Jaunākais izdevums

Ņemot vērā klientu pieprasījumu pēc jaunā hibrīdmodeļa Prius, japāņu ražotājs nolēmis palielināt modeļa ražošanu vismaz par 25 %. Uz Latviju Prius pošas tikai septembrī.

Sākot no jūnija, 40 tūkstošu Prius vienību vietā Toyota plāno izlaist vismaz 50 tūkstošus jauno Prius, kurš sobrīd aktīvi tiek tirgots gan Ziemeļamerikā, gan Rietumeiropā. Jaunais Prius joprojām ir viens no reāli pieejamām hibrīdtehnoloģijām. Jaunākās paaudzes Hybrid Synergy Drive sistēmā ir veikti daudzi uzlabojumi. 90 % no hibrīda agregāta komponentiem ir pārveidoti, lai panāktu vieglāku un kompaktāku sistēmu, koncentrējoties uz lielākas jaudas nodrošināšanu, degvielas patēriņa samazināšanu reālās dzīves situācijās un uzlabotu darbību aukstā laikā. Sistēmas jauda ir palielināta par 22 %, degvielas patēriņš samazināts par 14 %, bet CO2 izmešu līmenis samazināts līdz pat 89 g/km. Efektīga, ECO-ICON koncepcijas stilā ieturēta virsbūve ar pārsteidzoši zemu aerodinamiskās pretestības koeficientu (Cd=0,25) slēpj jaunu, ergonomisku salonu ar novatorisku divzonu instrumentu paneli un savā segmentā unikālām tehnoloģijām, kas sniedz vadītājam papildu ērtības, piemēram, attēla projicēšanu uz vējstikla, Touch Tracer automobiļa informācijas sistēmu, ventilācijas sistēmu, ko darbina saules enerģija, un gudru automobiļa stāvvietā novietošanas palīgsistēmu. Diemžēl Latvijā jaunais Prius sola ierasties tikai septembrī.

picturegallery.c97acb68-4be1-4e98-861c-8f8fa9f313c4

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Pēc Toyota Prius ASV gaida gara rinda

,15.06.2009

Paredzams, ka Latvijā jaunākās paaudzes Toyota Prius parādīsies augusta beigās. Cenas pagaidām nav zināmas. (Foto: Toyota)

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par spīti nīkuļojošam ASV vieglo auto tirgum, pieprasījums pēc jaunākās paaudzes hibrīdmodeļa Toyota Prius ir pārspējis visas prognozes. Atsevišķos gadījumos klientiem būšot jāgaida vismaz gads, vēsta New York Times.

Jaunākās paaudzes Prius ražotne Japānā mēnesī spējot saražot 50 tūkst. vienību, bet, piemēram, Japānā vien maijā tika pārdoti 110 tūkstoši jauno Prius. Pēc Toyota aprēķiniem potenciālo Prius hibrīdauto pircēju skaits ASV 2009. gadā varētu sasniegt 200 tūkst., bet kopumā pasaulē tas varētu sasniegt vismaz 400 tūkst. vienību. Paredzams, ka Latvijā jaunākās paaudzes Toyota Prius parādīsies augusta beigās. Cenas pagaidām nav zināmas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Prius Plug in jeb spraudņa tipa jaunākais hibrīdmodelis panācis lielāku sniedzamību, ātrāku uzlādi un patīkamākas gaitas īpašības

Jāsāk ar to, ka Toyota ir veiksmīgi «saindējusi» arī Vecā kontinenta pircējus, un viss, kas attiecas uz hibrīdtehnoloģijām, ar katru dienu uzstājīgāk kļūst populārāks, samazinot dīzeļautomašīnu potenciālu. Hibrīdmodeļu popularizāciju nenoliedzami veicina arī Eiropas drastiskās atgāzu normas, tāpēc pilnīgi droši var apgalvot, ka arī Prius Plug in hybrid atradīs savu pircēju gan privātajā, gan komercsektorā. Toyota Prius plug in fani būs arī Latvijā, taču to skaits būs nesalīdzināmi mazāks nekā, piemēram, Nīderlandē vai citviet Eiropā, kur dažāda veida hibrīdi ir modes prece. Lielākais šķērslis, lai hibrīdmodeļu auditorija pie mums būtu lielāka ne tikai Toyota, bet arī citu ražotāju produktiem, ir šo auto cena.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no lielākajiem jaunumiem, ko japāņu autoražotājs Toyota ved uz Frankfurtes autoizstādi būs kopaktklases modeļa Auris HSD pilnā hibrīda koncepta pasaules pirmizrāde.

