Jaunākais izdevums

Huawei TalkBand B2 ir viedā aproce ar pievienoto vērtību – to var izmantot kā brīvroku sistēmu

Apstiprinot futurologu prognozes, valkājamo tehnoloģiju tirgus jau mudž no dažnedažādiem produktiem. Starp tiem ir gan vienkāršas soļu skaitīšanas aproces, gan no mobilā tālruņa autonomi viedie pulksteņi, kuros var ievietot SIM karti. Ar ļoti interesantu piedāvājumu pērn nāca klajā un šogad to atjaunoja strauji augošais ķīniešu gigants Huawei, laižot pārdošanā TalkBand B2.

Šī aproce no pārējo valkājamo tehnoloģiju gūzmas atšķiras ar to, ka to var izmantot arī kā brīvroku sistēmu. Kā tas iespējams? Ķīnieši ir pelnījuši uzslavu par atjautību un izdomu, jo šķietami vienkāršu ideju pārvērtuši praktiski izmantojamā produktā. Viņi sadalīja aproci divās daļās. Vienā ir siksniņa un metāla ietvars, otrā – tikai 12,5 gramus smags metāla korpuss ar ekrānu un silikona stiprinājumu, ko var ievietot ausī un izmantot kā Bluetooth skaļruni.

Tā darbojas ļoti vienkārši. Saņemot zvanu, TalkBand B2 vibrē un ekrānā rāda zvanītāja vārdu. Tiklīdz to izņem no «gultiņas», tā zvans savienojas un brīvroku sistēma pārņem sarunu. Savukārt, ja zvanāt pats, varat TalkBand B2 turēt ausī un izvēlēties kontaktpersonu telefonā. Sarunas kvalitāte ir apbrīnojami laba, ja telefons atrodas attālumā līdz pieciem metriem un pa vidu nav pārāk daudz šķēršļu.

Visu rakstu Fitnesa aproce ilgām sarunām lasiet 5. jūnija laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

Tehnoloģiju apskats: Samsung Gear Fit2 Pro

Jānis Vēvers,01.12.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Samsung jaunākā viedā aproce vilina ar iespēju ienirt pussimts metru dziļumā un noglabāt mūziku iebūvētajā atmiņā

Viedās aproces kopš pirmsākumiem bijis visnotaļ savdabīgs produkts valkājamo tehnoloģiju tirgū. Lielākoties to funkcionalitāte aprobežojas ar fizisko aktivitāšu mērīšanu, un tām ir pagrūti spēkoties ar viedajiem pulksteņiem. Iespējams, tādēļ vairāki spēlētāji pamājuši ardievas aproču ražošanai. Samsung gan vēl turas un, rudenī piesakot savu jauno aproci Gear Fit2 Pro, centies paplašināt tās pielietojumu. Ar to var nirt dziļāk ūdenī, iebūvētajā atmiņā noglabāt mūziku un klausīties bez telefona iesaistīšanas. Vai ar to pietiek?

Dizains

Tos, kuri turējuši rokās pērnā gada Gear Fit2, jaunais modelis nepārsteigs, jo tas izskatās identiski. Plānā, ar ieliektu SuperAmoled ekrānu apveltītā 34 gramus smagā aproce cieši piekļaujas pie plaukstas locītavas un ikdienā netraucē. Ekrāns nemanāmi saplūst ar gumijoto siksniņu, kam personību piešķir rombu formas reljefs. To var nomainīt pāris sekunžu laikā, nospiežot korpusa apakšā esošās fiksācijas «austiņas». DB rīcībā pabijusī sarkanmelnā versija izskatās gana glīta, lai to nebūtu neērti nēsāt kopā ar ikdienas uzvalku. Pie svinīgāka apģērba gan tā neiederēsies.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

TomTom sporta aprocei Touch piemīt ļoti reti sastopama spēja «ielīst» zem lietotāja ādas, lai izmērītu muskuļu un tauku daudzumu ķermenī

Jau neskaitāmas reizes piedzīvots, ka daudzsološās, «revolucionārās» jomās ātri vien sarodas tik vērienīgs piedāvājums, ka patērētājiem par lielāko izaicinājumu kļūst piemērotākā produkta izvēlēšanās. Līdzīgi noticis arī ar valkājamajām tehnoloģijām – dažu gadu laikā tirgū nonākušas tik daudzas un dažādas fizisko aktivitāšu mērīšanas aproces, ka kādai izcelties uz citu fona kļūst aizvien grūtāk. Tad nu ražotājam jāliek lietā visu iztēli un jāizdomā, kā padarīt produktu pamanāmu.

Ar navigācijas sistēmām atpazīstamību ieguvušā uzņēmuma TomTom fizisko aktivitāšu aproce Touch konkurentu vidū diez vai būtu ļoti pamanāma, ja vien tai nepiemistu kāda «īpašā spēja». Paralēli soļu un sirdspukstu skaitīšanai tā prot izmērīt lietotāja ķermeņa muskuļu un tauku īpatsvaru. Šāds reti sastopams piedāvājums ir gana interesants, lai papētītu ierīci mazliet tuvāk.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Sporta un fitnesa nozarei bez valsts atbalsta draud klubu slēgšana

Db.lv,13.01.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Veselības un Fitnesa asociācija, Latvijas Ledus Haļļu asociācija un Latvijas Tenisa savienība atklātā vēstulē Finanšu ministrijai (FM) aicina izskatīt iespējas sniegt finansiālu atbalstu sporta nozarei.

