«Lai veicinātu gudru rīcību ar naudu, Swedbank ir izstrādājusi programmu «Gudrie punkti», kurā bankas klienti varēs gūt zināšanas dažādās jomās, piedaloties spēlēs, aizpildot testus, izmantojot lietojumprogrammas, apmeklējot seminārus un citus pasākumus,» paziņojusi banka.
Pirms tam Swedbank veica pētījumu, kurā atklājās, ka teju puse jeb 47% Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka prasmju un zināšanu pilnveidošana ilgtermiņā viņus padarītu veiksmīgākus, nodrošinot panākumus. Vidējais laiks nedēļā, ko aptaujas dalībnieki norādījuši kā laiku, ko varētu veltīt sevis izglītošanai, ir no trim līdz sešām stundām.
Programmas «Gudrie punkti» jomas būs, sākot no izklaides līdz biznesam, ieskatot psiholoģiju, tehnoloģijas, kulināriju, biznesa veidošanu u.c., Db.lv skaidroja Swedbank pārstāve Kristīne Jakubovska. Viņa norādīja, ka «Gudro punktu» saturu radījuši vietējie eksperti, bet par «Gudro punktu» dalībniekiem varēs kļūt Swedbank klienti lojalitātes programmas ietvaros.