Reklāmas kampaņa, aicinot precētas sievietes piereģistrēties tīmekļa vietnē, kas ļaus viņām atrast vīriešus, ar kuriem veidot attiecības, izraisījusi pretreakciju Spānijas galvaspilsētā Madridē, vēsta guardian.co.uk.
Teksts uz plakātiem, kuros reklamēta vietne victoriamilan.es un kuri redzami uz reklāmas stendiem Madridē, tiešā veidā mudinot laulātos pārkāpt laulību. Tekstu pavadot smaidošas sievietes, kura apvijusi rokas ar mīļāko, fotogrāfija.
«Jums vajadzētu kaunēties par neuzticības veicināšanu,» viens no sadusmotajiem - Djego Gaskons - norāda Spānijas vietnes Facebook lapā.
«Man no šīs vietnes metas slikti. Kāda veida morāli jūs vēlaties reklamēt?» turpat rakstījusi Loles Falknere Falgueras, digitālā mārketinga direktore. «Es ceru, ka šāda veida bizness neplauks, un jums tas būs jāizbeidz, jo ir cilvēki, kuri tic ģimenei, saviem partneriem, mīlestībai, un saglabāt ģimeni jau tā ir pietiekami grūts darbs.»
Taču mājaslapa acīmredzami meklējot citāda veida klientus. Tā norāda, ka cilvēks dzīvo tikai vienu reizi, tādēļ tās veidotāji, radot šo «aizraujošo, draudzīgo» tikšanās vietu, grib palīdzēt šo dzīvi izdzīvot pilnībā. Kompānija apgalvo, ka tā ir izveidojusi pirmo iepazīšanās lapu Eiropā, kuras mērķauditorija ir precēti cilvēki vai tādi cilvēki, kuriem jau ir attiecības.
«Mēs piedāvājam atmosfēru, kurā jūs varat gūt prieku, flirtēt, iepazīt kādu un satikties vai nu tuvāk mājām vai tālu prom,» apgalvo vietne, kas kā savu mītnes vietu norāda Oslo, Norvēģiju.
Tā varot atrast gan kibermīļāko, gan reālu mīļāko pat Zviedrijā, Norvēģijā un Dānijā.
Vietnē publicēti arī, kā tā apgalvo, laimīgu klientu stāsti. «Esmu jau atradusi vairākus vīriešus, ar kuriem flirtēt un priecāties,» saka 31 gadu vecā Izabella, kurai esot stabilas attiecības.«Es ātri atradu saldu un kaislīgu mīļāko,» piebilst 43 gadus veca precēta sieviete.