Sporta klubi aicina atzīt sporta pakalpojumus par attaisnotajiem izdevumiem, noteikt samazināto PVN likmi 5% apmērā sporta un fitnesa nozarei, kā arī piemērot nozares uzņēmumiem specializētu atbalstu komunālo pakalpojumu maksājumiem.

Sporta nozarei ir nepieciešams atbalsts, lai tā spētu turpināt savu svarīgo lomu, stiprinot un uzlabojot sabiedrības fizisko un mentālo veselību. Tomēr, ja valsts nespēs rast risinājumus, kā finansiāli palīdzēt nozarei, daudzi sporta un fitnesa uzņēmumi nonāks finanšu grūtībās un, iespējams, pat bankrotēs. Tas atstās negatīvas sekas uz sabiedrības fizisko un mentālo veselību, kas rezultātā prasīs gan papildu izmaksas veselības aprūpes budžetā, gan arī nelabvēlīgi ietekmēs Latvijas ekonomiku kopumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas sporta klubu tīkls «People Fitness» nākamgad plāno atvērt klubus Somijas galvaspilsētā Helsinkos, Itālijas pilsētā Milānā un Apvienotās karalistes galvaspilsētā Londonā, pastāstīja «People Fitness» mārketinga direktore Aleksandra Dembo.

Viņa norādīja, ka uzņēmuma ieskatā minētie tirgi ir ļoti perspektīvi «People Fitness» sporta klubiem, jo Helsinkos, Milānā un Londonā ir ļoti augsts pakalpojuma pārklājuma rādītājs, kas, savukārt, nozīmē, ka tur ir lielāks potenciālo klientu skaits. «Mēs uzskatām, ka divi klubi katrā Baltijas valstu galvaspilsētā ir pietiekami. Šobrīd mums ir 10 000 aktīvo klientu un pakalpojuma pārklājuma līmenis Baltijas valstu tirgū šodien neļauj atvērt lielāku mūsu formāta fitnesa klubu skaitu. Turklāt mēs testējām modeli divus gadus un novērojām veiksmīgus rādītājus, tāpēc ticam šim modelim,» sacīja Dembo.

«People Fitness» pārstāve skaidroja, ka, domājot par darbības paplašināšanu, vērā tika ņemts arī tas, ka, piemēram, «People Fitness Riga Center» sporta klubā jau sasniegta maksimālā zāļu noslodze, turklāt visi ekonomiskie uzņēmējdarbības rādītāji apliecina tā sekmīgu darbību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

My Fitness iegādājas otro lielāko fitnesa klubu tīklu Lietuvā

Zane Atlāce - Bistere,04.02.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS "My Fitness" savā īpašumā ieguvis otro lielāko fitnesa klubu tīklu Lietuvā - SIA Gym Plius (Gym+) no tās akcionāriem Airidas Kondratas un SIA INVEFINA.

Gym+ ir otrs lielākais fitnesa klubu operators Lietuvā un savu darbību īsteno kopumā 10 klubos Lietuvā, no kuriem seši klubi ir Viļņā, trīs klubi ir Kauņā un viens klubs - Panevēžā.

"Mēs sekojām Gym+ attīstībai jau pāris gadus. Paredzam tuvāko 12 mēnešu laikā atvērt vismaz septiņus jaunus fitnesa klubus Baltijā. Mūsu mērķis ir uzlabot standartus, ieviest jaunākās tendences, veicināt fitnesa attīstību un motivēt vairāk cilvēku dzīvot veselīgāk. Tagad mēs varam to nodrošināt vēl lielākā mērogā visā Baltijā," teic MyFitness izpilddirektors Erki Torns (Erkki Torn).

Pēc jauno klubu ieguves MyFitness apvieno jau 47 fitnesa klubus un vairāk nekā 100 000 dalībnieku visā Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mūsdienu digitālajā pasaulē tehnoloģijas turpina attīstīties. Starp visām tehnoloģijām mūsdienās arvien populārāki kļūst tieši viedpulksteņi, tos var iegādāties gan klātienes, gan internetveikalos, kā https://www.notino.lv/fitnesa-piedrumi/viedie-pulkstei-un-rokassprdzes/. Bet kas īsti ir viedpulkstenis un kādus brīnumus tas slēpj savā elegantajā, kompaktajā dizainā?

Kas ir viedpulkstenis?

Viedpulkstenis ir mini dators, ko nēsā uz rokas. Tam parasti ir skārienjūtīgais ekrāns, un tajā var instalēt lietotnes, līdzīgi kā telefonā. Viedpulksteņi bieži tiek nevainojami integrēti ar viedtālruni, piedāvājot neskaitāmas funkcijas tieši uz Jūsu rokas.

Kādas ir viedpulksteņu funkcijas?

Dažādiem viedpulksteņiem ir dažādas funkcijas, bet lielākoties tās ir:

• Laika uzskaite: Viedpulkstenis savā būtībā joprojām ir pulkstenis, lai gan ļoti uzlabots. Ar gludu displeju un pielāgojamām pulksteņa tematikām tie ne tikai rāda laiku, bet arī ļauj Jums to personalizēt atbilstoši savam stilam un noskaņojumam.

