Reklāmas aģentūras !Mooz radošais direktors Ēriks Stendzinieks ir sajūsmā par mobilo sakaru operatora Tele2 akciju, Mazsalacā izveidojot krāteri un radot pārliecību, ka tur ir nokritis meteorīts.
Laikrakstam Neatkarīgā Stendzenieks norādijis, ka «šī ir viena no efektīvākajām reklāmas kampaņām, kādu esmu redzējis. Lai nokļūtu visos pasaules medijos, būtu nepieciešami aptuveni 200 miljoni, taču Tele 2»tas maksās aptuveni 20 000 latu.»
Pēc Stendzenieka domām, šis gājiens parāda, ka reklāmisti un žurnālisti kļūst līdzvērtīgi mediju satura veidošanā un šādas tendences būs novērojamas arī turpmāk.
Svētdienas vakarā tika ziņots, ka Mazsalacas apkaimē ir nokritis meteorīts, taču nākamās dienas vakarā noskaidrojās, ka tā bijusi Tele2 rīkota akcija.