Jaunākais izdevums

Pasaulē labi zināmajam hibrīdmodelim Toyota Prius šopavasar nāksies krustot šķēpus ar tautieša Honda jauno hibrīdmodeli Honda Insight.

Visās paaudzēs Prius ir demonstrējis Toyota apņēmību rūpēties par apkārtējo vidi un rādījis ceļu uz ideāla videi draudzīga automobiļa izstrādi. Nosaukums Prius, kas latīņu valodā nozīmē būt priekšā, ir kļuvis par atpazīstamības zīmi automobilim, kas tika prezentēts vēl pirms rūpes par vides aizsardzību kļuva par sabiedrības ikdienas jautājumu.

Jaunais Prius joprojām ir viens no reāli pieejamām hibrīdtehnoloģijām. Atzinību guvušajam dzinējam jaunās paaudzes Hybrid Synergy Drive sistēmā ir veikti daudzi uzlabojumi. 90 % no hibrīda agregāta komponentiem ir pārveidoti, lai panāktu vieglāku un kompaktāku sistēmu, koncentrējoties uz lielākas jaudas nodrošināšanu, degvielas patēriņa samazināšanu reālās dzīves situācijās un uzlabotu darbību aukstā laikā. Sistēmas jauda ir palielināta par 22 %, degvielas patēriņš samazināts par 14 %, bet CO2 izmešu līmenis samazināts līdz pat 89 g/km.

Efektīga, ECO-ICON koncepcijas stilā ieturēta virsbūve ar pārsteidzoši zemu aerodinamiskās pretestības koeficientu (Cd=0,25) slēpj jaunu, ergonomisku salonu ar novatorisku divzonu instrumentu paneli un savā segmentā unikālām tehnoloģijām, kas sniedz vadītājam papildu ērtības, piemēram, attēla projicēšanu uz vējstikla, unikālu Touch Tracer automobiļa informācijas sistēmu, ventilācijas sistēmu, ko darbina saules enerģija, un gudru automobiļa stāvvietā novietošanas palīgsistēmu.

No šī gada pavasara Toyota nenāksies garlaikoties, jo arī Latvijas tirgū nonāks jaunais Honda izgudrojums Honda Insight. Moderns un pievilcīgs dizains apvienojumā ar modernu hibrīdtehnoloģiju mudinās cilvēkus vismaz morāli būt gataviem rūpēties par apkārtējo vidi. Ecological Drive Assist System ir viena no interesantākām spēļmantiņām pieaugušajiem bērniem. Piemāram, ja vadības panelis iekrāsosies zaļš, tad ziniet, ka Insight ir atrasts ekonomisks braukšanas režīms, ja zaļgani zils –efektivitāte ir viduvēja, savukārt ja zils, tad autovadītāja braukšanas stils ir neekonomisks. Automašīnas borta datora smadzenes izkalkulēs katra brauciena efektivitāti, piešķirot vadītājam īpašu kvalifikāciju, kas summēsies kopējā rezultātā visā automašīnas mūža garumā. Rezultātu ataino trīs koka lapas mērinstrumentu panelī, kuras aug, palielinoties degvielas ekonomijai, bet samzinās, ja braukšanas stils ir viduvējs vai neekonomisks.

picturegallery.373dc944-dd3e-4e7d-bbb5-525a4b89171f

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Pēc Toyota Prius ASV gaida gara rinda

,15.06.2009

Paredzams, ka Latvijā jaunākās paaudzes Toyota Prius parādīsies augusta beigās. Cenas pagaidām nav zināmas. (Foto: Toyota)

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par spīti nīkuļojošam ASV vieglo auto tirgum, pieprasījums pēc jaunākās paaudzes hibrīdmodeļa Toyota Prius ir pārspējis visas prognozes. Atsevišķos gadījumos klientiem būšot jāgaida vismaz gads, vēsta New York Times.

Jaunākās paaudzes Prius ražotne Japānā mēnesī spējot saražot 50 tūkst. vienību, bet, piemēram, Japānā vien maijā tika pārdoti 110 tūkstoši jauno Prius. Pēc Toyota aprēķiniem potenciālo Prius hibrīdauto pircēju skaits ASV 2009. gadā varētu sasniegt 200 tūkst., bet kopumā pasaulē tas varētu sasniegt vismaz 400 tūkst. vienību. Paredzams, ka Latvijā jaunākās paaudzes Toyota Prius parādīsies augusta beigās. Cenas pagaidām nav zināmas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākās paudzes Honda hibrīdmodelis Honda Insight aprīlī pašmāju tirgū ir bijis pircēju pieprasītākais jaunais auto.