• Paziņojumi acu uzmetienā: Lai pārbaudītu paziņojumus, vairs nav jāķeras pie tālruņa. Viedie pulksteņi nodrošina jums savienojumu, parādot zvanu, ziņojumu, e-pasta vēstuļu un lietotņu brīdinājumus tieši uz Jūsu rokas. Tas ne tikai racionalizē Jūsu darba procesu, bet arī nodrošina, ka Jūs nekad nepalaidīsiet garām svarīgās ziņas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Russkaja fitness gruppa» (RFG), kas vada fitnesa klubu World Class tīklu Krievijā, Kazahstānā, Kirgīzijā un Monako, parakstījusi vienošanos par sadarbību ar uzņēmumu People Fitness Management (Latvija). Dokuments paredz pirmo divu World Class fitnesa klubu atvēršanu Latvijā 2018. gadā: pa vienam Rīgā un Jūrmalā.

Abi klubi tiks piedāvāti premium segmentā.

Ģimenes formāta fitnesa klubs World Class Rīgā būs izvietots 2 500 kvadrātmetru platībā. Papildu trenažieru zālei un grupu nodarbību zālēm, tajā atradīsies arī peldbaseins. Arī otrs fitnesa klubs World Class Jūrmalā ar 1 500 kvadrātmetru platību būs paredzēts ģimeņu auditorijai.

«Lēmums par premium zīmola World Class ieviešanu Latvijas tirgū ir saistīts ar augošo pieprasījumu pēc fitnesa pakalpojumiem, kā arī ar faktisko spēlētāju trūkumu premium segmentā,» norāda uzņēmuma People Fitness Management vadītajs Georgijs Guseļņikovs.

Investīcijas projektā veido aptuveni 6 miljonus eiro, šajā summā ietilpst būvniecības izdevumi, sporta aprīkojuma iegāde, baseina un Spa zonas ierīkošana. Uzņēmums neizslēdz turpmāku World Class fitnesa klubu atvēršanu Lietuvas un Igaunijas teritorijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad ergonomisko aproču ražotājs Uppo vēlas pārdot pirmās 5000 vienības, bet nākotnes mērķis ir iekļūt lielajās ārzemju veikalu ķēdēs Eiropā un ASV

Uppo (SIA Panonia Group) ražo ergonomiskas aproces plaukstām, lai palīdzētu datorlietotājiem nepārpūlēt rokas. «Pagājušā gada vasarā apmeklēju Latvijas Mākslas akadēmijas diplomandu dienas. Tur satiku Lieni Gustu, kurai bija ideja par ergonomisku aproci. Tā kā man, strādājot Komercializācijas reaktorā, jau bija pieredze, kā idejas pārvērst pārdodamos produktos, savukārt viņai bija ideja, izlēmām to attīstīt kopā,» saka Ģirts Ozoliņš, Uppo (SIA Panonia Group) līdzīpašnieks. Viņu piesaistīja tas, ka aproce ir vienkārša, bet funkcionāla. Ģirtam pašam, strādājot ar datoru, ir bijušas veselības problēmas, kas saistītas ar roku pārpūli. Dizainerei Lienei šī ideja radusies, jo arī viņa pati saskārusies ar rokas locītavas sāpēm un bija izmēģinājusi dažādus līdzekļus, bet nekas neesot līdzējis. «Šī aproce ir masveida produkts, jo mēs primāri plānojam iet biznesa segmentā (B2B), nevis strādāt ar privātpersonām. Veidojam sadarbību ar korporatīvajiem klientiem, kur aproce varētu tikt izmantota gan kā korporatīvā dāvaniņa, gan reklāmas suvenīrs. Meklējam arī sadarbības iespējas ar dažādiem izplatītājiem, mazumtirgotājiem, lai tiktu lielajās veikalu ķēdēs,» teic Ģirts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Stradiņa slimnīcā ievieš pacientu identifikācijas aproces

Lelde Petrāne,04.11.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar šā gada 2. novembri, iestājoties slimnīcā plānveida kārtā vai nokļūstot Neatliekamās medicīnas centrā, visi pacienti saņem identifikācijas aproces. Identifikācijas aproces mērķis ir paaugstināt pacienta drošu un kvalitatīvu ārstēšanu un aprūpi slimnīcā, informēja slimnīcā.

Aproce ir plāna plastikāta lenta, uz kuras tiek uzdrukāta informācija par pacientu – vārds, uzvārds, dzimšanas dati, medicīnas kartes numurs. Aproce nesatur iebūvētas mikroierīces vai biometriskos datus un to apliek pacientam ap roku.

Aproce ir nepieciešama, lai ārstēšanās un aprūpes procesa laikā, no reģistrēšanās līdz izrakstīšanās brīdim, pacients saņemtu tieši viņam noteikto terapiju, medikamentus un izmeklējumus. Personāls pārbauda aproces datus, kad pacients iestājas slimnīcā, pirms katras manipulācijas, procedūras un pirms medikamentu saņemšanas, kā arī izrakstīšanās no slimnīcas un dokumentu noformēšanas, un citos gadījumos. Izrakstoties no slimnīcas, pacients aproci noņem, pārgriežot to ar šķērēm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pašmāju sporta inventāra ražotāja “Akurat Racks” radītā fitnesa siena “Akurat Wall” nominēta Vācijas Dizaina balvai, kas ik gadu tiek pasniegta inovatīvākajiem dizaina risinājumiem.

Latvijā radītā fitnesa siena izvirzīta balvai kategorijas “Izcils produkta dizains” apakškategorijā “Universālais dizains”.

Starptautiskajai dizaina balvai nominētā “Akurat Wall” ir fitnesa siena, kas ļauj veikt dažādus vingrinājumus: tā piemērota gan vingrošanai, gan spēka treniņiem, fitnesam, parkūram, fizikālai terapijai u. c. Fitnesa siena, kuras autors ir dizainers Miks Pētersons (“NORDI furniture”), izgatavota no Latvijā ražota 40 mm bieza bērza saplākšņa.