Tas iezīmē vēsturisku pavērsienu Toyota stratēģijā – Toyota pilnā hibrīda tehnoloģijas ieviešanu plašam tirgum paredzētā modelī, kas ir pirmais solis Hybrid Synergy Drive® (HSD) izmantošanā visos uzņēmuma piedāvātajos modeļos.

Frankfurtē paredzēta arī jaunā Prius Plug-in hibrīda koncepta pasaules pirmizrāde. Prius Plug-in hibrīds paplašina pilnā hibrīda tehnoloģijas (HSD) iespējas, ļaujot darbināt automobili tikai ar elektrību netālos ikdienas braucienos. 2010. gada sākumā īpaši izvēlētiem klientiem Eiropā plaša mēroga izmēģinājuma braucieniem iznomās vairāk nekā 150 automobiļu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākās paudzes hibrīdmodeļa Toyota Prius atsevišķas virsbūves detaļas ir izgatavotas no īpaša materiāla. Toyota inženieri ir izstrādājuši pasaulē pirmo no augiem iegūto plastmasas sakausējumu.

No augu valsts produktiem iegūtu putu un lietas plastmasas rezerves daļas ir atrodamas daudzviet jaunajā Prius, ieskaitot sliekšņus, apdari un sēdekļu pamatnes.

Toyota plāno paplašināt no augiem iegūtās plastmasas, kam ir neitrāla oglekļa izmešu bilance un ko dēvē par ekoloģisko plastmasu, izmantošanu turpmākajos automobiļu modeļos, un šis process ir uzsākts jaunajā Prius.

Pastāv divi ekoloģiskās plastmasas veidi: pilnībā no augiem iegūta un no augu un naftas produktu kombinācijas ražota. Tā kā abos šajos veidos tiek izmantotas augu izejvielas, ekoloģiskā plastmasa produkta dzīves cikla laikā rada mazāk CO2 izmešu, jo lielākā daļa CO2, kas tiek atbrīvots likvidēšanas laikā, sākotnēji ir ticis uzsūkts auga fotosintēzes procesā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaulē labi zināmajam hibrīdmodelim Toyota Prius šopavasar nāksies krustot šķēpus ar tautieša Honda jauno hibrīdmodeli Honda Insight.

Visās paaudzēs Prius ir demonstrējis Toyota apņēmību rūpēties par apkārtējo vidi un rādījis ceļu uz ideāla videi draudzīga automobiļa izstrādi. Nosaukums Prius, kas latīņu valodā nozīmē būt priekšā, ir kļuvis par atpazīstamības zīmi automobilim, kas tika prezentēts vēl pirms rūpes par vides aizsardzību kļuva par sabiedrības ikdienas jautājumu.

Jaunais Prius joprojām ir viens no reāli pieejamām hibrīdtehnoloģijām. Atzinību guvušajam dzinējam jaunās paaudzes Hybrid Synergy Drive sistēmā ir veikti daudzi uzlabojumi. 90 % no hibrīda agregāta komponentiem ir pārveidoti, lai panāktu vieglāku un kompaktāku sistēmu, koncentrējoties uz lielākas jaudas nodrošināšanu, degvielas patēriņa samazināšanu reālās dzīves situācijās un uzlabotu darbību aukstā laikā. Sistēmas jauda ir palielināta par 22 %, degvielas patēriņš samazināts par 14 %, bet CO2 izmešu līmenis samazināts līdz pat 89 g/km.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu Toyota dīleris Latvijā WESS Motors Toyota jūnijā pārdevis 174 jaunas Toyota automašīnas, kas ir par 87% jeb 81 spēkratu vairāk nekā pērn attiecīgajā mēnesī. Tas ir rekordliels jaunu pārdoto auto skaits viena mēneša ietvaros pēdējo divu gadu laikā, informē uzņēmuma pārstāvji.

