Alus darītavas pērk visās valstīs, un kapitāla kustība ir normāla lieta, bet Latvijas īpatnība ir tā, ka ražošana visu laiku iet prom no mums, vismaz, ja runājam par aldariem - ir Latvijas zīmoli, ir sortiments, bet alus nav tapis Latvijā. Septembri vietējie aldari gaida ar cerībām, jo lielveikalu plauktos produkciju rotās karodziņi, ļaujot patērētājam identificēt vietējos ražotājus.
To intervijā Dienas Biznesam teic alus darītavas Labietis vadītājs un Latvijas Neatkarīgo aldaru biedrības prezidents Reinis Pļaviņš.
Vēl uzņēmēju žurnāla Dienas Bizness 3.septembra numurā lasi:
Statistika
Būvniecības nozarē grūtības turpinās
Tēma
Par skaidras naudas darījumiem zinās vairāk
Aktuāli
Valsts neefektīvi tērē naudu
Transports
Elektroauto bums pierimst
Meža nozare
Kokrūpniekiem krasas peļņas svārstības
Ceļojums
Uzkāpt Olimpa kalnā
Portrets
Rita Maizenberga, SIA BOMA Capital līdzīpašniece un valdes locekle
Brīvdienu ceļvedis
Arnis Ozols, Aleph reģionālais vadītājs Latvijā
Uzņēmumu jaunumi
Abonēt ir ērtāk: e-kiosks.lv.
Meklē arī lielākajās preses tirdzniecības vietās!