Kopumā aprīlī Japānā tika reģistrēti 10 481 jaunie Insight modeļi, kas pēc Honda amatpersonu sniegtās informācijas ir ļoti labs sasniegums. Atšķirībā no Japānas, ar modeļa noietu tik labi vēl nesokas Eiropā.

Iespējams, ka viens no lielākajiem klupšanas akmeņiem varētu būt cena, piemēram, Vācijā Honda Insight sākumcena ir 19 550 eiro, savukārt Latvijā jaunais Honda Insight ir nopērkams, sākot no 15 280 Ls, kas pārrēķinot ir 21740 eiro.

Foto: AFP/SCANPIX

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Prius Plug in jeb spraudņa tipa jaunākais hibrīdmodelis panācis lielāku sniedzamību, ātrāku uzlādi un patīkamākas gaitas īpašības

Jāsāk ar to, ka Toyota ir veiksmīgi «saindējusi» arī Vecā kontinenta pircējus, un viss, kas attiecas uz hibrīdtehnoloģijām, ar katru dienu uzstājīgāk kļūst populārāks, samazinot dīzeļautomašīnu potenciālu. Hibrīdmodeļu popularizāciju nenoliedzami veicina arī Eiropas drastiskās atgāzu normas, tāpēc pilnīgi droši var apgalvot, ka arī Prius Plug in hybrid atradīs savu pircēju gan privātajā, gan komercsektorā. Toyota Prius plug in fani būs arī Latvijā, taču to skaits būs nesalīdzināmi mazāks nekā, piemēram, Nīderlandē vai citviet Eiropā, kur dažāda veida hibrīdi ir modes prece. Lielākais šķērslis, lai hibrīdmodeļu auditorija pie mums būtu lielāka ne tikai Toyota, bet arī citu ražotāju produktiem, ir šo auto cena.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no lielākajiem jaunumiem, ko japāņu autoražotājs Toyota ved uz Frankfurtes autoizstādi būs kopaktklases modeļa Auris HSD pilnā hibrīda koncepta pasaules pirmizrāde.

Tas iezīmē vēsturisku pavērsienu Toyota stratēģijā – Toyota pilnā hibrīda tehnoloģijas ieviešanu plašam tirgum paredzētā modelī, kas ir pirmais solis Hybrid Synergy Drive® (HSD) izmantošanā visos uzņēmuma piedāvātajos modeļos.

Frankfurtē paredzēta arī jaunā Prius Plug-in hibrīda koncepta pasaules pirmizrāde. Prius Plug-in hibrīds paplašina pilnā hibrīda tehnoloģijas (HSD) iespējas, ļaujot darbināt automobili tikai ar elektrību netālos ikdienas braucienos. 2010. gada sākumā īpaši izvēlētiem klientiem Eiropā plaša mēroga izmēģinājuma braucieniem iznomās vairāk nekā 150 automobiļu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Wess grupa informē, ka no 3.augusta darbību sāks jauns Honda automašīnu autorizētais serviss Latvijā SIA SAN Motors.

Jaunais Honda serviss SAN Motors atradīsies Wess Motors Toyota autocentra telpās, Berģos, kas būšot lielākais Honda serviss un virsbūves remonta un krāsošanas iecirknis Latvijā. Honda automašīnu remontdarbiem paredzēti atsevišķi servisa pacēlāji un meistari – pieņēmēji, kas specializējušies tieši Honda apkalpošanai.

Jaunajā Honda servisā tiks veikti visi remontdarbi Honda garantijas un pēcgarantijas automašīnām, oriģinālo rezerves daļu un aksesuāru pārdošana, un pilna apjoma virsbūves remonta un krāsošanas servisa darbi saskaņā ar Honda standartiem. SAN Motors mērķis ir piedāvāt Honda automašīnu īpašniekiem garantijas un pēcgarantijas automašīnu remontdarbus pēc Honda standartiem. Jaunais Honda serviss strādās septiņas dienas nedēļā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākās paudzes hibrīdmodeļa Toyota Prius atsevišķas virsbūves detaļas ir izgatavotas no īpaša materiāla. Toyota inženieri ir izstrādājuši pasaulē pirmo no augiem iegūto plastmasas sakausējumu.

No augu valsts produktiem iegūtu putu un lietas plastmasas rezerves daļas ir atrodamas daudzviet jaunajā Prius, ieskaitot sliekšņus, apdari un sēdekļu pamatnes.