FOTO: Ne stūrī, bet uz plaukta 

Edgars Staune kopā ar tēvu un brāli radījuši funkcionālu sporta inventāra uzglabāšanas risinājumu...

“Nominācija Vācijas Dizaina balvai ir ļoti augsts mūsu darba novērtējums un kārtējais apliecinājums tam, ka Latvijā var tapt globāli konkurētspējīgi produkti ne tikai funkcionalitātes, bet arī dizaina ziņā. Radot mūsu “Akurat Wall” fitnesa sienu, domājām gan par to, lai tā būtu vienkārši un ērti uzstādāma un lietojama, gan par to, lai tā papildinātu interjeru telpā, kurā tiks uzstādīta. Tas, ka produkts ir funkcionāls, nenozīmē, ka tas nevar būt estētisks, un mūsu fitnesa siena ir tam labs piemērs,” norāda “Akurat Racks” zīmola izveidotājs Edgars Staune.

Vācijas Dizaina balvu piešķir Vācijas Dizaina padome – eksperts zīmola un dizaina jomā Vācijā. Balva iedibināta 1969. gadā, lai attīstītu dizainu ar pievienoto vērtību. Laika gaitā šis apbalvojums kļuvis par starptautisku dizaineru, arhitektu u. c. darba novērtējumu. Šobrīd Vācijas Dizaina balva nosaka starptautiskos standartus inovatīvai dizaina attīstībai globālajā tirgū. Šo balvu iegūst tikai dizaina risinājumi, kas atzīti par būtiskiem Vācijas un starptautiskā mērogā. Balvai iesniegtos darbus ik gadu vērtē starptautiska žūrija – vadošie eksperti visās dizaina disciplīnās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Papildināta galerija - Latvijas tirgū ienāks viena no vadošajām Baltijas fitnesa klubu ķēdēm

Lelde Petrāne,13.10.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

UAB Impuls LTU, viens no lielākajiem fitnesa nozares spēlētājiem Baltijas tirgū un vadošā fitnesa klubu ķēde Lietuvā, paplašina darbību, tuvākajā pusgadā atverot budžeta klases sporta klubu tīklu Latvijā, liecina tās sniegtā informācija.

2016. gada pirmajā pusē apmeklētājiem tiks atvērti divi budžeta klases sporta klubi Lemon Gym. Lai nodrošinātu tīkla paplašināšanos Latvijā un Lietuvā Impuls LTU šogad plāno investēt 3 miljonus eiro. 2016. gadā kompānija papildu investēs vēl 2 miljonus eiro, lai turpinātu īstenot biznesa paplašināšanos.

Impuls LTU izmanto divus atšķirīgus zīmolus Impuls un Lemon Gym. Impuls klubi ir premium klases sporta klubi, kas saviem klientiem piedāvā pilna servisa pakalpojumus. Šobrīd zem šī zīmola Lietuvā darbojas 11 sporta klubi. Savukārt, Lemon Gym ir pirmā budžeta klases sporta klubu ķēde Baltijā, kas savas durvis vēra 2015.gadā. Šobrīd Viļnā darbojas četri šāda veida sporta klubi. Lemon Gym klientu skaits salīdzinoši īsā laika periodā esot sasniedzis 4000, taču kopējais Impuls un Lemon Gym fitnesa klubu apmeklētāju skaits Lietuvā patlaban ir 25 000.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pulsometrs Fitbit Charge 3 bagātīgi uzskaita fiziskās aktivitātes, bet sniedz maz iespēju iedarboties uz piesaistīto viedtelefonu

«Īstās un vienīgās» fitnesa aproces meklējumi var izvērsties mokošā murgā. Jo vairāk variantu izskata, jo skaudrāk pārņem apziņa, ka svarīgākajām prasībām atbilstošas tirgū nemaz nav. Vismaz pagaidām. Viena ir viedāka, cita retāk jālādē, vēl kāda apveltīta ar neordināru funkciju. Netīkamo apziņu pastiprina arī viens no Fibit jaunākajiem veikumiem Charge 3, ko uzņēmums prezentācijā pieteica kā savu «līdz šim viedāko pulsometru». Vai tiešām tas tāds ir?

Dizains

Tīri subjektīvi Charge 3 izskatās sievišķīgs. Gan tā forma, gan izmērs, gan standarta siksniņas veido aksesuāra koptēlu, kas labāk piestāv sievietes rokai. 29 gramu svars ir gana daiļrunīgs, lai saprastu, par cik lielu ierīci ir runa. Pat 1,18 centimetru biezums neliek pulsometram izskatīties masīvam. Faktiski visu ūdensdrošā korpusa virsmu klāj 0,72 collu melnbalts OLED ekrāns ar 100x150 pikseļu izšķirtspēju un plankumus atgrūdošu pārklājumu, bet apakšā izvietoti četri sensori un lādētāja pieslēgvieta. Atšķirībā no līdzīgām aprocēm Charge 3 malās nav pogu, bet gan skārienjutīga iedobe kreisā sāna metāla līstē. Tā jāizmanto, lai izietu no atvērtās lietotnes vai pakāptos vienu soli atpakaļ izvēlnē. Pretēji bažām iedobe darbojas labi pat mitrā un aukstā laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Sporta klubu pārstāvji: Sliktāk vairs nevar būt!