Kopumā šī gada pirmajos sešos mēnešos Wess Motors Toyota pārdeva 673 jaunu Toyota automobiļu, kas ir par 182 auto vairāk nekā pērn. Neskatoties uz kopējā auto tirgus kritumu par 1% šī gada pirmajos sešos mēnešos, Wess Motors Toyota ir izdevies audzēt pārdošanas apjomus par 37%, kas veido 7,0% tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā.

«Pozitīvi, ka šogad aktīvāks kļuvis privātais sektors, pieprasījums audzis par 37,8% salīdzinot ar iepriekšējā gada pirmajiem pieciem mēnešiem. Tas liecina par to, ka iedzīvotāji jūtas stabili un ir gatavi veikt lielākus pirkumus,» pirmā pusgada rādītājus pozitīvi vērtē AS WESS izpilddirektors Aleksejs Radionovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Jaunajam Prius modelim ir pilnveidots ārējais dizains, uzlabota interjera kvalitāte, kā arī pievienoti multimediju risinājumi un novatoriska navigācijas sistēma,» Prius jaunumus uzskaitīja Toyota Baltic tirdzniecības un mārketinga direktors Raigo Kaseorgs.

Trešās paaudzes modeli raksturojot jauna, dinamiskāka priekšdaļa un arī pārējiem jaunās paaudzes Toyota automobiļiem raksturīgais palielinātais dekoratīvais režģis priekšdaļā.

Virsbūves konstrukcijas lielāku stingrību nekā iepriekš nodrošina lielāks metināto vietu skaits un balsti. Lai samazinātu vēja un braukšanas skaņu nonākšanu salonā, tas ir papildināts ar skaņas izolācijas materiāliem.

«Taču, ja runā par atjaunoto saturu, tad trešās paaudzes Prius piedāvā arī Toyota Touch & Go Plus un Toyota Touch Pro ar vairākām papildfunkcijām,» stāstīja Kaseorgs. Toyota Touch Pro nodrošina balss vadību, runas atveidošanu teksta veidā, 3D pilsētas skatus un grafikas par mērķiem, automātisku kartes palielināšanu ceļu krustojumos, kā arī vadītājam palīdzošas navigācijas informācijas parādīšanu uz priekšējā vējstikla.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autoražotājs Toyota Motor Corp. paziņojis par vēl vienu transportlīdzekļu atsaukumu - tas attieksies uz vairāk nekā 400 tūkstošiem transportlīdzekļu, no kuriem lielākā daļa ir Prius hibrīdi. Atsaukums saistīts ar potenciālajām drošības problēmām, ko var izraisīt automašīnu bremžu sistēma, vēsta MarketWatch.

«Mēs darīsim visu, kas ir mūsu spēkos, lai atgūtu mūsu klientu uzticību,» preses konferencē Tokijā sacījis Toyota prezidents Akio Toyoda.

Atsaukums ietver vairāk nekā 200 tūkstošus Prius, kas pārdoti Japānā un 8 500 - Lielbritānijā.

Pasaulē lielākais autoražotājs pēc pārdošanas apjomiem arī paziņojis, ka brīvprātīgi ASV atsauc Camry modeļa automašīnas. Tām esot iespējama bremžu šķidruma noplūde, kā rezultātā ir nepieciešams lielāks bremzēšanas ceļš.

Tiks atsaukts arī Hybrid Sai, kas pārdots tikai Japānā.

Atsaukums kopumā attiecoties uz vairāk nekā 400 tūkstošiem transportlīdzekļu visā pasaulē, norādījis autoražotājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā šī gada martā Toyota pārdošanas apjomi palielinājušies par 41 %, pārdodot 271 jaunu Toyota auto, informē WESS Motors Toyota.