Toyota plāno paplašināt no augiem iegūtās plastmasas, kam ir neitrāla oglekļa izmešu bilance un ko dēvē par ekoloģisko plastmasu, izmantošanu turpmākajos automobiļu modeļos, un šis process ir uzsākts jaunajā Prius.

Pastāv divi ekoloģiskās plastmasas veidi: pilnībā no augiem iegūta un no augu un naftas produktu kombinācijas ražota. Tā kā abos šajos veidos tiek izmantotas augu izejvielas, ekoloģiskā plastmasa produkta dzīves cikla laikā rada mazāk CO2 izmešu, jo lielākā daļa CO2, kas tiek atbrīvots likvidēšanas laikā, sākotnēji ir ticis uzsūkts auga fotosintēzes procesā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu Toyota dīleris Latvijā WESS Motors Toyota jūnijā pārdevis 174 jaunas Toyota automašīnas, kas ir par 87% jeb 81 spēkratu vairāk nekā pērn attiecīgajā mēnesī. Tas ir rekordliels jaunu pārdoto auto skaits viena mēneša ietvaros pēdējo divu gadu laikā, informē uzņēmuma pārstāvji.

Kopumā šī gada pirmajos sešos mēnešos Wess Motors Toyota pārdeva 673 jaunu Toyota automobiļu, kas ir par 182 auto vairāk nekā pērn. Neskatoties uz kopējā auto tirgus kritumu par 1% šī gada pirmajos sešos mēnešos, Wess Motors Toyota ir izdevies audzēt pārdošanas apjomus par 37%, kas veido 7,0% tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā.

«Pozitīvi, ka šogad aktīvāks kļuvis privātais sektors, pieprasījums audzis par 37,8% salīdzinot ar iepriekšējā gada pirmajiem pieciem mēnešiem. Tas liecina par to, ka iedzīvotāji jūtas stabili un ir gatavi veikt lielākus pirkumus,» pirmā pusgada rādītājus pozitīvi vērtē AS WESS izpilddirektors Aleksejs Radionovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autoražotājs Toyota Motor Corp. paziņojis par vēl vienu transportlīdzekļu atsaukumu - tas attieksies uz vairāk nekā 400 tūkstošiem transportlīdzekļu, no kuriem lielākā daļa ir Prius hibrīdi. Atsaukums saistīts ar potenciālajām drošības problēmām, ko var izraisīt automašīnu bremžu sistēma, vēsta MarketWatch.

«Mēs darīsim visu, kas ir mūsu spēkos, lai atgūtu mūsu klientu uzticību,» preses konferencē Tokijā sacījis Toyota prezidents Akio Toyoda.

Atsaukums ietver vairāk nekā 200 tūkstošus Prius, kas pārdoti Japānā un 8 500 - Lielbritānijā.

Pasaulē lielākais autoražotājs pēc pārdošanas apjomiem arī paziņojis, ka brīvprātīgi ASV atsauc Camry modeļa automašīnas. Tām esot iespējama bremžu šķidruma noplūde, kā rezultātā ir nepieciešams lielāks bremzēšanas ceļš.

Tiks atsaukts arī Hybrid Sai, kas pārdots tikai Japānā.

Atsaukums kopumā attiecoties uz vairāk nekā 400 tūkstošiem transportlīdzekļu visā pasaulē, norādījis autoražotājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

WESS Auto Grupa: Vēlamies atgriezt Honda zīmolam tam pienākošos slavu

Lelde Petrāne,18.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

WESS Auto Grupa paplašinājusi sadarbību ar Honda zīmolu. Turpmāk WESS Auto Grupa uzņēmumi nodrošinās autorizētā autodīlera tirdzniecības un pēcpārdošanas servisa pakalpojumus Japānas auto zīmoliem Toyota, Lexus un Honda, kā arī turpinās sniegt autorizētā servisa pakalpojumus BMW zīmola auto.

Aleksandrs Oskins, AS WESS padomes priekšsēdētājs, komentē: «Auto zīmolu portfeļa paplašināšana ar Honda zīmolu ir likumsakarīgs solis WESS Auto Grupas attīstībā. Mēs jau desmit gadus Latvijā nodrošinām autorizētā servisa pakalpojumus Honda zīmolam, auto tirdzniecības uzsākšana bija tikai laika jautājums. Vēlamies atgriezt Honda zīmolam tam pienākošos slavu un klientu uzticību, kā tas bija zīmola «ziedu laikos». Ņemot vērā auto tirgus attīstību un izaugsmes potenciālu, ambīcijas ir lielas – tuvāko gadu laikā vēlamies sasniegt vismaz 3% Honda zīmola tirgus daļu Latvijā.»