Db.lv,25.03.2021

Latvijas Veselības un Fitnesa asociācijas vadītājs un valdes loceklis Gints Kuzņecovs.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Veselības un Fitnesa asociācija informē, ka nozares apgrozījums 2021.gadā ir samazinājies par 90% un zaudējumi sasniedz gandrīz pusmiljonu eiro mēnesī, kas jau ir sarkanā gaisma luksoforā.

Tā atgādina, ka sports un sporta klubi ir viena no retajām nozarēm, kuras darbība tika pilnībā pārtraukta kopš decembra, un tās darbība bijusi ierobežota praktiski visu laiku kopš pandēmijas sākuma valstī.

“Sliktāk vairāk nav kur! Runājot veselības ministra žargonā, sporta nozares luksoforā jau no gada sākuma ir ieslēgusies sarkanā lampiņa. Tas nozīmē, ka ir jāsāk apsvērt, vai nav vieglāk slēgt sporta centrus un sporta klubus, nevis mēģināt izdzīvot laikā, kad redzams, ka valdībai nav cita plāna, kā tikai sagaidīt pandēmijas beigas pasaulē. Varbūt valdība to var atļauties, bet mēs kā nozare to nevaram, jo valsts atbalsts ir nepietiekams. Valdībai ir steidzami jāpieņem lēmums – sekot citu valstu pieredzei un ļaut sportam pastāvēt. Pasaules piemēri ir pierādījuši, ka arī pandēmijas apstākļos var nodrošināt gudru un vienlaikus drošu sportošanu gan iekštelpās, gan ārā,” norāda asociācijas vadītājs un valdes loceklis Gints Kuzņecovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Fitnesa klubu tīkls Baltijā My Fitness pirmdien atvēris savu pirmo fitnesa klubu Lietuvā, ieguldot tajā 1,3 miljonus eiro.

«Pagājušajā gadā Igaunijas un Latvijas fitnesa klubu apmeklējumu skaits bija vairāk nekā trīs miljoni,» stāsta My Fitness valdes priekšsēdētājs Erkki Torns (Erkki Torn), piebilstot, ka klubam šobrīd ir vairāk nekā 55 000 biedru Igaunijā un Latvijā un paredzēts, ka šis skaits nākamajos gados strauji pieaugs. «Mums ir svarīgi katrā apmeklējuma reizē nodrošināt mūsu kluba biedrus ar nemainīgi augstu treniņu kvalitāti un aprīkojumu, kā arī ar elastīgiem līguma nosacījumiem,» uzsver E.Torns.

Vairāk nekā 1,3 miljoni eiro tika ieguldīti 140 kvadrātmetru lielajā klubā, kas tika atvērts vienā no Lietuvas galvaspilsētas Viļņas aktīvākajām ielām. Saskaņā ar Erkki Torna teikto, ienākot jaunā tirgū, atrašanās vietai ir ļoti nozīmīga loma. «Pieprasījums un interese par veselīgu dzīvesveidu un trenēšanos acīmredzami pieaug gan pie mums, gan citviet. Arī atrašanās vieta un cilvēku pieredze kļūst arvien svarīgāka,» paskaidro E.Torns, apsolot, ka nākamajos gados Lietuvā tiks atvērti vēl vairāki fitnesa klubi ar My Fitness modernākajām tehnoloģijām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Fitnesa klubu tīkla īpašnieks uzņēmums MyFitness saņēmis SEB bankas finansējumu 750 tūkstošu eiro apmērā, ko plānots ieguldīt biznesa attīstībā. Uzņēmums investēs līdzekļus jauna fitnesa centra izveidē Rīgā, kā arī apgrozāmā kapitāla finansēšanā, informēja kredītiestāde.

MyFitness izpilddirektors Erki Torns (Erkki Torn) uzsver: «Mūsu mērķis ir stiprināt savas pozīcijas Latvijā.»

Savukārt SEB bankas valdes loceklis Ints Krasts norāda, ka SEB banka un MyFitness jau ilgstoši sadarbojas Igaunijā.

Uzņēmums MyFitness apvieno 18 fitnesa klubus Latvijā un Igaunijā. Rīgā šobrīd darbojas seši MyFitness sporta klubi, bet nākamgad apmeklētājiem durvis vērs septītais fitnesa centrs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai neiznīcinātu sporta un fitnesa nozari Latvijā un vienlaikus nesamazinātu sportiskās aktivitātes, kas ir būtiskas sabiedrības veselībai, Latvijas veselības un fitnesa asociācija aicina valdību pārskatīt lēmumu par sporta nodarbību aizliegšanu, diferencējot ierobežojumus gan pēc sporta veidiem, gan pēc sporta nodarbību veidiem.

Sporta klubi pilnībā atbalsta nepieciešamību Latvijā ieviest uz faktiem balstītus ierobežojumus, lai mazinātu Covid-19 infekcijas izplatību, uzsver Latvijas veselības un fitnesa asociācijas (LVFA) vadītājs Gints Kuzņecovs. Vienlaikus šobrīd noteiktie ierobežojumi ir nesamērīgi un pretrunīgi, kā arī nenovērš virkni reālo risku.