Baltijas valstīs kopā martā pārdoti 1058 jauni Toyota automobiļi, kas ir par 275 automobiļiem vairāk nekā pērn martā. Tādējādi Toyota pārdošanas apjomi Baltijas valstīs kopumā auguši par 35 %, un Toyota ir pircēju visiecienītākā automobiļu zīmola izvēle Baltijā. Toyota tirgus daļa Baltijā kopumā sasniedz 15,6 % no kopējā jaunu auto tirgus.

Aleksejs Radionovs, AS WESS izpilddirektors uzsver, ka Šobrīd nozarē ir vērojama stabila augšupejoša tendence. Līdz ar pieprasījuma pieaugumu, Latvijā par 5,4 % palielinājusies Toyota zīmola tirgus daļa, sasniedzot 16,6 % no kopējā tirgus.

Baltijā populārākie Toyota auto modeļi martā bija Toyota Auris un Toyota Corolla, kā arī C segmenta Toyota automobiļi, kurā viennozīmīgi viens no Toyota jaunumiem un populārākajiem auto modeļiem ir pērn prezentētais Toyota C-HR. Latvijā nemainīgi pieprasītāko Toyota auto modeļu priekšgalā ir Toyota RAV4 un Toyota Yaris, kā arī Toyota Auris un Toyota Corolla.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autoražotāja Toyota Motor Corp. Prius hibrīds pirmo reizi kopš savas debijas 1997.gadā pērn kļuvis par visvairāk pārdoto automašīnu Japānā, kas saistāms ar valdības stimulu ietekmi uz pieprasījumu pēc videi draudzīgajām automašīnām, ziņo Bloomberg.

Prius pārdošana 2009.gadā gandrīz trīskāršojusies līdz 208 876 automašīnām, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, liecina Japānas Autodīleru Asociācijas dati. Prius apsteidzis Suzuki Motor Corp. modeli WagonR, kas bijis vispārdotākais modelis piecus gadus pēc kārtas, un Honda Motor Co. modeli Fit.

Taču Tokijas auto konsultāciju kompānijas CSM Worldwide analītiķis Yoshiaki Kawano sacījis, ka pēc stimulēšanas beigām septembrī Prius varētu nesaglabāt savu pirmo pozīciju pārdotāko automašīnu topā.

«Prius bijis viens no modeļiem, kas visvairāk ieguvis [no stimulēšanas],» norādījis Y. Kawano, akcentējot, ka pārdošanas apjomi, sākot no oktobra, noteikti samazināsies.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc japāņu autogiganta Toyota sniegtās informācijas kopš Toyota Prius hibrīdmodeļa ienākšanas Eiropā ir pārdoti 200 tūkst. vienību, vēsta Automobilwoche.

Japāņu sērijveida hibrīdmodeli pasaule pazīst kopš 1997. gada. Kopš Prius dzimšanas dienas tas līdz pat šai dienai īpašu publikas atsaucību ir izpelnījies Ziemeļamerikā. Starp citu, Prius pozīcijas nav satricinājušas pat pēdējo gadu skandalozie modeļa atsaukumi, kuri radās konstatējot vairākus tehniskos defektus. Kas attiecas uz Eiropu, tad Prius popularitāti ir spējis iekarot tieši pēdējo gadu laikā, kas sakrīt ar jaunākās paaudzes Toyota Prius ienākšanu Eiropā.

Jāpiebilst, ka kopumā pasaulē līdz šim ir pārdoti aptuveni 2 miljoni Toyota Prius modeļu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Toyota visā pasaulē atsauc 1,9 miljonu Prius

Dienas Bizness,12.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Toyota Motor trešdien, 12. februārī, paziņojusi par 1,9 miljonu automašīnu Prius atsaukšanu, jo konstatētas problēmas šo automašīnu programmatūrā.

Problēmas skar trešās paaudzes Prius automašīnas. Kā norāda Toyota, aptuveni puse atsaukumu attiecas uz Japānu, bet 713 tūkstoši Prius tiek atsaukti ASV, vēsta Reuters.

Toyota pārstāvji arī informē, ka līdz šim nekādi negadījumi saistība ar šo konkrēto kļūdu auto programmatūrā nav reģstrēti.