Līdz augustam, kad plānots uzsākt Honda tirdzniecību, WESS Select auto salonā jāveic nozīmīga sagatavošanās - tirdzniecības centra un servisa telpu pielāgošana Honda zīmola pārstāvniecībai, korporatīvā noformējuma izveide, aprīkojuma un iekārtu iegāde. Svarīgākais no veicamajiem darbiem gan esot profesionāla un kompetenta personāla atlase un apmācības.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Jaunajam Prius modelim ir pilnveidots ārējais dizains, uzlabota interjera kvalitāte, kā arī pievienoti multimediju risinājumi un novatoriska navigācijas sistēma,» Prius jaunumus uzskaitīja Toyota Baltic tirdzniecības un mārketinga direktors Raigo Kaseorgs.

Trešās paaudzes modeli raksturojot jauna, dinamiskāka priekšdaļa un arī pārējiem jaunās paaudzes Toyota automobiļiem raksturīgais palielinātais dekoratīvais režģis priekšdaļā.

Virsbūves konstrukcijas lielāku stingrību nekā iepriekš nodrošina lielāks metināto vietu skaits un balsti. Lai samazinātu vēja un braukšanas skaņu nonākšanu salonā, tas ir papildināts ar skaņas izolācijas materiāliem.

«Taču, ja runā par atjaunoto saturu, tad trešās paaudzes Prius piedāvā arī Toyota Touch & Go Plus un Toyota Touch Pro ar vairākām papildfunkcijām,» stāstīja Kaseorgs. Toyota Touch Pro nodrošina balss vadību, runas atveidošanu teksta veidā, 3D pilsētas skatus un grafikas par mērķiem, automātisku kartes palielināšanu ceļu krustojumos, kā arī vadītājam palīdzošas navigācijas informācijas parādīšanu uz priekšējā vējstikla.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autoražotāja Toyota Motor Corp. Prius hibrīds pirmo reizi kopš savas debijas 1997.gadā pērn kļuvis par visvairāk pārdoto automašīnu Japānā, kas saistāms ar valdības stimulu ietekmi uz pieprasījumu pēc videi draudzīgajām automašīnām, ziņo Bloomberg.

Prius pārdošana 2009.gadā gandrīz trīskāršojusies līdz 208 876 automašīnām, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, liecina Japānas Autodīleru Asociācijas dati. Prius apsteidzis Suzuki Motor Corp. modeli WagonR, kas bijis vispārdotākais modelis piecus gadus pēc kārtas, un Honda Motor Co. modeli Fit.

Taču Tokijas auto konsultāciju kompānijas CSM Worldwide analītiķis Yoshiaki Kawano sacījis, ka pēc stimulēšanas beigām septembrī Prius varētu nesaglabāt savu pirmo pozīciju pārdotāko automašīnu topā.

«Prius bijis viens no modeļiem, kas visvairāk ieguvis [no stimulēšanas],» norādījis Y. Kawano, akcentējot, ka pārdošanas apjomi, sākot no oktobra, noteikti samazināsies.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā šī gada martā Toyota pārdošanas apjomi palielinājušies par 41 %, pārdodot 271 jaunu Toyota auto, informē WESS Motors Toyota.

Baltijas valstīs kopā martā pārdoti 1058 jauni Toyota automobiļi, kas ir par 275 automobiļiem vairāk nekā pērn martā. Tādējādi Toyota pārdošanas apjomi Baltijas valstīs kopumā auguši par 35 %, un Toyota ir pircēju visiecienītākā automobiļu zīmola izvēle Baltijā. Toyota tirgus daļa Baltijā kopumā sasniedz 15,6 % no kopējā jaunu auto tirgus.

Aleksejs Radionovs, AS WESS izpilddirektors uzsver, ka Šobrīd nozarē ir vērojama stabila augšupejoša tendence. Līdz ar pieprasījuma pieaugumu, Latvijā par 5,4 % palielinājusies Toyota zīmola tirgus daļa, sasniedzot 16,6 % no kopējā tirgus.