Tādēļ LVFA ir nosūtījusi vēstuli Ministru kabinetam, Veselības ministrijai, Izglītības un zinātnes ministrijai un Ekonomikas ministrijai, aicinot pārskatīt noteiktos ierobežojumus un atļaut grupu nodarbības sporta klubos un zālēs, ja sporta nodarbība notiek bezkontakta veidā un tiek ievērotas valstī noteiktās distancēšanās, pulcēšanās un dezinfekcijas prasības.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zīmola "MyFitness" radītājs un "My Fitness" AS līdzīpašnieks Erki Torns (Erkki Torn) Rīgā ieradies, lai Ziepniekkalnā atvērtu piecdesmito fitnesa klubu. Viņš lēš, ka tas būs viens no modernākajiem sporta klubiem, tajā ir investēts aptuveni viens miljons eiro.

Erki Torns žurnālam "Dienas Bizness" prognozē, ka pēc pieciem gadiem "My Fitness" AS būs divas reizes lielāks klubu un aktīvo biedru skaits. Fitnesa klubi būs gan lielākajās Latvijas pilsētās ārpus Rīgas, gan arī ārpus Baltijas valstīm.

"Treniņi ir kā zāles, nevajag iet uz aptieku un pirkt medikamentus imunitātes stiprināšanai, bet kļūt fiziski aktīvākiem. Jāsaprot, ka nevis vīruss nogalina, bet imūnsistēma. Daudzi cilvēki tieši krīzes laikā sāka vingrot, izmantojot tiešsaistes programmu. Viņi sāka justies daudz labāk. Nav jābūt atlētam, lai nāktu uz sporta klubu. Tie ir paredzēti ļoti dažādiem cilvēkiem.

Fitnesa bizness ir motivēšanas bizness. Mūsu lielākais konkurents ir nevis citi fitnesa klubi, bet dīvāns. Ir tik vilinoši tajā iegulties, ēst popkornu un skatīties filmas," viņš saka.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

SEB banka piešķir 580 000 eiro finansējumu SIA G Kolizejs attīstībai

Db.lv,23.02.2023

Gints Kuzņecovs, SIA “G Kolizejs” vadītājs un Latvijas Veselības un Fitnesa asociācijas dibinātājs.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SEB banka piešķīrusi aizdevumu 580 000 eiro apmērā profesionāla sporta aprīkojuma vairumtirdzniecības uzņēmumam SIA “G Kolizejs” nekustamā īpašuma iegādei Rīgā, Ezermalas ielā.

Piešķirtais finansējums tiks izmantots plašāku noliktavas telpu un ekspozīcijas zāles izbūvei klientiem ērtākā lokācijā, tādējādi paplašinot savu darbību un attīstot arī privātpersonu apkalpošanu.

SIA “G Kolizejs” pārstāv profesionālo sporta un fitnesa preču piegādātāju Gfitness, kas ir viens no vadošajiem sporta aprīkojuma vairumtirgotājiem Baltijā un Somijā. Uzņēmums SEB bankas Izaugsmes programmas ietvaros izstrādājis biznesa attīstības plānu, paredzot paplašināt Gfitness klientu loku, apkalpojot ne tikai korporatīvos, bet, izmantojot uzņēmuma otru zīmolu fitnesaveikals.lv, – arī privātos klientus. Lai to sekmīgi īstenotu, uzņēmums izmantojis SEB bankas sniegto aizdevumu nekustamā īpašuma iegādei Rīgā, Ezermalas ielā 6, kas ietver zemi 4700 kvadrātmetru platībā un telpas 3000 kvadrātmetru platībā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Enerģētika

Nākošajā desmitgadē dominēs LED tehnoloģijas

Sandris Točs, speciāli DB,27.10.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«LED gaismekļi ir tā niša, kur Latvijas uzņēmēji var un spēj iesaistīties lielajā Eiropas tirgū ar šo tehnoloģiju izstrādēm.»

To intervijā DB saka SIA Moduls interjers Projektu nodaļas vadītājs Ingars Ozoliņš.

Nesen tapis atvērts Mārupes Rimi projekts, kas ir lielveikals, kurā izmanto tikai LED apgaismojumu. Vai tā ir tendence?

Tā neapšaubāmi ir tendence. Jā, pilnīgi visur Mārupes Rimi projektā tiek izmantots LED apgaismojums – gan veikala tirdzniecības zālē, gan īrnieku telpās, noliktavās un teritorijā ārpusē. Šis ir pirmais pilnībā ar LED apgaismojumu aprīkotais Rimi veikals Latvijā. Uzņēmums mainīja veikala būvniecības projekta konceptu. Pamatiemesls, kāpēc tas bija jādara, bija uzstādītās jaudas trūkums, taču LED apgaismojuma ieviešana nebija vienīgais energoefektivitātes projektā, kas ļāva ietaupīt jaudu. Bija nepieciešams paveikt ko kardinālu, lai ietaupītu jaudu. Rezultātā tika panākts elektrības ietaupījums, līdz ar to investīcijas pašam Rimi kā attīstītājam atmaksājās. Tomēr jāsaka, ka LED apgaismojumu Rimi veikalos sadarbībā ar Moduls interjers projektu nodaļu sāka ieviest jau 2014. gadā. Taču pilnībā neviens veikals tikai uz LED apgaismojumu vēl līdz šim nebija pārgājis, jo LED tehnoloģijas tam vēl nebija gatavas. Lai gan minētās tehnoloģijas attīstās ļoti strauji, sākotnēji simtprocentīgas pārliecības nebija. Jo tehnoloģija ir jāpārbauda, pirms varam to pielietot klienta vajadzībām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

FOTO,VIDEO: Armijai un specvienībai

Monta Glumane,25.02.2019

SIA Rols mārketinga un pārdošanas nodaļas vadītājs Jevgēnijs Kokors, konstruktors Edvards Geičuns un valdes priekšsēdētājs Aleksejs Homutiņins.