«Kļūda programmatūrā var izraisīt paaugstinātu temperatūru tranzistoros, kas savukārt var deformēties un tādējādi tikt bojāti,» skaidro Toyota pārstāvji, norādot, ka rezultātā uz auto paneļa var iedegties dažādi brīdinājuma signāli, kā arī auto var pārslēgties uz drošas braukšanas režīmu, kas joprojām ļauj ar auto pārvietoties, taču ar ierobežotu jaudu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Yaris izaicina Corolla? 
Nē! Tikai labās pieredzes pārņemšana


Guntars Gūte,19.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Corolla ir leģendārs auto, kas savu īpašnieku mīlestību spējis iekarot teju 50 gadu garumā, mainoties līdzi laikam un tendencēm, bet vienlaikus saglabājot un paaugstinot savu kvalitāti un uzticamību. Taču šobrīd izaicinājumu Corolla, šķiet, met jaunais Toyota modelis – Yaris. Un ir pamatotas cerības, ka Yaris savā ziņā varētu atkārtot Corolla uzvaras gājienu autopasaulē

Corolla vēsture sākās 1966. gadā, kad pasaules autotirgū debitēja pirmā šī modeļa automašīna. Kopš tā laika šis uzticamais un drošais auto ticis pilnveidots, lai atbilstu un pārsniegtu miljoniem autovadītāju cerību visā pasaulē. Šobrīd Corolla cienītājiem ir pieejams jau 11. paaudzes modelis, kas atkal veidots tā, lai saviem saimniekiem radītu gan emocionālu, gan praktisku gandarījumu. Arī Toyota Yaris jau drīz pēc nobraukšanas no konveijiera ir ieguvis nedalītu autobraucēju atzinību visā pasaulē. Taču šī nav sacensība starp pieredzi un jaunību! Katram no šiem spēkratiem ir savs lietojums. Katram – savi plusi un izaicinājumi. Viss ir atkarīgs no tā, kādām vajadzībām izvēlaties savu auto.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Spriežot pēc Latvijas populārāko modeļu top 10, japāņu Toyota ražojumi 2009. gadā ir baudījuši lielāko pircēju atsaucību. Interesanti, ka neraugoties uz finansiālajām grūtībām, populārāko modeļu saraksta priekšgalā var atrast dārgo Toyota Landcruiser visurgājēju.

Kopumā šajā saraksta varam atrast sešus dažādus Toyota modeļus, kas norāda uz markas daudzveidīgo pircēju loku. Tautas auto godā joprojām Toyota kompaktklases sedans Corolla.

Latvijas 2009 gada populārāko modeļu top 10 (I – XII)Toyota Landcruiser 150 (Foto:Toyota)

Marka, Modelis Reģistrēto auto skaits

Toyota Corolla/Auris 208

Toyota Avensis 135

Toyota Landcruiser 118

Toyota RAV 4 114

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Jaunais Porsche 918 Spyder būs ekonomiskāks nekā Toyota Prius

Gunta Kursiša,22.05.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Porsche 918 Spyder patiks arī «zaļajiem» tā litija jonu akumulatora ar šķidruma dzesēšanas sistēmu dēļ, raksta metro.co.uk.

Pie Porsche 918 Spyder īpašībām tiek minēts jaudīgais uzrāviens, tajā pašā laikā esot daudz ekonomiskākai nekā, piemēram, Toyota Prius. Automašīnas CO2 emisija ir tik niecīga, ka tā tiks atbrīvota no «sastrēgumu nodevas» Londonā. Tās degvielas patēriņš būs trīs litri simts kilometros.

Automašīna būs pieejaama no 2013. gada septembra un tā maksās 845 tūkst. ASV dolāru.

Jau vēstīts, ka jaunās Toyota Prius degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir vidēji 3,9 l/100 km, bet CO2 izmeši - 89 g/km.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Japānā auto pērk mazāk, bet jauno Prius izķer

,01.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Desmito mēnesi pēc kārtas maijā bijis vērojams samazinājums jaunu automašīnu tirdzniecībā Japānā, ziņo businessweek.com.