Baltijā populārākie Toyota auto modeļi martā bija Toyota Auris un Toyota Corolla, kā arī C segmenta Toyota automobiļi, kurā viennozīmīgi viens no Toyota jaunumiem un populārākajiem auto modeļiem ir pērn prezentētais Toyota C-HR. Latvijā nemainīgi pieprasītāko Toyota auto modeļu priekšgalā ir Toyota RAV4 un Toyota Yaris, kā arī Toyota Auris un Toyota Corolla.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaulē lielākais automašīnu ražotājs Toyota atklājis savas populārās automašīnas Prius jaunāko, trešās paaudzes modeli, ziņo BBC.

picturegallery.c9179c3f-1c3e-4e22-9bc8-1a3153412a79

Toyota norāda, ka jaunie Prius, kas darbojas gan uz degvielu, gan elektroenerģiju, jau pasūtīti kuplā skaitā, proti, 80 tūkst. Kompānija cer, ka šogad izdosies pārdot 400 tūkst. trešās paaudzes Prius.

Toyota Prius ir pasaulē vispieprasītākā hibrīdautomašīna, taču šo pozīciju tagad apdraud konkurenta Honda lētākais hibrīdauto Insight.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc japāņu autogiganta Toyota sniegtās informācijas kopš Toyota Prius hibrīdmodeļa ienākšanas Eiropā ir pārdoti 200 tūkst. vienību, vēsta Automobilwoche.

Japāņu sērijveida hibrīdmodeli pasaule pazīst kopš 1997. gada. Kopš Prius dzimšanas dienas tas līdz pat šai dienai īpašu publikas atsaucību ir izpelnījies Ziemeļamerikā. Starp citu, Prius pozīcijas nav satricinājušas pat pēdējo gadu skandalozie modeļa atsaukumi, kuri radās konstatējot vairākus tehniskos defektus. Kas attiecas uz Eiropu, tad Prius popularitāti ir spējis iekarot tieši pēdējo gadu laikā, kas sakrīt ar jaunākās paaudzes Toyota Prius ienākšanu Eiropā.

Jāpiebilst, ka kopumā pasaulē līdz šim ir pārdoti aptuveni 2 miljoni Toyota Prius modeļu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Japānā auto pērk mazāk, bet jauno Prius izķer

,01.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Desmito mēnesi pēc kārtas maijā bijis vērojams samazinājums jaunu automašīnu tirdzniecībā Japānā, ziņo businessweek.com.

Taču samazinājums bijis mazāks nekā iepriekšējos mēnešos.

Jaunu vieglo automašīnu, kravas automašīnu un autobusu pārdošanas apjomi samazinājušies par 19.4%, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, līdz 178 503 vienībām.

Aprīlī pārdošanas apjomi samazinājās par 29%, bet martā - par 31.5%.

Vislielākais samazinājums skāris kompāniju Toyota Motor Corp. - tā maijā pārdevusi 80 503 automašīnas, kas ir samazinājums par 24%. Nissan Motor Co. jaunu automašīnu pārdošanas apjomi samazinājušies par 9.1%, bet Honda Motor Co. - pieauguši par 4.5%.

Pārsteigumu Japānā radījis vietējais pieprasījums pēc jaunā Toyota hibrīda Prius - pasūtījumu skaits jau sasniedzis 110 000. Trešās paaudzes Prius Japānā tika laists pārdošanā tikai pirms divām nedēļām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Toyota visā pasaulē atsauc 1,9 miljonu Prius

Dienas Bizness,12.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Toyota Motor trešdien, 12. februārī, paziņojusi par 1,9 miljonu automašīnu Prius atsaukšanu, jo konstatētas problēmas šo automašīnu programmatūrā.

Problēmas skar trešās paaudzes Prius automašīnas. Kā norāda Toyota, aptuveni puse atsaukumu attiecas uz Japānu, bet 713 tūkstoši Prius tiek atsaukti ASV, vēsta Reuters.

Toyota pārstāvji arī informē, ka līdz šim nekādi negadījumi saistība ar šo konkrēto kļūdu auto programmatūrā nav reģstrēti.

«Kļūda programmatūrā var izraisīt paaugstinātu temperatūru tranzistoros, kas savukārt var deformēties un tādējādi tikt bojāti,» skaidro Toyota pārstāvji, norādot, ka rezultātā uz auto paneļa var iedegties dažādi brīdinājuma signāli, kā arī auto var pārslēgties uz drošas braukšanas režīmu, kas joprojām ļauj ar auto pārvietoties, taču ar ierobežotu jaudu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas automašīnu ražotājs Toyota Motor 2008. gada laikā pārdevis 8.972 miljonus automašīnu, kas ir par 4% mazāk nekā 2007. gadā. Pērn bijis pirmais gads, kad kompānija piedzīvo pārdošanas apjomu kritumu, kopš 1998. gada, ziņo Associated Press.

