sajūtu un zināšanu bagāžu

Pasaulē un Latvijā izteiktāka ir tendence doties tematiskos ceļojumos, kuru laikā pastiprināta uzmanība tiek pievērsta mākslas baudīšanai, vēstures un arhitektūras iepazīšanai vai vēderpriekiem. «Pieprasītākie ir ceļojumi saistībā ar mākslu – operas izrāžu, mākslas galeriju un muzeju apmeklējumi. Bieži vien cilvēki vēlas doties uz Milānas Teatro alla Scala izrādēm, bet, protams, arī Vīne un Londona ir mākslas baudītāju galamērķi. Iecienīti ir arī Bregenzas un Zalcburgas festivāli, taču tie vairāk domāti īsteniem operu cienītājiem.

Biļetes un ceļojumi uz šiem pasākumiem tiek pasūtītas vismaz pusgadu iepriekš,» stāsta ceļojumu aģentūras Vanilla Travel direktore un valdes priekšsēdētāja Inga Kavaca. Ceļotāji biežāk dodas atbalstīt arī latviešu māksliniekus ārzemēs, piemēram, dodas uz Alvja Hermaņa izrādēm vai novērtēt operdziedātāju Annas Ņetrebko un Elīnas Garančas dziedājumus. No mākslas pasākumiem ir pieprasīta Venēcijas Biennāle, viņa turpina.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc traģiskajiem notikumiem pasaulē ceļotāji vairāk izvērtē riskus, bet būtiski ceļotgribētāju skaits nav samazinājies, ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Uzreiz pēc novembrī notikušās lidmašīnas traģiskās avārijas, kas bija ceļā no Ēģiptes kūrortpilsētas Šarm el Šeihas uz Sanktpēterburgu, un kurā dzīvību zaudēja vairāk nekā 200 cilvēku, kā arī pēc teroraktiem Francijas galvaspilsētā Parīzē ceļotāju interese par došanos ārpus valsts noplaka un cilvēki vēlējās atcelt rezervācijas arī uz citām valstīm. Šobrīd ir pagājušas vairākas nedēļas kopš notikumiem, un interese par ceļošanu nav noplakusi, un lielākajā daļā gadījumu cilvēki ir nolēmuši nemainīt savus plānus. Tajā pašā laikā viņi vairāk pievērš uzmanību ceļojumu detaļām, atzīst tūrisma nozares uzņēmumi. Piemēram, plānojot ceļojumus, vairāk tiek pievērsta uzmanība, caur kurieni ir lidojums – ļaudis nevēlas lidot caur Parīzi, nereti izvairās no nosēšanās Krievijā, jautā, vai nelido pāri Ukrainas gaisa telpai vai Sīrijas teritorijai. Tagad nedroši jūtas arī par Turciju, DB stāsta aptaujātie tūrisma jomas eksperti.

Komentāri

Pievienot komentāru