Foto: Ivars Soikāns

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daugavpilī ražotais funkcionālu treniņu fitnesa aprīkojums ir pieprasīts ne vien Baltijā, bet arī citviet Eiropā.

«Pirmo prototipu iedevām patestēt gan armijai, gan Speciālo uzdevumu vienībai (SUV) un pēc pusgada pārtaisījām gandrīz 80%. Galu galā rezultāts bija labs, to prezentējām gan Vācijas armijai, gan ikdienas sportistiem un guvām atzinību. Mūsuprāt, atpakaļsaite ir patiešām svarīga,» norāda SIA Rols (pārstāv zīmolu Element Fitness) valdes priekšsēdētājs Aleksejs Homutiņins.

Šobrīd uzņēmums izveidojis vairākas trenažieru stacijas Daugavpilī, Rīgas rajonā, Jēkabpilī, Jelgavā, Valmierā, Liepājā. Starp pasūtītājiem parasti ir lielākie sporta klubi, kā arī skolas un pašvaldības. Tāpat cieša sadarbība izveidojusies ar Latvijas armiju. Militārajām vajadzībām trenažieri netiek krāsoti, bet pārklāti ar cinku, lai tos varētu izmantot dažādos laikapstākļos. Speciāli SUV saražots interesants trenažieru komplekts – nelielā kastē, kuras svars ir aptuveni 400 kilogrami, ir dažādi elementi, no kuriem divu stundu laikā var izveidot treniņnometni sešiem cilvēkiem. Šiem trenažieriem pat nav nepieciešams līdzens segums, un tos var izveidot pat pludmales smiltīs. Tāpat uzņēmums sadarbojas ar armijas sporta klubu Patria. Pēc uzņēmuma pārstāvju novērojumiem, populārākas kļūst šķēršļu joslas un arvien vairāk cilvēku nodarbojas tieši ar šo sportu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

FOTO: Konkursa «Eksporta un inovācijas balva 2017» laureāti

Lelde Petrāne,08.12.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paziņoti Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) sadarbībā ar Ekonomikas ministriju rīkotā konkursa «Eksporta un inovācijas balva 2017» laureāti.

Konkursa mērķis ir paust atzinību un godināt Latvijas komersantus, kas sasnieguši labus rezultātus, gan radot jaunus un eksportspējīgus produktus, gan nodrošinot vietējo tirgu ar augstas kvalitātes pašmāju ražojumiem. Latvijas uzņēmumus, kas sasnieguši labus rezultātus konkurētspējīgu produktu ražošanā, vietējā tirgus nodrošināšanā ar augstas kvalitātes pašmāju ražojumiem, inovāciju ieviešanā un rūpnieciskā dizaina izstrādē, sveica konkursa patrons, Valsts Prezidents Raimonds Vējonis.

Konkursa «Eksporta un inovācijas balva 2017» laureāti:

Eksporta čempions

Latraps, Lpks

«Eksportspējīgākais komersants» lielo/ vidējo komercsabiedrību grupā

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērn Latvijas tirgū ienāca Lietuvas fitnesa klubu ķēde Impuls group ar budžeta klases sporta klubu ķēdi Lemon Gym; ar līdzšinējiem rezultātiem kompānija ir apmierināta, trešdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

«Mēs aizvien turpinām savu attīstību, meklējam jaunas un labas vietas un mērķējam uz tirgus līdera pozīciju saglabāšanu Baltijā – gan kā budžeta sporta klubu ķēde, gan kā lielākā uzņēmumu grupa, kas strādā ar sporta un fitnesa klubu darījumiem,» saka Vidmants Šugždinis (Vidmantas Šiugždinis), fitnesa klubu ķēdes Lemon Gym pārvaldītāja Impuls LTU valdes priekšsēdētājs un SIA Gym LV valdes loceklis.

«Latvijā turpināsim darboties Rīgā, kur vēl aizvien redzam daudz iespēju un atrašanās vietu. Rīgā 2017. gadā tiks atvērti divi līdz trīs jauni Lemon Gym klubi. Mūsu klubi kļūst lielāki – iepriekš to platība bija aptuveni 1000m², bet mūsu jaunākais atvērtais klubs ir gandrīz 1300m² liels. Mūsu jaunie klubi būs līdz pat 1500m² plaši,» saka V. Šugždinis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējos divus gadus visi Latvijas sporta klubi un fitnesa centri strādājuši ar būtiskiem zaudējumiem, valsts atbalsts nav spējis uzņēmējiem kompensēt pat pusi no zaudētā.

To DB norāda Latvijas Veselības un fitnesa asociācijas (LVFA) vadītājs un valdes loceklis Gints Kuzņecovs. Viņš uzsver, ka, lai gan šobrīd sporta klubu klienti pamazām atgriežas zālēs, attīstības ziņā šī nozare ir atmesta apmēram desmit gadus atpakaļ.

Līdz 2019. gadam mēs piedzīvojām dinamisku izaugsmi, taču šobrīd situācija ir kritiska – sporta klubi cieš milzīgus zaudējumus, bet daļa fitnesa treneru ir spiesti strādāt pelēkajā zonā, teic G. Kuzņecovs.