Pārdošanas apjomu kritums skaidrojams ar globālas krīzes iespaidā radušos pieprasījuma kritumu gan ASV, gan Eiropā, kā arī citur pasaulē.

Wall Street Journalziņo, ka par Toyota Motor nozīmēts arī jaunais kompānijas boss, kurš būs neviens cits, kā līdzšinējais Toyota viceprezidents Akio Toijoda (Akio Toyoda) un kompānijas dibinātāja mazdēls.

AFP ziņo, ka pašlaik Toyota pasver iespēju samazināt kompānijas Japānas ražotnēs strādājošo skaitu par 3 00Toyota Prius0 darbiniekiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Yaris izaicina Corolla? 
Nē! Tikai labās pieredzes pārņemšana


Guntars Gūte,19.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Corolla ir leģendārs auto, kas savu īpašnieku mīlestību spējis iekarot teju 50 gadu garumā, mainoties līdzi laikam un tendencēm, bet vienlaikus saglabājot un paaugstinot savu kvalitāti un uzticamību. Taču šobrīd izaicinājumu Corolla, šķiet, met jaunais Toyota modelis – Yaris. Un ir pamatotas cerības, ka Yaris savā ziņā varētu atkārtot Corolla uzvaras gājienu autopasaulē

Corolla vēsture sākās 1966. gadā, kad pasaules autotirgū debitēja pirmā šī modeļa automašīna. Kopš tā laika šis uzticamais un drošais auto ticis pilnveidots, lai atbilstu un pārsniegtu miljoniem autovadītāju cerību visā pasaulē. Šobrīd Corolla cienītājiem ir pieejams jau 11. paaudzes modelis, kas atkal veidots tā, lai saviem saimniekiem radītu gan emocionālu, gan praktisku gandarījumu. Arī Toyota Yaris jau drīz pēc nobraukšanas no konveijiera ir ieguvis nedalītu autobraucēju atzinību visā pasaulē. Taču šī nav sacensība starp pieredzi un jaunību! Katram no šiem spēkratiem ir savs lietojums. Katram – savi plusi un izaicinājumi. Viss ir atkarīgs no tā, kādām vajadzībām izvēlaties savu auto.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Spriežot pēc Latvijas populārāko modeļu top 10, japāņu Toyota ražojumi 2009. gadā ir baudījuši lielāko pircēju atsaucību. Interesanti, ka neraugoties uz finansiālajām grūtībām, populārāko modeļu saraksta priekšgalā var atrast dārgo Toyota Landcruiser visurgājēju.

Kopumā šajā saraksta varam atrast sešus dažādus Toyota modeļus, kas norāda uz markas daudzveidīgo pircēju loku. Tautas auto godā joprojām Toyota kompaktklases sedans Corolla.

Latvijas 2009 gada populārāko modeļu top 10 (I – XII)Toyota Landcruiser 150 (Foto:Toyota)

Marka, Modelis Reģistrēto auto skaits

Toyota Corolla/Auris 208

Toyota Avensis 135

Toyota Landcruiser 118

Toyota RAV 4 114

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Jaunais Porsche 918 Spyder būs ekonomiskāks nekā Toyota Prius

Gunta Kursiša,22.05.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Porsche 918 Spyder patiks arī «zaļajiem» tā litija jonu akumulatora ar šķidruma dzesēšanas sistēmu dēļ, raksta metro.co.uk.

Pie Porsche 918 Spyder īpašībām tiek minēts jaudīgais uzrāviens, tajā pašā laikā esot daudz ekonomiskākai nekā, piemēram, Toyota Prius. Automašīnas CO2 emisija ir tik niecīga, ka tā tiks atbrīvota no «sastrēgumu nodevas» Londonā. Tās degvielas patēriņš būs trīs litri simts kilometros.

Automašīna būs pieejaama no 2013. gada septembra un tā maksās 845 tūkst. ASV dolāru.

Jau vēstīts, ka jaunās Toyota Prius degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir vidēji 3,9 l/100 km, bet CO2 izmeši - 89 g/km.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vupertāles vides institūts ir izveidojis videi draudzīgo automobiļu sarakstu, kur pirmajās vietās savās automobiļu klasēs pagaidām dominē Honda un Toyota hibrīdi.