Taču samazinājums bijis mazāks nekā iepriekšējos mēnešos.

Jaunu vieglo automašīnu, kravas automašīnu un autobusu pārdošanas apjomi samazinājušies par 19.4%, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, līdz 178 503 vienībām.

Aprīlī pārdošanas apjomi samazinājās par 29%, bet martā - par 31.5%.

Vislielākais samazinājums skāris kompāniju Toyota Motor Corp. - tā maijā pārdevusi 80 503 automašīnas, kas ir samazinājums par 24%. Nissan Motor Co. jaunu automašīnu pārdošanas apjomi samazinājušies par 9.1%, bet Honda Motor Co. - pieauguši par 4.5%.

Pārsteigumu Japānā radījis vietējais pieprasījums pēc jaunā Toyota hibrīda Prius - pasūtījumu skaits jau sasniedzis 110 000. Trešās paaudzes Prius Japānā tika laists pārdošanā tikai pirms divām nedēļām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atjaunotās krosoverkupejas "Toyota C-HR" rīcībā ir jau divas hibrīdsistēmas. Jaudīgākā no tām attīsta 184 ZS lielu jaudu.

Pēc "Toyota" marketologu aplēsēm, 95% no plānotajiem atjaunotā "C-HR" pārdošanas apjomiem Eiropā veidos hibrīdi. No tiem 62% būs lētākā un mazjaudīgākā hibrīdmodeļa pircēji, bet 33% priekšroku dos 184 ZS hibrīdmodelim. Arī Baltijā "Toyota" hibrīdmodeļu pārdošanas bilance pret benzīnversiju ir nospiedošā pārākumā, turklāt ar katru nākamo dienu tā palielinās par labu hibrīdiem. Būtiski uzsvērt, ka tas attiecas ne tikai uz "Toyota C-HR", bet visu "Toyota" modeļu klāstu.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Paldies līdzšinējam "Toyota Motor Corporation" prezidentam Akio Tojoda (Akio Toyoda), jo viņa vīzija un redzējums, ka "Toyota" mūsdienās vairs nedrīkst būt tikai tehniski uzticami, toties garlaicīga un pelēcīga izskata auto, rezultējās ar to, ka "Toyota C-HR" debijas brīdī 2016. gadā pārsteidza Eiropu ar savu revolucionāro dizainu. Šī pamanāmā personība iekustināja pat allaž konservatīvos Rietumeiropas pircējus, un "Toyota C-HR" ir tas auto, kas deva attīstības grūdienu pārveidot arī pārējo "Toyota" modeļu gammu, kas tiek tirgota Eiropā. Kas attiecas uz uzlaboto "C-HR", tad līdztekus nelielām vizuālajām pārbīdēm auto ir ieguvis jaunu gaismas tehniku, uzlabotu multimediju centru ar plašākām izmantošanas iespējām un dzidrāku ekrāna izšķirtspēju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Toyota Prius saņēmis maksimālo 5 zvaigžņu transportlīdzekļa drošības

novērtējumu jaunāko 2009. gada Euro NCAP testu rezultātos. Sasniedzot kopējo

rezultātu 83 %, Prius ir trešais Toyota modelis, kam šogad piešķirts 5 zvaigžņu reitings.

Pēc jaunajiem Avensis un IQ šis ir trešais Toyota modelis, kas saņēmis augsto novērtējumu 2009. gadā.

Prius drošības ziņā turpina sava priekšteča tradīcijas, kas 2004. gadā arī saņēma maksimālo piecu zvaigžņu novērtējumu pasažieru drošības aizsardzībā. Šis sasniegums raksturo Toyota tehnoloģiskās iespējas tādas automobiļa šasijas izstrādē, kas nodrošina stabilus vides aizsardzības, dinamisma un drošības rādītājus. Jaunajam Prius ir uzlabotas aktīvās, pasīvās un gājēju drošības funkcijas. Tagad katram Prius modelim ir triecienus absorbējošs virsbūves korpuss, septiņi drošības spilveni un aktīvie galvas balsti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Motor Europe oficiāli paziņojusi par astoņu Toyota modeļu atsaukšanu Eiropā sakarā ar potenciāliem akseleratora pedāļa darbības traucējumiem. Iesaistītie modeļi un to ražošanas gadi ir šādi:

