Šogad Swedbank Līgo depozīta kampaņas laikā no 15.jūnija līdz 19.jūlijam noguldīti vairāk nekā 120 miljonu latu, un ir noslēgti gandrīz 20 000 līgumu.
Uzkrājumu veidošanas ieradumi sabiedrībā aizvien nostiprinās, uzsver Swedbank pārstāvji. Tieši Līgo depozītos ar paaugstinātām procentu likmēm ir noguldīti 90 miljoni latu un noslēgti vairāk nekā 17 000 līgumu, kas ir par 37% vairāk nekā pēdējā Swedbank Lieldienu depozītu kampaņas laikā.
«Latvijā aizvien populārākā izvēle no banku piedāvātajiem termiņnoguldījumiem ir depozīti. Tai pašā laikā redzam, ka šogad mums izdevies piesaistīt pavisam jaunus klientus, kuri pirms tam neizmantoja nevienu bankas piedāvāto uzkrājumu veidu. Tas liecina, ka daudzi iedzīvotāji ņēmuši vērā krīzes laika mācību – iekrājumi nebaltām dienām ir jāveido,» uzsver Swedbank Investīciju produktu daļas vadītāja Kristīne Mūrmane.
Noguldījumi Līgo depozītos vienlīdz aktīvi tiek veikti gan latos (51%), gan eiro valūtā (44%). Gandrīz puse noguldītāju (43%) depozīta līguma termiņu ir izvēlējušies uz 6 mēnešiem un ilgāk, nodrošinot sev iespēju saņemt augstākus procentus un nopelnīt vairāk.
Ar katru gadu pieaug internetbankas izmantošana. Puse no noslēgtajiem depozītu līgumiem ir veikti, izmantojot internetbanku, tādējādi klienti saņem vēl augstākus procentus un, protams, ietaupa savu laiku.