Institūta izveidotajā sarakstā kopumā iekļauti 100 dažādu marku modeļi, kuri ir nopērkami Vācijas tirgū. Kā jau to varēja paredzēt, uzvaras laurus savās automobiļu klasēs plūca Honda Insihgt, Toyota Prius un Lexus RX 450 h. Interesanti, ka limuzīnklasē japāņu tehnoloģijas ir cietušas sakāvi, proti, Lexus LS 600 h ir ierindots tikai trešajā pozīcijā, kapitulējot gan Mercedes S 400 Hybrid, gan BMW 730 d priekšā. Pats galvenais šī pētījuma secinājums, ka neatkarīgi no automašīnas klases, videi draudzīgo modeļu skaits ar katru gadu palielināšoties. Par to liecina autoražotāju milzīgā aktivitāte, kuri pēdējo gadu laikā ceļ galdā arvien jaunas tehnoloģijas, neaprobežojoties tikai ar benzīna un elektromotora hibrīdiem, bet turpinot, piemēram, attīstīt arī iekšdedzes dzinēju izmantošanas iespējas, īpaši tas attiecas uz vācu autoražotājiem. Jebkurā gadījumā, vides aizsardzība ilgtermiņā Eiropā solīšot jaunus modeļus arī nākotnē, kas turpmākajos gados būtu arī finansiāli pieejamāki plašai pircēju auditorijai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākās paaudzes pilsētas krosovers Honda HR-V pēc ilgu gadu klusēšanas atgriežas ar lielisku produktu, kas no iekšpuses izrādīsies lielāks, nekā sākotnēji varētu cerēt.

Nebūs melots, ka pēc salona izmēriem Honda HR-V atbildīs pirms dažām paaudzēm ražotam Honda CR-V. Skaitļu valodā tie būs 470 litri, bet, noguldot HR-V otro sēdekļu rindu, bagāžas telpa sasniegs 1103 litrus.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Attiecībā uz Eiropu japāņu ražotājam Honda apzināti vai neapzināti ir iepaticies spīdzināt savus pircējus. Savulaik pilsētas minikrosoveru ēras atklājējiem Honda HR-V savu dzimtas turpinājumu vajadzēja gaidīt vairāk nekā deviņus gadus. Pa to laiku uz autoskatuves ir saradies vesels lērums sekotāju no konkurentu ierakumiem. Nav patīkami par to vēstīt, taču šobrīd jaunais HR-V jau ir kļuvis par deficīta preci Eiropā, tostarp arī Latvijā. Ražošanas jaudas jaunajā un modernajā Meksikas rūpnīcā diemžēl vēl nav ne tuvu tādam līmenim, lai apmierinātu milzīgo pieprasījumu. Tādēļ kaislīgākajiem Honda faniem vajadzēs atkal bruņoties ar pacietību, jo kāroto Honda H-RV vismaz šogad nebūs pietiekošā skaitā. Tas, protams, nemazina automašīnas pamatvērtības. Honda HR-V ir izteikts metroseksuālis, kas neliks vilties urbānajā vidē dzīvojošajiem indivīdiem. Kompakts, izveicīgs un ietilpīgs auto, kas perfekti spēs izpildīt arī jauno ģimeņu dienesta auto funkcijas. Vēl viens arguments, kas runā par labu jaunajam Honda modelim, ir tas, ka Honda nav sabojājusi jaunā modeļa cenu. Askētiskākajā izpildījumā ar brangu standartaprīkojumu Honda HR-V maksās, sākot no 18 500 eiro, savukārt, tiecoties pēc auto, kam 130 ZS benzīmotoram ir piejaucēta CVT pārnesumkārba ar diviem pedāļiem salonā, nāksies rēķināties ar 21 590 eiro. Visbeidzot dinamikas, izveicības un degvielas ekonomijas ziņā absolūtais čempions būs HR-V ar 120 ZS jaudīgo 1,6 litru dīzeļmotoru, kas maksās, sākot no 20 870 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atjaunotās krosoverkupejas "Toyota C-HR" rīcībā ir jau divas hibrīdsistēmas. Jaudīgākā no tām attīsta 184 ZS lielu jaudu.

