Lai veicinātu attīstību, automašīnu tirdzniecības biznesa dalībniekiem jāpaplašina pakalpojumu klāsts, uzskata AS Wess padomes priekšsēdētājs Aleksandrs Oskins.
Viņš skaidro - tas ir tāpēc, ka pēdējo gadu laikā augušas klientu prasības.
«Pēdējo gadu laikā esam arvien lielāku uzmanību pievērsuši klientu vajadzībām, attīstot dažādus produktus, kas nav tiešā automobiļu pārdošana. Tie ir dažādi papildinoši piedāvājumi un serviss, kas saistīti ar auto ekspluatāciju. Agrāk, lai būtu veiksmīgs dīleris, pietika ar pārdošanu un pēcpārdošanas servisu. Patlaban tas īsti vairs nav iespējams - visu laiku ir jāattīstās, jāpiedāvā jauni, inovatīvi pakalpojumi, jānotur nemainīgi augsts kvalitātes serviss, atbilstoši klientu vajadzībām,» norāda Oskins.
Tāpēc Wess auto grupa piedāvā saviem klientiem vairākus pakalpojumus un preces, kas saistītas ar auto biznesu. Proti, vēl bez auto tirgošanas Wess piedāvā arī līzingu un apdrošināšanas pakalpojumus.
«Mums ir svarīgi, lai viss notiktu Wess, lai klientiem būtu ērti, un visi ar auto saistītie pakalpojumi būtu pieejami vienuviet. Šobrīd, tikai pārdodot automobiļus, izdzīvot vairs nevar,» atzīst Oskins.
Wess auto grupa ir viens no lielākajiem auto nozares uzņēmumu tīkliem Latvijā, pārstāvot Toyota un Lexus zīmolus kā autorizētais dīleris un nodrošinot autorizēto BMW un Honda servisu. Tāpat Wess piedāvā arī līzinga un apdrošināšanas pakalpojumus.
Wess apgrozījums 2015.gadā bija 33,541 miljons eiro, bet peļņa - 458 715 eiro. Wess dibināta 1992.gadā, uzņēmuma pamatkapitāls ir 213 430 eiro.
Saskaņā ar neauditētajiem datiem Wess auto grupas kopējais apgrozījums pērn veidoja 48,5 miljonus eiro. Salīdzinot ar 2015.gada rezultātiem, pieaugums ir par 20%. Savukārt autotirgotājas AS Wess apgrozījums pērn sasniedzis gandrīz 40 miljonus eiro.
LASI ARĪ:
WESS padomes priekšsēdētājs: Auto dīleriem nav tik liels uzcenojums, kā daudzi uzskata