• AYGO (2005. gada februāris – 2009. gada augusts)

• iQ (2008. gada novembris – 2009. gada novembris)

• Yaris (2005. gada novembris – 2009. gada septembris)

• Auris (2006. gada oktobris – 2010. gada 5. janvāris)

• Corolla (2006. gada oktobris – 2009. gada decembris)

• Verso (2009. gada februāris – 2010. gada 5. janvāris)

• Avensis (2008. gada novembris – 2009. gada decembris)

• RAV4 (2005. gada novembris – 2009. gada novembris)

Vēl tiek noskaidrots precīzs atsaukto automobiļu skaits, tas varētu sasniegt 1.8 miljonus auto. Nevienam Lexus modelim un pārējiem Toyota modeļiem nav šādu darbības traucējumu.

«Kompānijai Toyota klienti vienmēr ir pirmajā vietā, jebkādā situācijā,» komentē Tadaši Arašima (Tadashi Arashima), Toyota Motor Europe prezidents un galvenais rīkotājdirektors. «Mēs apzināmies, ka pašreizējā situācija rada neērtības, un mēs patiesi atvainojamies par to. Turklāt vēlamies nomierināt klientus – potenciālie akseleratora pedāļa traucējumi tiek novēroti ļoti reti. Atsaukšana ir tikai profilaktisks līdzeklis, lai garantētu augstākos drošības standartus visiem mūsu klientiem.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaulē lielākais automašīnu ražotājs Toyota atklājis savas populārās automašīnas Prius jaunāko, trešās paaudzes modeli, ziņo BBC.

picturegallery.c9179c3f-1c3e-4e22-9bc8-1a3153412a79

Toyota norāda, ka jaunie Prius, kas darbojas gan uz degvielu, gan elektroenerģiju, jau pasūtīti kuplā skaitā, proti, 80 tūkst. Kompānija cer, ka šogad izdosies pārdot 400 tūkst. trešās paaudzes Prius.

Toyota Prius ir pasaulē vispieprasītākā hibrīdautomašīna, taču šo pozīciju tagad apdraud konkurenta Honda lētākais hibrīdauto Insight.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Toyota plāno hibrīda versiju katram kompānijas ražotajam auto modelim

Ritvars Bīders,25.08.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas automašīnu ražotājs Toyota Motor jaunās desmitgades sākumā plāno panākt hibrīdautomašīnu pārdošanas apjomu palielināšanos līdz vienam miljonam vienību gadā, savukārt pēc 2020. gada kompānija saviem pircējiem cer piedāvāt katra Toyota ražotā auto modeļa hibrīda versiju, ziņo Reuters.

Kopš hibrīdautomašīnu tirdzniecības uzsākšanas 1997. gadā Toyota visā pasaulē izdevies pārdot 2,68 miljonus automašīnu, kas darbojas gan uz degvielu, gan elektroenerģiju.

Vislabāk kompānijai veicas ar automašīnas Prius pārdošanu, turklāt pēdējā laikā pieprasījums pēc šī auto ievērojami palielinājies Japānā, jo pērn valsts ieviesa subsīdiju sistēmu, kas paredz lielāku atbalstu tieši hibrīdautomašīnu īpašniekiem.

Toyota plāns līdz 2015. gadam paredz palielināt kompānijas ražoto automašīnu degvielas ekonomiju par 25%, salīdzinot ar 2005. gada rādītājiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japāņu hibrīdmoelis Toyota Prius ir iepaticies konservatīvajai Vācijas auditorijai. Kopš jūnija ir jau pārdoti 7000 jaunākās paaudzes Toyota Prius, vēsta Automobilwoche.

To, ka jaunais modelis baudīs lielu interesi varēja prognozēt jau jūnijā, īsi pirms modeļa tirdzniecības sākuma. Toreiz Toyota pārdevēji saņēma vairāk nekā 2000 klientu pasūtījumu. Jāpiebilst, ka Vācijā Toyota Prius bāzes modeļa cena ir 24 950 eiro.