Pēc "Toyota" marketologu aplēsēm, 95% no plānotajiem atjaunotā "C-HR" pārdošanas apjomiem Eiropā veidos hibrīdi. No tiem 62% būs lētākā un mazjaudīgākā hibrīdmodeļa pircēji, bet 33% priekšroku dos 184 ZS hibrīdmodelim. Arī Baltijā "Toyota" hibrīdmodeļu pārdošanas bilance pret benzīnversiju ir nospiedošā pārākumā, turklāt ar katru nākamo dienu tā palielinās par labu hibrīdiem. Būtiski uzsvērt, ka tas attiecas ne tikai uz "Toyota C-HR", bet visu "Toyota" modeļu klāstu.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Paldies līdzšinējam "Toyota Motor Corporation" prezidentam Akio Tojoda (Akio Toyoda), jo viņa vīzija un redzējums, ka "Toyota" mūsdienās vairs nedrīkst būt tikai tehniski uzticami, toties garlaicīga un pelēcīga izskata auto, rezultējās ar to, ka "Toyota C-HR" debijas brīdī 2016. gadā pārsteidza Eiropu ar savu revolucionāro dizainu. Šī pamanāmā personība iekustināja pat allaž konservatīvos Rietumeiropas pircējus, un "Toyota C-HR" ir tas auto, kas deva attīstības grūdienu pārveidot arī pārējo "Toyota" modeļu gammu, kas tiek tirgota Eiropā. Kas attiecas uz uzlaboto "C-HR", tad līdztekus nelielām vizuālajām pārbīdēm auto ir ieguvis jaunu gaismas tehniku, uzlabotu multimediju centru ar plašākām izmantošanas iespējām un dzidrāku ekrāna izšķirtspēju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Toyota Prius saņēmis maksimālo 5 zvaigžņu transportlīdzekļa drošības

novērtējumu jaunāko 2009. gada Euro NCAP testu rezultātos. Sasniedzot kopējo

rezultātu 83 %, Prius ir trešais Toyota modelis, kam šogad piešķirts 5 zvaigžņu reitings.

Pēc jaunajiem Avensis un IQ šis ir trešais Toyota modelis, kas saņēmis augsto novērtējumu 2009. gadā.

Prius drošības ziņā turpina sava priekšteča tradīcijas, kas 2004. gadā arī saņēma maksimālo piecu zvaigžņu novērtējumu pasažieru drošības aizsardzībā. Šis sasniegums raksturo Toyota tehnoloģiskās iespējas tādas automobiļa šasijas izstrādē, kas nodrošina stabilus vides aizsardzības, dinamisma un drošības rādītājus. Jaunajam Prius ir uzlabotas aktīvās, pasīvās un gājēju drošības funkcijas. Tagad katram Prius modelim ir triecienus absorbējošs virsbūves korpuss, septiņi drošības spilveni un aktīvie galvas balsti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ņemot vērā klientu pieprasījumu pēc jaunā hibrīdmodeļa Prius, japāņu ražotājs nolēmis palielināt modeļa ražošanu vismaz par 25 %. Uz Latviju Prius pošas tikai septembrī.

Sākot no jūnija, 40 tūkstošu Prius vienību vietā Toyota plāno izlaist vismaz 50 tūkstošus jauno Prius, kurš sobrīd aktīvi tiek tirgots gan Ziemeļamerikā, gan Rietumeiropā. Jaunais Prius joprojām ir viens no reāli pieejamām hibrīdtehnoloģijām. Jaunākās paaudzes Hybrid Synergy Drive sistēmā ir veikti daudzi uzlabojumi. 90 % no hibrīda agregāta komponentiem ir pārveidoti, lai panāktu vieglāku un kompaktāku sistēmu, koncentrējoties uz lielākas jaudas nodrošināšanu, degvielas patēriņa samazināšanu reālās dzīves situācijās un uzlabotu darbību aukstā laikā. Sistēmas jauda ir palielināta par 22 %, degvielas patēriņš samazināts par 14 %, bet CO2 izmešu līmenis samazināts līdz pat 89 g/km. Efektīga, ECO-ICON koncepcijas stilā ieturēta virsbūve ar pārsteidzoši zemu aerodinamiskās pretestības koeficientu (Cd=0,25) slēpj jaunu, ergonomisku salonu ar novatorisku divzonu instrumentu paneli un savā segmentā unikālām tehnoloģijām, kas sniedz vadītājam papildu ērtības, piemēram, attēla projicēšanu uz vējstikla, Touch Tracer automobiļa informācijas sistēmu, ventilācijas sistēmu, ko darbina saules enerģija, un gudru automobiļa stāvvietā novietošanas palīgsistēmu. Diemžēl Latvijā jaunais Prius sola ierasties tikai septembrī.

Komentāri

Pievienot komentāru