Liela daļa no skaistumkopšanas salonu apmeklētājiem reiz ir iegādājušies atlaižu kuponus kolektīvās iepirkšanās portālos, tomēr tikai neliela daļa no tiem kļūst par pastāvīgiem klientiem, ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Studija Mona Beauty ar kolektīvās iepirkšanās portāliem sadarbojas vairāk nekā četrus gadus. «Pēdējo gadu laikā ir izveidojusies tāda situācija, ka liela daļa skaistumkopšanas pakalpojumu izmantotāju meklē informāciju par jauniem pakalpojumiem nevis uzņēmumu mājas lapās, bet tieši šajos portālos. Īpaši izdevīgi ir piedāvāt kuponus jauniem pakalpojumiem, tā ir laba reklāma,» atzīst studijas Mona Beauty valdes locekle Viktorija Lazareva. Tiesa, tikai aptuveni 5% no kuponu izmantotājiem kļūst par pastāvīgiem klientiem.
«Kad atvērām daiļuma studiju, piedāvājām skaistumkopšanas pakalpojumus kolektīvās iepirkšanās portālos, taču lielas jēgas no šīm aktivitātēm nebija,» savukārt pauž daiļuma studijas Estra īpašniece Eva Strautmale. Pēc viņas domām, šādas akcijas nepalīdz piesaistīt pastāvīgu klientūru, jo cilvēki, kuri izmanto kuponus, reti kad atgriežas. Varētu pat teikt, ka tā ir īpaša publika, kas izķer lētos piedāvājumus un staigā uz visām iespējamajām procedūrām pēc kārtas. «Tie ir kuponu cilvēki, no kuriem bizness neko neiegūst. Labums no sadarbības ar kolektīvās iepirkšanās portāliem bija atpazīstamības veicināšana, – kas mēs tādi esam un ko piedāvājam,» konstatē E. Strautmale. Viņai piekrīt salona SPA Debess vadītāja Anna Lastovska. Trīs gados salons SPA Debess ar kuponu palīdzību ir piesaistījis aptuveni 4000 klientu, tomēr tikai kādi pieci cilvēki ir kļuvuši par pastāvīgiem klientiem.
Visu rakstu Noteikti mērķi un īpaša auditorija lasiet 28. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.