Šī gada maijā skatītākais ir bijis kanāls LNT , kura vērošanai veltīti 18.5 % no kopējā TV skatīšanās laika, liecina Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia apkopojusi šā gada maija TV kanālu auditoriju.
Otrais populārākais ir bijis kanāls TV3 ar 15.5 % lielu skatīšanās laika daļu. Savukārt trešais populārākais ir bijis kanāls LTV1 ar 11.9 %, Db.lv informē TNS mārketinga vadītāja Laura Briča.
Ceturtais populārākais kanāls maijā bijis PBK ar 115 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam 3+ tikuši veltīti 4.3 % , kanālam LTV7 – 3.3 % un kanālam TV5 Rīga – 3.1 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam RenTV Baltija veltīti 2.4 % un kanālam TV6 – 1.6 %. Savukārt kanāliem PBMK un MTV Latvia , iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši attiecīgi 0.3 % un 0.2 % no kopējā TV skatīšanās laika. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 25.4 %, bet V ideo un DVD skatīšanai – 2.1 %.
Laiks, ko vidēji dienā viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna maijā, bijis 4 stundas un 32 minūtes, tas ir par piecām minūtēm mazāk nekā šī gada aprīlī, komentē TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs.
Programmu TOPa pirmajā vietā maijā ierindojies kanālā LTV1 translētais 53.Starptautiskais Eirovīzijas dziesmu konkursa fināls , kuru vērojuši vidēji 16.6 %, jeb 364.6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā, trešajā un ceturtajā vietā ierindojušās kanālā TV3 pārraidītās Meistarsacīkšu spēles hokejā . Kanādas – Krievijas spēli vērojuši vidēji 13.8 %, jeb 302 tūkstoši, Latvijas - Norvēģijas spēli vērojuši vidēji 12.9 %, jeb 282.6 tūkstoši, savukārt Latvijas - Somijas spēli vērojuši vidēji 11.8 %, jeb 259.7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.