Daži slogu neiztur

Sporta klubu uzkrātie zaudējumi pēc grantu izmaksas šobrīd vidēji ir 80%, bet atsevišķiem uzņēmējiem tie sasniedz pat 97%, atzīmē G. Kuzņecovs. “Šis periods ir bijis ļoti sarežģīts, un redzam, ka izaicinājumi joprojām turpinās. Šobrīd intensīvi strādājam ar Ekonomikas un Finanšu ministriju, lai uzņēmēji varētu saņemt papildu atbalstu, jo apgrozījuma kritums ir bijis ļoti būtisks. Līdz šim saņemtais valsts atbalsts nav kompensējis pat pusi no zaudētā, taču tajā pašā laikā jāatzīst, ka, ja tā nebūtu pavisam, izdzīvot būtu bijis daudz grūtāk, sevišķi pandēmijas sākumā. Kopumā pēdējo divu gadu laikā sporta zāles vairāk ir bijušas ciet nekā vaļā. Ja salīdzina ar citām Eiropas valstīm, nevar noliegt, ka mūsu valstī ierobežojumi ir bijuši ļoti stingri, piemēram, sporta klubiem tika atļauts atsākt darbu ievērojami vēlāk nekā citās valstīs – tikai īsi pirms Līgo svētkiem. Tā kā vasara bija ļoti karsta, klientu skaits bija niecīgs – klubu piepildījums proporcionāli noteiktajiem ierobežojumiem 15 kvadrātmetri uz vienu personu sasniedza vidēji 15–20%, šobrīd labākajā gadījumā tas ir 80%. Ja salīdzina šos ciparus ar laiku, kad sporta klubiem nebija noteikts klientu skaita ierobežojums uz kvadrātmetriem, tad piepildījums ir vēl ievērojami mazāks – maksimums 30 līdz 40%. Tas nozīmē, ka pirmspandēmijas līmenis vēl ne tuvu nav sasniegts,” secina G. Kuzņecovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Redzot, ka dizaina sporta apģērbu niša ir diezgan brīva, Latvijas bikini fitnesa čempione Gunita Poga-Janevica nolēma radīt savu zīmolu Fit and Feminine.

«Visu laiku strādāju finanšu jomā, tas man ļoti patika, tā ir mana stiprā puse, bet likās, ka gribu vēl vairāk izaicināt savas profesionālās zināšanas, un visu laiku meklēju nišu, kur varētu darboties,» saka Gunita. Vairāk nekā septiņus gadus viņas hobijs ir sports, viņa startējusi arī Starptautiskās Bodibildinga un fitnesa federācijas (IFBB) rīkotajās sacensībās bikini fitnesā, piedalījusies Eiropas un pasaules līmeņa sacensībās un ir bijusi Latvijas čempione. Tāpēc Gunita meklēja, vai nevar kaut ko darīt šajā virzienā. Palēnām viņa apjauta, ka dizaina sporta apģērbs ir brīva niša.

«Lielie sporta zīmoli – Nike, Adidas un citi – ir jauki un kvalitatīvi, bet ir liela daļa meiteņu, kam gribas ko vairāk, lai, aizejot uz trenažieru zāli, visas acis momentā pievērstos viņām. Trenējoties un vērojot savu augumu pilnveidojamies, ir vēlme palepoties ar to,» stāsta Gunita. Viņa pati saskārās ar situāciju, ka nevarēja nopirkt dizaina sporta apģērbu – viens ražotājs nesūta produkciju uz Latviju, citam vajadzīgais izmērs ir izpirkts. Viņa sāka sekot līdzi, kad uzņēmumi izlaiž jaunās kolekcijas, un nereti bija tā, ka tirgotāju interneta platformas netika galā ar lielo pieprasījumu. «Sapratu, ka šī ir joma, kur varu darboties. Tā es pametu savu labi atalgoto darbu. Man bija labākie kolēģi, tāpēc bija grūti saņemties un aiziet no darba,» viņa atklāj.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nākamnedēļ, 15. novembrī tiks atvērts lielākais kopā strādāšanas (coworking) centrs Baltijā – People Work, informē projekta pārstāvji.

E. Birznieka-Upīša ielā 21 atrodas ēka, kas renovēta atbilstoši individuāli izstrādātam dizainam, ņemot vērā visas mūsdienu biroja un A klases nekustamā īpašuma vajadzības. Kopā strādāšanas centra platība ir 3500 m2 un tas uzņem vairāk nekā 400 rezidentu no dažādām nozarēm: no enerģētikas uzņēmumiem un radošo profesiju pārstāvjiem līdz start-up IT un Fintech jomās. People Work veltītas zonas tādiem cilvēkiem kā Īlonam Maskam, Stīvam Džobsam, Džekam Ma un citām nozīmīgām personībām.

«2016. gadā mēs izpētījām labākos pasaules piemērus un nolēmām, ka mums ir ko piedāvāt tirgū. People Work – tas ir principiāli jauns formāts. Mēs atteicāmies no tradicionālo biroju modeļa,» komentē Aleksandra Dembo, People mārketinga vadītāja. «Mūsu coworking centrs piedāvā arī konferenču zāli ar ietilpību līdz 210 cilvēkiem dažādu pasākumu rīkošanai; mūsdienīgas darba telpas, atpūtas zonas un pārējie pakalpojumi padarīs rezidentu dzīves un darba apstākļus ērtākus. People Work būs atvērts 24 stundas diennaktī 365 dienas gadā. Bet pats svarīgākais mūsu projektā – mēs esam ieinteresēti uzņēmējdarbības kopienas veidošanā un vēlamies dot iespēju saviem rezidentiem atrast jaunus klientus, partnerus, skolotājus un draugus.»

Komentāri

Pievienot komentāru