Toyota Prius Vācijas tirgū ir pazīstams kopš 2000. gada, bet nekad vēl tas nav piedzīvojis tik milzīgu popularitāti kā šobrīd. Iepriekšējo deviņu gadu laikā ir pārdoti 25 tūkst. videi draudzīgo auto.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Istrēgstot akseleratora pedālim, kāds Toyota Prius īpašnieks uz Kalifornijas automaģistrāles zaudējis kontroli pār savu auto kurš traucies pa ātrgaitas maģistrāli ar 90 jūdzēm stundā.

61 gadu vecais Džeimss Saiks (James Sikes), pārvietojoties ar 2008.gada Toyota Prius pa autoceļu Sandjego, apdzinis citu transportlīdzekli un tūlīt pat sapratis, ka viņš vairs nevar samazināt ātrumu.

Neraugoties uz to, ka viņš spēcīgi spiedis bremžu pedāli, automašīna turpinājusi paātrināt ātrumu.

Traucoties pa ceļu, Dž. Saiks zvanījis 911 un uz notikuma vietu nosūtīts patruļas darbinieks.

Izmantojot skaļruni, patruļas darbinieks stāstījis vīrietim, kā viņam jārīkojas, lai mašīna atkal samazinātu ātrumu.

Kad Prius samazinājis ātrumu, vadītājs varējis izslēgt dzinēju un izdevies mašīnu apstādināt.

Policijas darbinieki medijiem norādījuši, ka viņiem nav neviena iemesla neticēt vīrieša stāstītajam par problēmām ar akseleratora pedāli.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Toyota Motor Corporation nolēmusi atsaukt automašīnas arī Eiropā, lai novērstu tajās radušās problēmas ar gāzes pedāļiem, teikts piektdien publiskotajā paziņojumā.

Kompānija paziņoja, ka Eiropā tiks atsaukti astoņi modeļi. Kompānija prognozēja, ka aptuvenais skaits varētu būt 1.8 miljoni automašīnu, bet precīzu skaitu Toyota Motor Corporation preses sekretārs nemācēja nosaukt.

Vietējie Toyota pārstāvji Wess Motors un Amserv Motors noraida baumas, ka Latvijā tirgotajām Toyota automašīnām varētu būt problēmas ar akseleratora pedāli.

(Foto: AFP/SCANPIX)Db.lv jau ziņoja, ka pirmais atsaukums, kas saistīts ar defektīviem akseleratora pedāļiem, tika izdarīts pērn novembrī, Toyota atsaucot 3.8 miljonus automašīnu ASV. Jau toreiz kompānija atzina, ka jaunie akseleratora pedāļi būs gatavi tikai šī gada aprīlī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

ASV autobraucēji sūdz tiesā Toyota

Gunta Kursiša,17.05.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota automašīnu īpašnieki ASV tiesā iesnieguši sūdzību par to, ka kritusies Toyota ražoto automašīnu vērtība, vēsta BBC.

Toyota automašīnu īpašnieki norāda, ka viņiem radušies zaudējumi, jo automašīnu ražotājs Toyota neatklāja un arī nesalaboja defektus, kas bija radušies Toyota automašīnās. Jau vēstīts, ka Toyota 2009. un 2010. gadā atsauca no tirgus vairākus miljonus automašīnu ASV un Eiropā, lai novērstu tajās radušās problēmas ar gāzes pedāļiem.

Toyota tiesai iesniedza priekšlikumu, ka amerikāņu Toyota īpašnieku prasības ir jānoraida, tomēr tiesa ļāva tiesas procesam virzīties uz priekšu.

«Tiesas procesa sākumā ir jāpieņem, ka apgalvojumi ir patiesi un, ka automašīnu ražotājs Toyota ir izraisījis tās produktu pircējiem zaudējumus,» norāda Kalifornijas apgabala tiesnesis Džeimss Selna (James Selna).

Komentāri

Pievienot komentāru